1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näyttiksen tilaaminen netistä?

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi pulu 14.12.2005.

1. Magiz

Magiz Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    jos verkkokauppa ilmoittaa, että keltainen 16 postituksella on paketti lähtenyt tulemaan, niin onko paketti silloin oikeasti jo seuraavana päivänä neljän jälkeen postissa? jos on, niin olen erittäin onnellinen. :) se nimittäin tarkoittaa sitä, että saan muitikammat, luurit ja pelit jo huomenna. varmana tietona on se, että saan huomenna ainakin näytönohjaimeni. mutta jos verkkokauppa pistää tilauksen niin nopeasti, niin pitää kyllä antaa iso plussa.

2.  
  3. Bertone

Bertone Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    pitäsi olla.
    tosin saat sen huomenna vain lähetystunnusta vastaan...
    postista lappu tulee vasta seuraavana päivänä...

4. haude

haude Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tilasin kortin asus 6800 gt pci-e viimeviikolla (Beetingista) tiistai iltapäivällä niin postimies soitti ovikelloa jo seuraavana aamuna klo 09.0 ett sillee.Riippuu tietysti onko haluamaasi korttia saatavilla.

Viimeksi muokattu: 17.01.2006
  5. Askoapina

Askoapina Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    10
    Muilla huonoja kokemuksia Jimmisiltä? Tilasin viime keskiviikkona sieltä Asus 7800 Gt, Asus A8N-E ja AMD 64 3200+. Soittelin sitten maanantaina ja kyselin et missä viipyy ku ei oo vieläkään lähetetty nii sano et ei voida lähettää ku ei oo ku emoa varastoissa. Rupes vähän ketuttaa ku tilaus hetkellä näyttiksiä oli 7kpl ja prossuja 190 kpl mukamas. Miten noi voi noin törkeesti huijata sivuillaan. Tilauksen tein siinä 16.00 aikoihin ja viel illalla katoin nii näyttiksiä pit olla 3 kpl ja prossuja yli 150 kpl.

6. Kookos

Kookos Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Askoapina:

Joo, itse tilasin Jimm´siltä joulukuussa. Maksoin tuotteet 2. päivä joulukuuta ja sain ne kuukauden päästä. Ei siinä muuta, mutta kun sain itse olla se aktiivinen osapuoli tilaukseni suhteen jatkuvasti. Esim. 1.5 viikon päästä tilauksesta kun mitään ei ollut kuulunut lähetin sähköpostia. Tämä jäi harmittamaan, koska sivuillaan mainostavat että ottavat kaikissa ongelmatapauksissa yhteyttä yms. Aina sain kyllä asiallista palvelua spostilla ja puhelimessa, mutta mikään ei tuntunut liikahtavan jos ei itse asiaa auttanut -> jäi kuva ettei kaupankäynti paljon kiinnostanut. Tuotteita vaihdeltiin tilauksesta koska varastossa ei ollut ja aina oli seuraavalla viikolla tulossa. En tiedä tilaanko enää tuolta. Pitää ainakin tarkasti ensin selvittää onko tavara varastossa nyt vai viidestoistapäivä ja milloin paketti on minulla kouransilmässä. Lopulta kamat tuli ja osa masseista takaisin tilille koska jotain tavaraa ei kuukaudenkaan päästä oltu saatu.

7. Askoapina

Askoapina Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    10
    Onneksi kuitenkin tänään tuli osat postiin ja saan ne hauttua sieltä. Minun piti eilen soittaa liikkeeseen vielä mutta sanoivat että nyt on emoa ja näyttistä mutta prossu puuttuu. No onneksi sain sitten vaihdettua prossun uudempaan versioon samasta mallista joka oli kylläkin 8€ kalliimpi mut ei se haittaa. Jos Jimmisiltä vielä tilaan niin ainakin varmistan että kyseisiä tuotteita on varastossa ettei joudu pitkiä aikoja odottelemaan. Onneksi siis minulla kesti vain viikko ja yks päivä.

Viimeksi muokattu: 19.01.2006

Jaa tämä sivu