1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

netti pätkii/syynä langaton?

Viestiketju Laajakaistaliittymät -osiossa. Ketjun avasi sammys84 22.12.2011.

  1. sammys84

    sammys84 Member

    Liittynyt:
    20.03.2011
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    noniin kuten otsikko kertoo netti pätkii, sama toistunut siitä asti kun ostettiin buffalon langaton reititin ( tai mikä lie) modeemin kylkeen (zyxel p600 series) netti katkeaa AINA samaan aikaan, aamusta n klo 9-10 ja illasta 21-22 joskus vähä aikasemmin, buffalon mukana oleva ajuri on asennettu,salana vaihdettu, kaapelien pituus viety minimiin alle 2m, missähän syy? soneran 1m netti, soneralle lähetetty vika ilmoitusta,mutta uhkailivat 100e laskulla jos vika onkin laitteessa eikä sonerassa,joten mieluusti selvittelisin vikaa itse enneku alan mitään 100 euroja maksamaan millekään soneralle!

    kun katson oman netin ominaisuuksia niin siellä lukee näin

    verkon käytettävyys:kaikki käyttäjät, siis onko tää salasana suojauksesta huolimatta avoin,kaikkien käytettävissa oleva yhteys?

    joku fiksumpi voisi taas neuvoa ja tehdä musta fiksumman =)
     
  2.  
  3. 7520G

    7520G Regular member

    Liittynyt:
    27.03.2010
    Viestejä:
    521
    Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    En usko vian olevan laitteessa...ihan normi tikku-pätkimiseltä kuulostaa.

    Voit tietysti koitella lyhyempää johtoa - meillä tollasella 30cm pitkällä johdolla mokkula viety katon rajaan.

    Olen kuullut noiden reitittimien "nukahtelusta", jolloin ne katkaisee yhteyden, mutta ei meidän buffalon wzr hp g300nh -reititin ikinä nukahtele, paitsi välillä on tollasia 20sek kestoisia yhteyspätkimisiä. Ja mokkula saunalahdelta.

    Ei ole. Kaikilla käyttäjillä tarkoitetaan kyseisen tietokoneen kaikkia käyttäjiä.
     
  4. sammys84

    sammys84 Member

    Liittynyt:
    20.03.2011
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ei oo mokkulanetti vaan seinästä sonera laajakaista. tein 2krt soneralle vika-ilmoituksen, nyt netti katkeaa 3krt päivän aikana =)
     
  5. 7520G

    7520G Regular member

    Liittynyt:
    27.03.2010
    Viestejä:
    521
    Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    ok :) minun vika
     

Jaa tämä sivu