mulla on neron 6 versio ja kaikki päivitykset. polttavalle asemalle on firmwaret.mutta silti nero ei suostu polttamaan.nero on piruillut ennenkin ( ehkä jo liki 10 kertaa ), mutta aikani rumppaamalla olen saanut sen toimimaan, viimeksi poistamalla win-dvd:n tietokoneelta, mut nero toimii muutaman päivän oikein, mut sitten se taas lopettaa toimimisen. toimimattomuus näkyy siten, että imageja pystyy kyllä poltteleen, mut kun polttaa video-dvd:tä, niin muutaman sekunnin jälkeen poltto loppuu ja tulee virheilmoitus.koneessa ei ole virusta ja poistettavvat ohjelmatkin, joita nero vois karsastaa alkaa olla loppu. onko muilla vastaavia kokemuksia ja mielellään myös korjausehdotuksia. poltto-ohjelmaa en voi oikein vaihtaa, kun mun pitää saada poltettua video-dvd muodossa, kun toi lg:n pöytäsoitin ei suostu muita toistaan. loppuu vain kärsivällisyys ja huumorintaju :=(
neron vitos versiota on kokeiltu, mut se ei toimi alkuunkaan, eli sillää en oo saanut poltettua ensimmäistäkään toimivaa video-dvd:tä.kuutos versiolla oon polttanut ehkä noin sata video-dvd levyä ja ne toimii, mut kun nero lopettaa toimimisen aina jossain vaiheessa.
Itselläni ei nec suostumut polttamaan nerolla kuin 5% kun koneessa oli kiinni jokin muu cd-asema. Muut softat toimivat moitteitta. Eli sinulla voi olla koneessa ide. ongelmia
ekaan IDE-kaapeliin: kovalevyt, toinen master ja toinen slave tokaan IDE-kaapeliin: dvd-rw asema master, cd-rw asema slave (kannattaa koittaa toisinkin päin) ..näin ittellä, Nero 5.5.10.42
Jos järjestely jajumpperointikaan ei auta Niin kannatta kokeilla irroittaa toinen cd-asema idestä kokonaan ja kokeilla sitten neroa.
mulla on cd asema ja kiintolevy samassa idessä ja dvd-rw yksinään toisessa masterina. aiemmin mulla oli dvd-rw:n seurana vielä cd-rw mut sen mä otin pois, kun joku meinas, et se vois auttaa, mut ei siitä ollu apua. pitää kokeilla poistaa toi cd asema ja katsoa oisko siitä apua ja jos on niin kokeilla sit muuttaa laitepaikkoja tai jumpperointia. ihmetyttää vain kun nero toimii aina muutaman päivän, kun sen saa toimimaan. ihmetyttää sekin, että viimeksi toi win-dvd:n poisto sai neron toimimaan - ajattelinkin, et ois jotain softa ristiriitoja, joita windows aikansa kuluksi järjestelee..
niin luin tuossa noita muita kysymyksiä ja vaikka virheilmoitus on eri, niin tuumin mahtaisko täällä olla kaverilla samaa ongelmaa http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/48999
Otsikkoa muokattu. By me. Hörhölle ei kuitenkaan varoitusta asiasta, jostain kumman syystä. Sormen heristystä kuitenkin; ei turhaa kiroilua forumissa, ei varsinkaan topiceissa! Edit: Semmoinen tuli mieleen itse asiasta, että onhan kyse alkuperäisestä Nerosta?
ehkä tuo otsikon muunnos oli enteellistä ;=), nero toimii taas.... muutin eilen kiintolevyn jumpperoinnin ja siirsin cd aseman samaan väylään dvd-rw aseman kans, ja avot sehän autto ja nero rupes pelittään. kokeilin varmuuden vuoksi polttaa kolme kertaa ja aina toimi. tänään sitten avasin koneen ja yllätys yllätys eipä nerolla poltto enää onnistunutkaan. tongin aikani sitten konetta ja laitehallinnasta oli kadonnut dvd-rw aseman kohdalta ensimmäisen ja viimeisen levyaseman kirjain. laitoin ne takas ja avot taas toimii, saa nähdä sitten huomenna. kyllä tietotekniikka on ihmeellistä...