Joo siis kyllä oli Carbon todella suuri pettymys... Kaverin kanssa odotettiin kuin kuuta nousevaa, mutta todellisuus oli raaka. Peli oli läpi alle 10 tunnissa, autovalikoima on varsin suppea (tietysti onhan muskeliautot mukavaa vaihtelua), peli oli todellakin liian helppo ja pelin paras auto Audi Le Mans Quattro jäi vain haaveeksi, sitä ei nimittäin saanut koko pelin uran aikana ajettavaksi uramoodiin... Peli on surkein NFS mitä olen koskaan pelannut.
Lanissa voisi olla se uusi lap knockout, missä tippuneet ovat poliiseja, kivaa, ei ole vielä kerennyt kokeilemaan.
Kyllä uskon vistassa toimivan aivan mainiosti. Harmi ettei kukaan ole vistaa vielä päässyt kylläkään kokeilemaan. Beta on täysin eri asia.
Miksi käy näin: Latasin need for speed Carbonin, niin aluksi toimi ihan hyvin, mutta kun olin save:nnu pelin niin lopetin, myöhemmin kun yritin pelata uudestaa, Profileä ladatessa peli tilttaa! kun siirsin profileni eri paikkaan nähnäkseni että toimiiko sitten sitten toimi! mutta kun latasin taas profilen se tilttaa? MIKSI? ärsyttää! AUTTAKAA!
Mielestäni pelisarja meni siinä pilalle kun julkaistiin Underground 2. Underground oli vielä mukava lisä tähän mahtavaan pelisarjaan, mutta kun alettiin tuunaamaan enemmän ja enemmän sitä huonommaksi pelisarja meni. Paras on edelleen Porsche 2000.
Olit LADANNUT. Tässä tapauksessa emme voi auttaa. lue AD:n säännöt. Vika taitaa olla juuri siinä, että olet ladannut.
Lataaminen nyt voi tarkoittaa montaa muutakin asiaa kuin warettamista, joten jos Sebu92 antaisi meidän moderaattoreiden hoitaa nuo sääntöjen noudattamiset, vai mitä....
Kuten jo mainitsin, niin me modet kyllä hoidamme asian jos siihen tarvetta on. Sääntöjen rikkeistä voi huomauttaa raportti -napilla.
@pkaksp Näin tästä eteenpäin. Luulen, että sinäkin tiedät sisimmissäsi, että hän on pelin laittomasti ladannut. Taino tiedät ja tiedät, mutta... Eli voiko asiasta edes huomauttaa kysyjää tyyliin lue säännöt tms?
En todellakaan osta tätä, aiemmat ovat perempia kuten joku tuossa mainitsi, piloille menee kokolailla NFS.
asia on niin perseestä, että latasin nyt cabronin, se valittaa ettei direct x oo uusin, vaik se on, asensin sen mikä oli siin mukana.. most wanted teki samoin.. mitä teen?
Öööh. Nyt voisin jo sanoa että Tampio. Tästä on ollut puhetta aivan keleesti. Lataappa itsesi nyt sinne TopTeniin ja osta peli sieltä. Toki voit käyttää muuta liikettä, mutta lompakon pitäisi pelin asenuksen jälkeen olla kevyempi. EDIT: Välimerkkien korjaus ja uudelleen mokaus.
Mun koneelle (kone sigussa) Need for Speed Carbonin laitevaatimukset vissiin riittää. Mihin valikkoon mun pitää mennä kun minä aloitan läpäisemään Need for Speed Carbonia
ai että KIELETTY! ok.. ajattelin ladata sen ja testata ennen ostoa, koska ei siinä demosta saa tuntumaa oikein. mut kerta täällä on KIELETTY nii ei väkisin.. hah!
Epäilempä tuota, että kokoversion latauksen jälkeen vielä ostaisit kokoversion, kun se jo ennestään on. Demossa yhtenä tarkoituksena on testata, toimiiko peli, ja minkälainen pelattavuus, grafiikka ym. siinä on. Jos miellyttää, se ostetaan, jos ei niin sitten ei.