1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Need for Speed Carbon

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi TuukkaZ 01.11.2006.

  1. kros

    kros Regular member

    Liittynyt:
    26.06.2006
    Viestejä:
    161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joopajoo. Itse suosin ihan perinteistä PC:tä. Mittää konsoleita tarvita :p Tosin vaikka grafiikka onkin helvetin hienoo ja kaikkee mut silti.
     
  2.  
  3. lauri_lr

    lauri_lr Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2006
    Viestejä:
    3,401
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tietokone ehdottomasti. On se tietokoneellakin grafiikka kaunista :) Ja sitähän sitten on helppo päivittää tarpeen tullen.
     
  4. AlekZI

    AlekZI Member

    Liittynyt:
    19.12.2005
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    niin. tämä peli tietokoneelle ehdottomasti.
     
    Viimeksi muokattu: 16.11.2006
  5. AlekZI

    AlekZI Member

    Liittynyt:
    19.12.2005
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kyllä tietokoneella pelit yhtä hyvältä näyttää ku xbox 360. jos ei jopa paremmalta.
     
  6. kros

    kros Regular member

    Liittynyt:
    26.06.2006
    Viestejä:
    161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juuripa näin. Tietokone (tarkkemmin pöytäkone) on siitä vekkuli laite että sitä heleposti pystyy päivittelemään :p. Konsoleita vähä paha päivitellä minun käsityksen mukkaan. En halua haukkua alas konsoleita mut itse en henkkohtasesti niistä pidä vaikka oonki hakannu junnuvuosina THPS4 pleikkarilla ;PPP
     
  7. viluinen

    viluinen Guest

    Kökkö puhetta, itelläni on muutaman vuoden vanha kone (Athlon XP 2500+, 1Gt Ram ja GeForce 6600GT) ja carbon ja kaikki muukin pyörii hyvillä grafiikka säädöillä ihan nätisti.
     
  8. Spool

    Spool Regular member

    Liittynyt:
    22.07.2006
    Viestejä:
    104
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikä on kun yritän asentaa tota carbonii niin tulee ikkuna jossa sanotaan että minun pitää lataa uusin directx 0 tai uudempi versio, no hain sen ja asensin mutta herjaa vieläkin samasta. mikäköhän on ??

    Koneenkin pitäs jaksaa hyvin pyörittää peliä. Win xp amd athlon 3200+ nvidia gforce 6800 1gb ram ja kaikkee.
     
  9. Puntsi

    Puntsi Active member

    Liittynyt:
    25.09.2002
    Viestejä:
    1,045
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eipä ollut tästäkään NFS-sarjan osasta haastajaksi NFSU2:lle..Se vaan on se paras..!
     
  10. kros

    kros Regular member

    Liittynyt:
    26.06.2006
    Viestejä:
    161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sammaa mieltä. NFSU2 on paras tähän mennessä, MW oli aika hakuammuntaa ku kokeilin sitä - jaksoin ~10 kertaa käynnistää pelin ja pelata ja siihe loppu motivaatio. Joten toivonpa että carbon ylittäisi kaikki odotukseni ku siihe pääsee käsiksi..
     
  11. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  12. Spool

    Spool Regular member

    Liittynyt:
    22.07.2006
    Viestejä:
    104
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo latasin ja kokeilin ei toimi vieläkään.
     
  13. milluutus

    milluutus Regular member

    Liittynyt:
    26.10.2004
    Viestejä:
    239
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Peli toimii mainosti myös Vistassa.
     
  14. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Spool: mikä tuo herja tarkalleenottaen on?
     
  15. kootee89

    kootee89 Regular member

    Liittynyt:
    20.04.2005
    Viestejä:
    237
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mistäköhän sit johtuu että peli ei suostu käynnistymään ennen kuin laittaa yhteensopivuustilan Windows 95:lle ja kun pelin saa käyntiin se kaatuu heti kun aloittaa kisan ja ajaa 2 sekunttia. Käytössä Vista RC2. Raudasta ei pitäisi olla kiinni vaikka ei tää mikään kauhee tykki ookkaan: athlon 64 3200+. 1gt RAM ja Radeon 9600XT
     
  16. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Minä en myöskään saa mitään peliä, joka vaatii dx9 toimimaan vistalla. Kun yritin asentaa dx9:n, se ei onnistunut. Ja kun yritän avata carbonin , se valittaa, että jotain dx tiedostoa ei löydy, joka loppuu 30:neen. en muista tiedoston tarkkaa nimeä. Asennan noin puolen tunnin päästä Far Cry:n, jospa sen mukana tuleva dx9 sentään asentuisi.
     
  17. Spool

    Spool Regular member

    Liittynyt:
    22.07.2006
    Viestejä:
    104
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mää sain toimii ton carbonin kun valitti siitä directx piti vain asentaa xp uudestaan.
     
  18. kros

    kros Regular member

    Liittynyt:
    26.06.2006
    Viestejä:
    161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuntuu olevan aika yleinen ongelma tuo directx, varsinkin se tuore versio. Itelläni directx on temppuillut mm. UT:n kanssa aikoinaan ja nyttemmin tuosta carbonin.. mikähä lie :p
     
  19. AlekZI

    AlekZI Member

    Liittynyt:
    19.12.2005
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    hei! tosi hyvä peli tämä carbon. parempi kuin mw ja ug2. ärsyttää vaan kun aina silloin tällöin peli sammuu ihan ilman syytä yhtäkkiä. xp media center on ja raudasta ei ainakaan ole kiinni. mikä vikana? samoin teki mw joskus mut sitte se loppu. pitääkö tässäkin tapauksessa vaan odotella? no kuitenkin tämä on paras nfs minun mielestä. driftaus huippukivaa erittäin hyvät ja hienot autot varsinkin muscle sarjan. itse kuitenkin tykkään tuning sarjasta. hienot grafiikat musa hyvää. tässä poliisit ovat pahempia kuin mw. ja mielestäni se on hyvä asia. ei mulla oo mitää negatiivista sanottavaa.
     
  20. Ylke

    Ylke Regular member

    Liittynyt:
    28.08.2004
    Viestejä:
    3,280
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itse sanoisin, että tässä poliisit on nimenomaan helpompia kuin MW:ssä, jossa oli helikoptereita sun muita, muutenkin poliiseja näki enemmän ja jatkuvasti täytyi kerätä bountya, että pystyi etenemään.
     
  21. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Molemmat ovat mielestäni jotenkuten oikeassa. Uusimmassa poliisit eivät ole niin typeriä, mutta tässä ei taas ole helikoptereita. On Carbonissakin ihan tarpeeksi hankala lähteä 25 corvettea karkuun, kun on siis täydet heatit. En osaa sanoa, kummassa vaikeampaa loppupeleissä. Tässä sentään auto rullaa kun kumit menee puhki eikä tee mitään äkkijarrutusta.
     

Jaa tämä sivu