1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näytön kuollut pikseli

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi Stumpp3 13.12.2018.

  1. Stumpp3

    Stumpp3 Newbie

    Liittynyt:
    10.01.2018
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Moro,
    Millaisia kokemuksia porukalla on näistä kuolleista pikseleistä? Pari viikkoa sitten tilasin näytön ja avatessaan ja käynnistäessään näytöstä löytyi 1 kuollut pikseli. Väriltään se on punainen, ja olen koittanut sitä eri konsteilla herätellä jos sattuisi olemaan juuttunut pikseli. Ei ole mikään auttanut. Mietin että palautan tuotteen/vaihdan uuteen jos pystyn. Ostin tuotteen siis verkkokauppa.com:ista. Vaihtaakohan vain yhdestä pikselistä? Tulkitaanko se jo viaksi? Itse en osaa sanoa. 32 päivän palautusoikeus pitäisi ehtojen mukaan ainakin olla. Onhan se nyt aika syvältä, jos uudesta näytöstä heti niitä löytää.
     
  2.  
  3. pahvit

    pahvit Member

    Liittynyt:
    26.04.2018
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    6
    Kysy viestillä. Tuskin se maksaa mitään.
     
  4. tarantella

    tarantella Senior member

    Liittynyt:
    20.10.2012
    Viestejä:
    3,536
    Kiitokset:
    777
    Pisteet:
    123
    Muistelen, että parin-kolmen kuolleen pikselin takia ei tuotevaihtoa tehdä.
    Palauttaisin näytön palautusoikeuden perusteella ja hankkisin toisen.
    Varmuuden tuosta todella saa kysymällä.
     
  5. rane1958

    rane1958 Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2006
    Viestejä:
    333
    Kiitokset:
    48
    Pisteet:
    38
    Kerro sitten onnistuiko vaihto....? o_O
     
  6. Persjalka

    Persjalka Active member

    Liittynyt:
    07.06.2011
    Viestejä:
    1,765
    Kiitokset:
    394
    Pisteet:
    93
    Joillakin valmistajilla on pikselitakuu,paha mennä sanomaan onko tuossa näytössä kun ei tiedä merkkiä ja mallia.
     
  7. Stumpp3

    Stumpp3 Newbie

    Liittynyt:
    10.01.2018
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Yritän vaihtaa tuotteen uuteen, jos tosiaan ei toimi niin sitten otan vaan rahat takaisin. Kerron tänne miten sitten meni.
     

Jaa tämä sivu