1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näyttö

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi Jasikka 02.04.2009.

  1. Jasikka

    Jasikka Member

    Liittynyt:
    22.03.2006
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen ostamassa ps3:sta ja ajattelin hommata näytöksi Samsungin SyncMaster 2333SW. Olisiko toimiva paketti? Ainakin on full Hd näyttö. Uutta televisiota en viitsi ostaa, kun vanha kuvaputki Salora on aivan toimiva. Onko kokemusta näytöstä?
     
  2.  
  3. mulkukka

    mulkukka Regular member

    Liittynyt:
    15.04.2008
    Viestejä:
    108
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu mulla onkin sama pähkinä... Oon ostamassa pctä ja samalla sitten näyttöä. Toi samsungin syncmasteri 2333HD on ollu kiinostuksen kohteena. Kaverilla on samalainen liitettynä pleikkaa HDMIn kautta. Kuulemma toimii hyvin.
    Mutta sun tosta versiosta en tiiä, ostaisn sen mutta siin on aika köyhät liitännät, niin valitsen kyl 2333HDn.
     
  4. Tonza133

    Tonza133 Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2007
    Viestejä:
    115
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei vain satu olemaan HDMi liitäntää, joten ainakin itse ottaisin mielummin BenQ:n E2200HD:n. Se on todettu laadukkaaksi peliksi.
     
  5. mulkukka

    mulkukka Regular member

    Liittynyt:
    15.04.2008
    Viestejä:
    108
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo toi e2400HD oli myös listoilla mutta siinä ei ole digiboxia, muuten kyllä aivan mahtava...
     
  6. Kellukka

    Kellukka Regular member

    Liittynyt:
    01.04.2006
    Viestejä:
    254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pixmaniasta ostin cibox merkkisen 26" näytön eikä maksanut kuin reilu parisataa kotiin kannettuna ja hyvin on ps3 kanssa yhteistyö pelannut. Ainoa miinus on näytön omat kajarit joista ääni ei ole paras mahdollinen.
     

Jaa tämä sivu