1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näin Steam kohtelee asiakkaitaan

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Bluessun 22.12.2010.

  1. Smanci

    Smanci Regular member

    Liittynyt:
    26.06.2009
    Viestejä:
    2,937
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    46
    No... Tilaat netistä, valitset maksutavaksi luottokunnan, tiedot sinne, jne jne.
     
  2.  
  3. umrej

    umrej Regular member

    Liittynyt:
    07.05.2007
    Viestejä:
    618
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mielestäni ei pysty, mutta voi olla että pystyy... Tuskin ne kaikki 20-30 asiakasta on etukäteen maksanut :)
    Tarttee venata tammikuun puoleen väliin ja jollei sit kuulu mitään niin... .. .... :D KAi se on kuluttujansuojasta kysyttävä neuvoa tjsp... En meinaan loputtomiin aio odottaa. On "vika" tehtalla, maahantuojalla taikka jimssillä... Joko mulla on ollu huono tuuri ko liikkeen kanssa taikka siellä ei tieto liiku sisällä eikä asiakkaalle
     
  4. Bluessun

    Bluessun Member

    Liittynyt:
    19.04.2005
    Viestejä:
    63
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ite asiakaspalvelutehtävissä olevana (eri alan kylläkin) voin sanoa, että usein mullekkin soitetaan pää punaisena kun ei tavara liiku. Varastotilanteelle ei voi mitään, tehdas siellä piiputtaa mutta AINA joku muu saa syyt niskoilleen. Yleensä se asiakaspalvelija joka ei asialle voi mitään..
     
  5. gigguli

    gigguli Regular member

    Liittynyt:
    14.06.2009
    Viestejä:
    478
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Varmaa ne jotai screenshottei uskooki, ku nii helppo niit on manipuloida
     

Jaa tämä sivu