kattila: PS2 keskustelulle on oma alueensa. Kannattaa tietenkin tarkistaa levyn pinta ettei siinä näy päälläpäin mitään ongelmia. Myös PS2:n laseria voi kokeilla puhdistaa sopivilla työkaluilla.
Tervehdys kaikille. Löytyykö mitään keinoa jolla saisi force feedback ratin dead zonea säädetty? (momo) Tuntuu että se vaan vaeltaa, eikä tule sellaista tarkkaa ohjaustuntumaa..
Ongelmia pelissä, jos joku kehtaisi tähän vastata, olisi kiva olo ;D http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/440721#2665132
Ostin tämän NFSC CE, ja ohjeessa lukee ensimmäisenä, että käynistyksen yhteydessä tulee kielivalikko josta voi valita kielen, mutta eihän siellä mitään kielivalikkoa ole!? Ja kertokaahan että millä kielillä mitkäkin versiot millekkin laitteille ovat. Kaverilla on PS2-versio "normaali", ja se on Suomeksi, ja toisel kaveril on normaali PC-versio ja se on enkuks?!? Ja tämä minun CE-versio on enkuksi näköjään(PS2).
Hyvä peli sanoisinko, vaikka on sen verran paska kone että ei toimi ku Low asetuksilla. Pitäis varmaan ostaa uus näyttis nykynen ku on Nvidia 6200 TC 256/64mb.
Ps2-versiokin on kohtuullisen herkullisen näköinen. Jopa siinäkin on ne kauniit efektit ja heijastukset. Osta ps2-peliversio jos olet vain pc-demoa kokeillut =) Tietysti X360-versio, jos semmosta konsolia sulla on. Ei tarvii tuhlata rahojaan uutee tietokoneeseen.
Peli kaatuu siihen että se on liian helppo... pelasin abaut 3 tuntii ja olin päässy jo joku 35-40% läpi.. ja nyt pelannu yhteensä vissii 10 tuntii ja oon päässy 85% läpi... mutta on mielestäni parempi kun most wanted mutta huonompi kuin undeground 2..
Joo momo ratilla noit nfs pelejä on melkei mahdoton vetää läpi.. tai no ite en ainakaa pärjää jos on vähä pidemmälle päässy pelissä... driftaaminen carbonissa ratilla on kyllä hauskaa
Ei sillä sinäänsa, mutta se on ärsyttävää, kun saa muistutuksen vastauksesta ketjuun, joka on kuollut ja kuopattu jo kauan sitten..
Kiitos alustavasti. Huojentavaa tietää, että on edes jotenkin mahdollista saada toimimaan. ollisiko kenelläkään hyviä vinkkejä aiheelle (Carbon + vista). Jos nyt sitten jotakin häiritsee vanhan ketjun herättäminen niin jatketaan aiheesta: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/507732#3067267
Minulla on vista ja ostin eilen nfs carbonin ja se menee ea mainos kohtaan ja kaatuu mikä neuvoksi ?? se ilmottaa "sulje ohjelma " ja jotain "ntdll.dll" tiedostosta herjaa auttakaa !!!!!!!