Utrassa ollaan masto n.800-900 päässä.Ootko kokeillut tuota Helsingin servua kun, sinulla näytti ihan jotain muuta?
eikös tän pitäisiä olla nettiyhteyksien nopeusten postauluu varten? jos te viittisitte jatkaa privalla, ettei kokoajan sähköposti kilahtele.
Saa toki, 30e maksan. Paikkakuntana Revonlahti/Raahe. Sinullakin mokkula? Ainiin, tuo testi on Ruotsin serverille kun Suomen Nebulan p*ska heittelee ihan ihme lukuja.. Pingi on parempi Suomeen mutta antaa ihan vääriä tuloksia latausnopeuden suhteen.
Joo, 512 mokkula. 14e/kk, ajattelin nopeutta vähän nostaa tässä joku päivä. Ja Kajaani sijaintina tuossa speedtest myös ruotsiin, pingi on counter strike suomalaisissa servereissä n. 70.
Meganen mokkula, ja Pori. Pori-Hellsinki Pori - Stockis Näin siis "ruuhka" aikaan, pistän tähän uusiksi tossa 2-3 aikaan aamu yöstä, niin voi olla nopeudet eri tasoa, öisin tulee lataukset (torrentit ym) 140-240Kt/s Pori - Malmö Pori - Alaska tjtn....
@ kooma saat kuitenki noin hyvät luvut vaikka itse eilen päivitn 512 -> 1 megaan. Mega: pitäsikö käydä moittimassa kun ei muutosta näy, vaikka suunnilleen samat luvut tuli silloinkin kun oli viela 512? ps. Mulla yölliset huiput jtn megan luokkaa, mutta sitten on taas vklp öitä, kun huimat 0.2megabittia tulee. -.-
Kuinkas sulla ottaa esim msoynet:issä? Mun ok yhteyksiin vaikuttanee asuin paikka, Porissa parhaat tuntuu tarjoavan muutoinkin DNA ja toisekseen asun suht.unelma paikalla. Masto on noin 500-1000 metrin päässä lentokentällä. Jonka mastot ilmeisesti ovat jotakuinkin melko tehokkaat lähettimiltäänkin. Tarvinnee jossain vaiheessa koettaa vielä signaali vahvistimen kanssa, kunhan sen kaverilta saan käyttöön. Öisin tosiaan antaa hyviä lukemia, paitsi viikonloppuisin. Tuo johtunee täysin siitä että silloin jengiä on paljon liikkeellä, ja taitaa tilailla TAXE tai vastaavaa, eli linjoilla on muutoinkin tungosta. Nää mokkulat kun tulevat aina viimeiseksi ainakin toistaiseksi. Tollasta klo 21.00 Pori - Sydney välillä..
Heitetään tähän työpaikan testi ja illalla perään himassa tehdyn version: EDIT: ja nyt himassa: Firefox IE: