1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näyttö ongelma!

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi DiaBlo14 31.01.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. DiaBlo14

    DiaBlo14 Member

    Liittynyt:
    09.04.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli minulla on tuo Samsung syncmaster 226BW.. muuten näyttö toimii erittäin hyvin, mutta mistä voisi johtua se, että aina kun konetta avaan ensimmäistä kertaa, niin kaikki toimii hyvin n. 10 minuuttia. Sitten näyttö yhtäkkiä sammuu ja ja sanoo ettei signaalia ole ja lopulta siis sitten sammuu kokonaan. Kone siis jää muuten päälle. Tässä ei auta kuin boottia kone ja sitten näyttö taas käynnistyy ja toimii moitteitta niin kauan kun konetta sitten ikinä pitääkään päällä.

    Sitten taas jos vaikka sammutan koneen ja avaan parin tunnin päästä uudestaan niin sama toistuu.. jokaikinen kerta. Johdoista tässä ei ole kyse koska olen yrittänyt laittaa piuhat paremmin vaikka kuinka usein ja olen myöskin koittanut laittaa piuhan uudelleen kiinni silloin kun näyttö tekee tuon sammumisen, mutta mitään ei tapahdu. En oikein tiedä mistä tämä johtuisi.. Kaikki siis alkoi kun ostin tämän näytön, ennen sitä oli vanha 17" CRT.

    Olisiko jotain ideoita mitä kannattaisi yrittää tässä tilanteessa?
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu