1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Need for Speed Carbon

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi TuukkaZ 01.11.2006.

1. kindous

kindous Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    MInulla carbon ei toimi windows vista ultimate rc 2ssa.:S Sanoo vain että "ohjelma ei toimi oikein ja vista sulki sen. Ilmoitamme jos ratkaisu ongelmaan löytyy"

Mikähän tämä ongelma on?

2.  
  3. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mulla kans heittää jotain ihme herjaa kun yritän käynnistää carbonin. En ole tosiaan asentanut Carbonia vistalle, vaan asensin sen xp:lle kauan sitten ja nyt yritän käyttää sitä vistasta. Tästä se valittaa. Minulla ei kuitenkaan ole enää peliä. Mites menetellä? Ja jos "hommaan" sen pelin taas, asentuisikohan se kuitenkaan? Minulla on siis vista home premium "final" tai miksi sitä nyt sanotaan.

4. Maddoxx

Maddoxx Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Carbon ON pelisarjan paras peli! Aivan loistavaa. Paljon uutta vanhan hyvän päälle laitettuna, siis sanoin kuvaamattoman hyvä. Sääli että en ole kauheasti ehtinyt pelaamaan. Poliisit on mukava lisä taas (viimeks nfs:hot pursuit 2:ssa).

Driftaaminen on paljon vaikeampaa verrattuna Underground 2. Mutta Tässä paljon antoisempaa puuhaa. Korinosien itse muokkaaminen on kivaa. Jolla pystyy hiukan erottumaan toverin autosta.

Ainoa miinukset:

- Vaatii koneella aika paljon puhtia pyöriäkseen hyvillä grafiikoilla.
    - Koko pelisarjan paskimmat musiikit. Täydellinen rimanalitus.

Mutta kokonaisuus ratkaisee. NFS:Carbon on loistava peli jonka parissa uskon viihtyväni uudelleen ja uudelleen.

5. Shagrath_

Shagrath_ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toivon että et ole tosissasi. :S Niin kovasti hehkutat, että on pelisarjan paras peli muttet tiedä, notta poliiseja oli edellisessä pelissä eli Most Wantedissa. Ihmetyttääpi.

6. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Juu ajattelin juuri samaa. Mutta hän sanoi, että poliisit ovat mukava lisä. Hänen mielestään poliisit saattoivat olla huono lisä most wantedissa. Epäilen, mutta mahdollista sekin.

7. Maddoxx

Maddoxx Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

Oho Unohdin Most Wantedin kokonaan (johtuu varmaan huonoudesta.) Minun virheeni,anteeksi jos joku veti herneen nenään tästä. Mutta joka tapauksessa. MINÄ pidän siitä että poliisit ovat tässä mukana. Kuuluu asiaan.

8. jniskala

jniskala Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla on pieni ongelma pelin kanssa. ku yritön käynnistää pelin niin tulee lukeen että väärä dvd-levy? mitä pitää tehdä että saa pelin toimimaan? peli on siis ladattu netistä.
    tarvis pikaista apua

9. M4kko

M4kko Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pelisarjan ehdottomasti paras osa. Auto tottelee näppäimistöllä pelattaessa hienosti. Ainut on driftaus johon tarvii käyttää hetku aikaa ennenkuin sen oppii! Ehdottomasti ostamisen (köh... Warettamisen) arvoinen peli!

10. Spool

Spool Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jniskala kokeileppa sellasta että kävelet kauppaan ja ostat aidon pelin.

11. pete114

pete114 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt on pelattu jo yli 60% pelistä ja täytyy sanoa että hyvä on peli. Juoni parempi kuin missään muussa nfs sarjassa ja se on vielä mielenkiintoinenki. Uudistuksia ei ole hirveän paljon verrattuna esim. most wantediin. Osia saa kyllä tuunata "vapaasti" haluamaaansa muotoon. Enemmän säätövaraa olis kyllä toivonu. Mutta kaikinpuolin hyvä peli. Parannusta ennenkaikkea surkeaan most wantediin.

(typot korjattu)

Viimeksi muokattu: 22.11.2006
  12. Junsu

Junsu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Toi Carbon on melkein samanlainen kuin Most wanted.. EI todellakaan kannata ostaa koska ainoat uudistukset ovat eri autot... Kaverin luona pelannu ja samanlainen ku most wanted...

