1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näytönohjainta uusimassa

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kandalf 16.06.2019.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. kandalf

    kandalf Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2011
    Viestejä:
    175
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Suositelkaas mikä näytönohjain / minkä valmistajan ois hyvä nvidia geforce rtx 2080 11gigainen malli ois pelaamiseen elokuvien katseluu ja yleiskäyttöön ( hinta 800 - 1400€ ) , koneessani osat virtalähde corsai 1000w , prossu 19-9900k ,16GB DDR4 , emolevy asus rog strix z390-f , näyttö Resoluutio: DP 3440x1440 (max. 100Hz).
    ja pari muuta - asiaa kysymystä viellä ois teiltä kysyttävää , mikä erillinen äänikortti ois hyvä hintaluokassa 50-150€ toi tulis musiikin kuunteluun elokuviin peleihin ja ihan peruskäyttöön , minulla on ollut aikaisemmin asus xonar 7.1 erillinen äänikortti ja siinä oli ihan eriluokkaa äänet emolevyjen integroituihin verrattuna , olen ajatellut ostaa langattomat headsetit ja olen katsellut - tällaisia Sennheiser HD 4.50 BTNC -kuulokkeet noissa ois myös tuo aktiivinen Sennheiser’s NoiseGard™-vastamelu toiminto - oisko noi hintaansa nähden hyvät ,suositelkaa hintaluokassa 50-200€ langattomia kuulokkeita mitkä osivat hyvät.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu