1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

"Nauhoittaminen" Digi-TV:stä

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Maetco 21.09.2011.

1. rick79

rick79 Senior member

Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Heh... Vaan eihän noilla arvosteluilla ole paskankaan merkitystä jos ite on tyytyväinen laitteeseen.. Ei varmaan oo olemassakaan laitetta jota ei joku jossain olisi haukkunut lyttyyn.. Eiku giganttiin ostelemaan lissee tavaraa jota nämä ammattilaiset mollaa :D

2.  
  3. Japsu1

Japsu1 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Sekä DVD Plazalla että MikroPC:n testissä todetaan samaa, eli että laitteella voi tallentaa VAIN YHTÄ kanavaa kerralla ja jos tallentaa HD-kanavaa niin toista HD-kanavaa ei näy, SD-kanava taas kyllä näkyy. Mutta noita lausuntoja ei kannata nyt liian tarkkaan yrittää tulkita koska asiaan voi vaikuttaa se onko kanavat salattu vai ei ja onko ne samassa nipussa vai eri nipussa eli minkä operaattorin korttia käyttää.

Oli miten oli niin minulle tuo laite ei kelpaa, rajoituksia ja ongelmia on minulle liian paljon. Mutta jos jonkun mielestä tuo on 400 euron arvoinen niin siitä vain, ei kannata kiistellä makuasioista. =)

Viimeksi muokattu: 26.09.2011
  4. rick79

rick79 Senior member

Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Ensinnäkin asun korvessa jossa hd-kanavat on märkä uni, toisekseen maksoin laitteesta 160€ eli en viitti valittaa hinnasta ja kolmannekseen kuten totesin aikaisemminkin niin itse en ole löytänyt vielä mitään "vikaa".. firmis korjas pienen pykimisen laitteessa.. eli joops.. kauppa se on joka kannattaa

5. Japsu1

Japsu1 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse asiassa tuon "Samsung-härvelin" tuominen tähän keskusteluun ja sen kommentointi oli varsin turhaa ja asian vierestä eikä minunkaan olisi pitänyt enää lyödä vettä myllyyn. Maetcohan käytännössä sai jo kysymyksiinsä vastaukset ja pani keskusteluun pisteen tuossa viestissä 18. Siihen olisi kannattanut meidänkin lopettaa. ;)

Jaa tämä sivu