1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näyttöä uusimassa

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi kandalf 05.12.2018.

  1. kandalf

    kandalf Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2011
    Viestejä:
    175
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olisin näyttöä uusimassa / päivittämässä parempaan tämmöisiä olen katsellut MSI Optix AG32CQ 31.5" kaareva pelinäyttö , Kaareva 31,5" QHD 1440p VA -paneeli , 144 Hz virkistystaajuus, AMD FreeSync , HDMI, DisplayPort, DVI-portti 569€ ja toinen vaihtoehto jota olen katsellut Asus 34" ROG Swift PG348Q, kaareva IPS-paneeli, 3440 x 1440, Ultrawide Jimmsillä tarjouksessa 959€ , mitä mieltä olette ovatko nämä mitenkä hyviä tossa hintaluokassa vai oisko vastaavia parempia näyttöjä , noi tulis mulla peli , elekuva , netti ja perus koneen käyttöön , osat koneessani AMD Ryzen 7 2700X , NVIDIA GeForce GTX 1070 Ti , rammia 16Gb ja kakasi 240Gb SSD kiintolevyä.
    Toinen asia joka ei liity tietokoneisiin vaan autoihin saakohan/löytyykö jostain 12 voltin lämpövastusta joka kestäis vedessä ois tarkoitus rakentaa - auton pissapojan säiliöön tuulilasin pesunesteen lämmitin että pysyis talvella sulana , tiedän että toisissa uudemmissa - autoissa on semmoisia mut en tiedä mitenkä ne on tehty.
     
  2.  
  3. Samde

    Samde Regular member

    Liittynyt:
    16.08.2014
    Viestejä:
    476
    Kiitokset:
    77
    Pisteet:
    38
    Pesunestettä kannataa ostaa jotain valmiiks sekotettua, jos et Alaskaan ole lähdössä niin pitäis näillä main pysyä sulana. Niissä pakkasenkesto jotain -30C luokkaa.
     

Jaa tämä sivu