1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Netflix Android-päivityksen jälkeen

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Valot 02.11.2019.

  1. Valot

    Valot Member

    Liittynyt:
    11.02.2011
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    13
    Latasin puhelimeeni (Samsung GalaxyJ5) viimeisimmän Android-päivityksen 31.11. (9, Pie). Netflixin puhelinsovellus lakkasi toimimasta. Saan virheilmoituksen, että sovellus on käynnistettävä uudelleen. Olen poistanut ja ladannut sovelluksen monta kertaa. Tuloksetta. Netflix (puhelin ja chatti) kehottaa kääntymään laitevalmistajan puoleen. En ymmärrä, koska kaikki muut sovellukset (myös HBO:n ja Ylen Areenan suoratoistot) toimivat. Kehotetaan palauttamaan tehdasasetukset! (Samsung). Liian iso revohka yhden sovelluksen vuoksi. Olenko muka ainoa, jolle on käynyt näin? Olisiko parempaa ehdotusta ratkaista pulma?
     
  2.  
  3. Tepsu9

    Tepsu9 Active member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    2,210
    Kiitokset:
    130
    Pisteet:
    93
    Olisiko tuosta apua??
    https://netflix.apk.cafe/samsung/galaxy-j5
     

Jaa tämä sivu