13. AlekZI

AlekZI Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    todellakaan ei ole samanlainen kuin MW. vaan paljon parempi. vaikka pidin kyll most wantedistakin

14. milluutus

milluutus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla ainakin asentu Vistaan dx9 ilman ongelmia ja peli toimii moitteetta niinkuin kaikki muukin tässä.

15. lauri_lr

lauri_lr Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Lie missä sitten ongelma tuon dx9:n kanssa. Kaverillani XP home edition ja herjaa dx9:n puuttumista.

16. kerbo

kerbo Regular member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Viduddaa vaan toi pelin silloin tällöin kaatuilu... Muutaman kerran kaatunu ja ihme että kaatu justiinsa kun oli päässy semmosen "boss" kisan läpi... Ja ihme ettei se peli kerenny seivaa sitä!!!!

Yli 60 rossaa jo pelattu ja ollu ihan tyytyväinen.

17. Jake717

Jake717 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ihan kiva kaahailupeli, realismista ei tietookaan... Osien muokkaus mukavaa plussaa, ihan kauniit graffat, autoja riittää jne.. Miinusta lähinnä ajettavuus joka on suoraan sanottuna perseestä ratilla, näppiksellä ihan kohtalainen.. Mielestäni parempi kuin MW. Ei kuitenkaan lähelläkää UG ja UG2 tasoa, saati sitten vanhoja kunnon NFS-pelejä kuten Porsche 2000. Kyllähän tätä pelailee..

Kertokaapas mistä muuten johtuu, ettei Microsoftin force feedback ratilla saa pelaamaan kun vain JOKO kaasun TAI jarrun (polkimet siis).. Most Wantedissa oli sama juttu..

18. pezku90

pezku90 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko tuo kokoversio ihan hyvä peli, kun oon tuota demoa jauhanut tunnin verran ja tuntuu aika kehnolta. Tuntuisi most wantedkin olevan parempi peli :S Kuitenkin, mitä mieltä olisitte, olisiko flatout2 parempi kuin carbon vai toistepäin. Molempiin kun ei rahat riitä :(

19. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ainakin flatout 2 kestää helvetisti kauemmin. Eli carbonin vedät parissa kolmessa tunnissa läpi. Tai alle 6 tuntia siinä menee. Sitten ajelet poliiseja ehkä pari tuntia karkuun. Sitten loppuu into. Flatouttia kuitenkin jaksaa pelata myös netissä.

20. Marana

Marana Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaukana on ne kultaiset NFS 3 Hot Pursuit ajat ko pelattiin siskon poikien kanssa sitä päivät pitkät kaksinpelinä. Se oli hauskaa se..
    Nyttemmin niistä on ollut hauskuus hukassa. Ajattelin Most Wantedin olevan kova juttu, ko siinä yhdisty Hot pursuit ja Underground sarjat.
    Aika plassuksi jäi.. Mut ei se nyt huono peli ole. Nyt oon pikapuoliin hommaamassa toin Carbonin Collectors Editionin.
    Toivon vaan ettei jää yhtä plassuksi mitä MW..
    Muuten btw, osaaks joku sanoa mikkä ne bonus autot siinä pc versiossa on, ku luin kahest paikasta eri tietoa niistä..
    (EA:n euroopan sivut ja Tilt.tv:n sivut)
    Nissan 240 SX, Camaro Concept, Ford Jaguar XK, Koenigsegg CCX
    vai
    Porsche 911, 2006 Nissan Skyline GTR Prototype, 1970 Dodge Challenger
    Ite haikailen toin CCX:n perään.. huippunopeus hulppeat n.400km/h

21. Marana

Marana Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Muuten siihen MW kaatuiluun ja mahdollisesti myös tohon Carbonin kaatuiluun voi auttaa seuraava toimenpide (SB Audigy 2 omistajat):
    Creative ohjelmaryhmästä valitse Welcome Menu.
    (mulla se on "Creative\Sound Blaster Audigy 2 ZS" kansiossa)
    Aukeevan ikkunan alareunassa pistä ruksi kohtaan "Dont show this message again" ja muistaakseni buuttaa kone sen jälkeen.
    Pelasin just Most Wantedin läpi ja alko se sekoilu jurpimaan, mut toin operaation jälkeen yli 30min takaa-ajossakaan ei kaatunut.

On myös olemassa vastaava ohje AMD käyttäjille, mut en muista enää mistä toin ohjeen katoin ja kun ei itellä oo amd:tä niin en siitä sen kummemmin välittänyt.

Jaa tämä sivu