1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näyttö ei herää lepotilasta!

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi Nasis87 10.08.2011.

  1. Nasis87

    Nasis87 Member

    Liittynyt:
    06.01.2011
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onnea uudelle näytölle sparkil :)
     
  2.  
  3. repino

    repino Regular member

    Liittynyt:
    07.03.2011
    Viestejä:
    289
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on toisena näyttönä just toi BenQ , ja muistaakseni maksoin siitä n. vuosi sitten 150€ ja hyvin on pelittäny. Sellainen vinkki, että näyttää siltä, että maailmalla näyttöjen hinnat laskee koko ajan, eli kannattaa tinkiä. Käytä hintavertailuja.
     
    Viimeksi muokattu: 17.08.2011
  4. Sparkil

    Sparkil Member

    Liittynyt:
    07.02.2011
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ja sit ei toimi... Nyt tosin joku ihan muu vika. VGA:lla kuva näkyi mutta DVI:llä tulee "No signal detected".. Olisiko jotain tekemistä tuon LCD-töllön kanssa, joka on kiinni HDMI:llä?

    EDIT. Näyttäisi kuitenkin olevan oikea DVI-johto. Ainakin wikipedian kuvien mukaan itse johto on DVI-D ja samanlaiset reiät löytyy myös koneesta ja näytöstä.

    EDIT 2. Näyttö kiinni VGA:lla ja DVI:llä, että pääsen näytön omaan valikkoon. Silloin televisio ei saa signaalia ja kun valikosta laittaa inputiksi DVI niin näyttö menee hetkeksi pimeäksi ja vaihtaa takaisin d-subiin.
    .
    .
    .
    EDIT 31. Kuvittelin kyllä tehneeni tämän jo mutta en kai sitten. Sammutin koneen, irrotin television HDMI:n tietokoneesta ja käynnistin koneen uudelleen, jonka jälkeen DVI toimii. Onko mun integroitu näytönohjain sitten vain niin lelu ettei kykene lähettämään kahta HD-tason signaalia samaan aikaan? Näytönohjain on siis ATI Radeon HD 4250. Hiukan menee väärälle alueelle mutta ajatuksena kuitenkin vielä selvittää, että onko vika näytössä vai missä.
     
    Viimeksi muokattu: 17.08.2011
  5. repino

    repino Regular member

    Liittynyt:
    07.03.2011
    Viestejä:
    289
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Edit2 ja Edit3, mulle tulee myös mieleen, että näytönohjain ei taivu niin näytöille hdmi systeemillä, se syö bittejä aika rankasti. Joskus tapahtuu, että se niinkuin sitten oppii näytöt.
     

Jaa tämä sivu