1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

nero7 mp3 poltto audiocd:si pätkii

Viestiketju Musiikki-CD-levyjen varmuuskopiointi -osiossa. Ketjun avasi kuisma5 28.11.2005.

  1. recoil

    recoil Regular member

    Liittynyt:
    21.07.2004
    Viestejä:
    125
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Voi perkele!Nyt on mullakin ruvennut ilmeneen tota pätkimistä!Pari levyä on mennyt paskaks,mikäs nyt avuksi joko toi nero 7 pelittää??entäs mistä ton nero 6 sais ladattua ja mikä on sen toimivan version numerosarja?
     
  2.  
  3. Laun0ne

    Laun0ne Member

    Liittynyt:
    17.02.2004
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei auta välttämättä nero 7, mutta mulla rupes 6.xxx toimimaan kun poistelin samalla kaikennäköistä "turhaa" koneelta sekoittamasta neroa. Ongelmat saattavat johtua esim. jostakin winkkarin päivityksistä tjsp. Poistin ainakin mediaplayer 10 yms.
     
  4. recoil

    recoil Regular member

    Liittynyt:
    21.07.2004
    Viestejä:
    125
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Mites jos yrittäsin poistaa kans tuon mediaplayerin niin oisko mitään muuta suositeltavaa soitto-ohjelmaa?
     
  5. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Hankala uskoa että Windows Media Player aiheuttaisi Nero:n kanssa ongelmia.

    recoil:
    http://www.nero.com/nero6/eng/Downloads.html
    tuolta löytyy 6 version Nero:ja. Serialit ja CD-Keyt ei ole AD:ssa puhuttavia asioita kun säännöt kieltävät pirastismin.
     
    Viimeksi muokattu: 23.12.2005
  6. SKari_89

    SKari_89 Member

    Liittynyt:
    26.12.2005
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sama juttu minulla (nero 7 ja 6) Sitten kokeilin Windows Media Playerilla, niin sama juttu. Vähän aikaa pähkäiltyäni sain poltettua levyn Media Playerilla, kun menin Työkalut/laajennukset ja sitten pois se Nero Fast Cd burning-lisäosa... Eli nero ja media player eivät oikein toimi yhdessä...
     
  7. Frantic

    Frantic Guest

    Päivitin Neron takasin 6.6.18 -versioon, mutta sama ongelma esiintyy vieläkin. Onko vielä neuvoja miten tuon ongelman saa kitkettyä pois?
     
  8. kuisma5

    kuisma5 Member

    Liittynyt:
    25.10.2004
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    päivitin takaisin 6.6.0.18 ja hyvin pelittää
     
  9. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Eli tarvitsen nyt jonkun "viallisen" Neron omistavan apua (Neron support ei näytä uskovan asiaa).
    http://www.raiska.com/nerocd.wav (6.08 MB)
    eli tuon tiedoston lataus koneelle ja sitten poltto Nero:lla Audio-CD:nä.
    Poltto siis mieluusti Image Recorder:illa jolloin lopputuloksena on noin 6.4 MB kokoinen .nrg image tiedosto.
    Tämän image voi sitten tarkistaa vaikka Daemon tools:in avulla että sitä kuunnellessa esiintyy noita virheitä.
    Ja virheellinen .nrg tiedosto sitten vaikka
    http://rapidshare.de/ tuonne ja tähän ketjuun sitten linkki (mikä tahansa muukin sijoituspaikka käy, kunhan sen saa webbiselaimella ladattua).
    Homman voi tietenkin tehdä myös niin että polttaa tuon Audio-CD ihan CD:lle ja lukee siitä sitten Imagen (tosin tässä menee levy hukkaan, paitsi RW levyn kanssa).

     
  10. pelttu

    pelttu Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2000
    Viestejä:
    576
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni on nero latausversio 7.0.1.4b enkä virheitä nerocd.wav'sta tehdyssä audiocd:ssä löytänyt...
     
  11. Bondage

    Bondage Member

    Liittynyt:
    01.01.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sama juttu täällä, sylettää sikana. WMA:t palaa hyvin, se on ainoastaan MP3sissa ja niissäkin toiset palaa hyvin ja toiset pätkii. Oon vähän ollu siinä käsityksessä että VBR:t pätkii enemmän kuin muut.

    Oon koittanu mm. lataa LAME:n uusimman (3.98) dll-filun ja purkaa sen tonne c:\Program Files\Common Files\Ahead\AudioPlugins hakemistoon mutta ei auta. Tossa Neron 7.014 paketissahan kai on LAME 3.96 jossa on pätkimisbugi, mutta ei taida liittyä tähän. Ei ainakaan auta ton dll:n kanssa pelleily.

    Itellä on Nero 7.00 (ei 7.014) kun löysin semmosen n. 40 megasen paketin missä ei tule mitään muuta kun Nero ja Fast-Burning Plugin (ei niitä sataa muuta turhaa ohjelmaa). Uninstasin vielä ton Fast-Burning Plugininkin, mutta ei vaikuta..edelleen pätkii MP3-poltto.

    Eipä muuten kannata levyjä tuhota sen koepolton kanssa (itellä meni kymmenen ennen kun hogasin tän), pätkimistä voi satavarmasti testailla myös ottamalla polttolistaan kopsatusta filusta Properties > Indexes, Limits, Split > Play. Jostain todella hämärästä syystä mulla Nero ei anna suoraan siitä listasta ottaa Play kuin ihan muutamissa biiseissä, mutta kaikkia voi koesoittaa tuolta Propertiesin takaa.

    Jos on aikaa, viitseliäisyyttä ja ohjelmat siihen niin kandeis varmaankin kokeilla esim. Winampin disk-writerilla vedellä filut eka WAV-muotoon ja sitten vaikka Sound Forgella seivata ne WMA:ksi. Itse ripatut WMA:t ainakin mulla palaa ihan hyvin tosin en oo testannu että toimiiko tuo WAV:n kautta kierrättäminen.

    Taidan siirtyä Nero 6 takas kohtapuoleen, tästä seiskasta on ollu vaa harmia.
     
  12. Frantic

    Frantic Guest

    Nyt toimii mullakin, tuossa aiemmin en ollut poistanut täydellisesti Nero 7.0.1.4 -versiota, et varmaan siks sama ongelma oli vielä. Poistin tuon C:\Program Files\Common Files\Ahead -kansion ja lisäksi tuon 7:n jäännöksiä rekisteristä. Nyt pelittää, ainakin RW-levylle poltettu kokeilu. :)
     
  13. Maelstorm

    Maelstorm Member

    Liittynyt:
    01.03.2005
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Täällä myös samaa onkelmaa... Tosin Neron versio on 6.3.1.26, oli alkuunsa halpa mp3 soittava autossa, mutta nyt on sit vähän uudempi ja parempi, mutta ei... On se kyllä v***u, kun ei levyä saa kunnolla poltettua... Tietääkö kukaan mitään muita varteenotettavia poltto-ohjelmia...

    Edit: Olin ehkä turhan hätäinen...kyllähän se uusi soitin pyörittää ihan moitteettomasti niitä levyjä...
     
    Viimeksi muokattu: 12.01.2006

Jaa tämä sivu