1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Netin pätkiminen jatkuu (ratkaistu)

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi TeleHell 16.12.2005.

1. Woody11

Woody11 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mistäs noi purkin logit saa otettua? Mulla pätkii netti yleensä jos tulee kuormitusta, kyseessä siis welhon 6M yhteys ja homma alko yks päivä samaan aikaan ku telkkari meni pimeeks. NYt toimii telkkari mutta netti pätkii. Ekana tuli mieleen toi kuparijutska mutta en sitte tiedä. Purkki on motorolan sb5100e, netin saa pelaamaan ku resetoi motukan. Palomuurissa ei vikaa, se on kokeiltu jo.

2.  
  3. TeleHell

TeleHell Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kuinka otetaan TW EA-501 purkista palomuuri pois päältä?

@woody11:
    Itselläni on purkin käyttöpaneelissa Status -> system log

4. TeleHell

TeleHell Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Erittäin mielenkiintoinen vika siinä sitten loppujenlopuksi olikin, asentajat kävivät täällä tarkastamassa ja mittaamassa arvot, kävi ilmi että suodatin(siis tämä pistoke joka tulee puhelinpaikkaan,tulee vakiona mukaan telewellin modeemissa) aiheutti snr marginin ja yhteyden nopeuden heittelyä. Soneralta ei sanottu mitään minulle tästä vaihtoehdosta. No onneksi asentajat antoivat minulle suodattimen joka kytketään "suoraan" puhelinpistokkeeseen. [bold]ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ TELEWELLIN MUKANA OLEVAA SUODATINTA[/bold] (ellette käytä lankapuhelinta samasta pistokkeesta).

Siis tälläisestä johtui huono yhteys:
    (anteeksi huono kuvanlaatu, otettu kännykällä)

Asentajat antoivat ilmaiseksi tälläisen:

Nyt netti toiminut pätkimättä peräti kaksi päivää ja kaikki arvot pysyneet suunnilleen aloillaan. Eikun vain soneralle kirjottelemaan korvausvaatimuksia..

5. sekkari

sekkari Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse tilasin Saunalahden liittymän, kun Elisan kanssa ei tuntunut pätkiminen loppuvan. Katsotaan kun tuo Saunalahti aukeaa, että pätkiikö sitten.

Jaa tämä sivu