1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Netistä tilaaminen

Viestiketju MP3-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Holkkonen 06.05.2008.

  1. Holkkonen

    Holkkonen Member

    Liittynyt:
    19.08.2005
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko kellään kokemuksia netistä tilaamisesta esim. Saksasta tai briteistä? Onko niissä jotain tullimaksuja esim. jos tilaa Playstä vai onko se ihan tavallinen tilaussysteemi. Olisin kiitollinen, jos joku kertoisi muutamia hyviä ja luotettavia nettikauppoja.

    Ja onko jollain tietoa näistä Sonyn NWZ-A820 sarjalaisista, kun näyttävät aika hyviltä kaikin puolin. Ja mikä muu hyvälaatuinen MP3-soitin, jolla voi katsoa videoita olisi varteenotettava vaihtoehto?
     
  2.  
  3. Holkkonen

    Holkkonen Member

    Liittynyt:
    19.08.2005
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos ostan tämän tuotteen niin maksaako se toimitettuna 140 puntaa + toimitutuskulut vai tuleeko siihen päälle jotain tullimaksuja tai muuta? Mistä muuten johtuu, että sama tuote maksaa Saksan Amazonissa enemmän?
     
  4. D00mer

    D00mer Regular member

    Liittynyt:
    05.07.2007
    Viestejä:
    168
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    E-villestä löytyy hyviä mp4 soittimia, jos ei välitä "hitasta" valikoista/pienestä sekavuudesta (mun ei edes tarvinut totutella yhtään, sillä olen tottunut hitaaseen/sekavaan/vastaavaan), itellä diel-kreole (jota ei tosin enään myydä), makso 40€ 2gt, jossa on n. 2" näyttö (muistaakseni 208x176 reso 262k väreillä) ja hyvin toistaa musiikit ja videot (videon pitää olla hyvän laatuinen (alkuperäisen), tai muuten lagaa soittimessa (AMV converi joka tulee soittimen mukana on perseestä, mutta netistä löytyy vastaavia jotka on paljon parempia) ja tuolla voi lukea .txt tiedostoja ja kattoa kuvia. Akku kestää omassani 4h yhteen menoon kun voluumi on 5 - 20 välillä ja käytössä "srs wow" moodi. ite oon tyytyväinen, tosin ärsyttää kun toi käyttää nokian BL-4C akkua, ei BL-5c akkua mitä nykyinen nokia 6670, mutta 5C akku käy, muttei akkukotelo mene kiini...

    www.e-ville.hk
     

Jaa tämä sivu