Joopajoo. Itse suosin ihan perinteistä PC:tä. Mittää konsoleita tarvita Tosin vaikka grafiikka onkin helvetin hienoo ja kaikkee mut silti.
Tietokone ehdottomasti. On se tietokoneellakin grafiikka kaunista Ja sitähän sitten on helppo päivittää tarpeen tullen.
Juuripa näin. Tietokone (tarkkemmin pöytäkone) on siitä vekkuli laite että sitä heleposti pystyy päivittelemään . Konsoleita vähä paha päivitellä minun käsityksen mukkaan. En halua haukkua alas konsoleita mut itse en henkkohtasesti niistä pidä vaikka oonki hakannu junnuvuosina THPS4 pleikkarilla ;PPP
Kökkö puhetta, itelläni on muutaman vuoden vanha kone (Athlon XP 2500+, 1Gt Ram ja GeForce 6600GT) ja carbon ja kaikki muukin pyörii hyvillä grafiikka säädöillä ihan nätisti.
Mikä on kun yritän asentaa tota carbonii niin tulee ikkuna jossa sanotaan että minun pitää lataa uusin directx 0 tai uudempi versio, no hain sen ja asensin mutta herjaa vieläkin samasta. mikäköhän on ?? Koneenkin pitäs jaksaa hyvin pyörittää peliä. Win xp amd athlon 3200+ nvidia gforce 6800 1gb ram ja kaikkee.
Sammaa mieltä. NFSU2 on paras tähän mennessä, MW oli aika hakuammuntaa ku kokeilin sitä - jaksoin ~10 kertaa käynnistää pelin ja pelata ja siihe loppu motivaatio. Joten toivonpa että carbon ylittäisi kaikki odotukseni ku siihe pääsee käsiksi..
Spool: varmasti tuo lokakuun DirectX 9.0c asennettuna? http://www.microsoft.com/downloads/...38-DB71-4C1B-BC6A-9B6652CD92A3&displaylang=en
Mistäköhän sit johtuu että peli ei suostu käynnistymään ennen kuin laittaa yhteensopivuustilan Windows 95:lle ja kun pelin saa käyntiin se kaatuu heti kun aloittaa kisan ja ajaa 2 sekunttia. Käytössä Vista RC2. Raudasta ei pitäisi olla kiinni vaikka ei tää mikään kauhee tykki ookkaan: athlon 64 3200+. 1gt RAM ja Radeon 9600XT
Minä en myöskään saa mitään peliä, joka vaatii dx9 toimimaan vistalla. Kun yritin asentaa dx9:n, se ei onnistunut. Ja kun yritän avata carbonin , se valittaa, että jotain dx tiedostoa ei löydy, joka loppuu 30:neen. en muista tiedoston tarkkaa nimeä. Asennan noin puolen tunnin päästä Far Cry:n, jospa sen mukana tuleva dx9 sentään asentuisi.
Tuntuu olevan aika yleinen ongelma tuo directx, varsinkin se tuore versio. Itelläni directx on temppuillut mm. UT:n kanssa aikoinaan ja nyttemmin tuosta carbonin.. mikähä lie
hei! tosi hyvä peli tämä carbon. parempi kuin mw ja ug2. ärsyttää vaan kun aina silloin tällöin peli sammuu ihan ilman syytä yhtäkkiä. xp media center on ja raudasta ei ainakaan ole kiinni. mikä vikana? samoin teki mw joskus mut sitte se loppu. pitääkö tässäkin tapauksessa vaan odotella? no kuitenkin tämä on paras nfs minun mielestä. driftaus huippukivaa erittäin hyvät ja hienot autot varsinkin muscle sarjan. itse kuitenkin tykkään tuning sarjasta. hienot grafiikat musa hyvää. tässä poliisit ovat pahempia kuin mw. ja mielestäni se on hyvä asia. ei mulla oo mitää negatiivista sanottavaa.
Itse sanoisin, että tässä poliisit on nimenomaan helpompia kuin MW:ssä, jossa oli helikoptereita sun muita, muutenkin poliiseja näki enemmän ja jatkuvasti täytyi kerätä bountya, että pystyi etenemään.
Molemmat ovat mielestäni jotenkuten oikeassa. Uusimmassa poliisit eivät ole niin typeriä, mutta tässä ei taas ole helikoptereita. On Carbonissakin ihan tarpeeksi hankala lähteä 25 corvettea karkuun, kun on siis täydet heatit. En osaa sanoa, kummassa vaikeampaa loppupeleissä. Tässä sentään auto rullaa kun kumit menee puhki eikä tee mitään äkkijarrutusta.