1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näin luodaan Counter-Strike: Source Serveri + Stats

Viestiketju Käyttäjien tekemät oppaat -osiossa. Ketjun avasi Gocom 24.02.2006.

1. jalzu

jalzu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    miten saa css servuun vaikka oman äänen jonka on saanut taas eri servulta missä on ladannut sen äänen ja sais lisättyä sen sinne

2.  
  3. Ysf

Ysf Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    Veikkaisin ettät ämä johtuu siitä että, kun palvelin on LAN-moodissa, niin osa toiminnoista kytkeytyy pois päältä. Ilmeisesti pois päältä lähtevien toimintojen joukossa on semmoista mitä nuo pluginit käyttävät -> pluginit eivät toimi. Tälle asialle ei paljoa voida tehdä juurikaan mitään.

4. TuukkaZ

TuukkaZ Guest

Elikkäs nyt kun tein pikakuvakkeen siitä srcds jutusta niin klikkaan siitä niin ei tapahdu mitään? ja laitoin siihen nimeksi "-console -game cstrike +map de_dust -maxplayers 12 -autoupdate"

EDIT. typo

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 27.03.2006
  5. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    [bold]c:\srcds\srcds.exe -console -game cstrike +map de_dust -maxplayers 16 -autoupdate[/bold]

Kai tolleen sen kirjotit?

Cheers!

6. TuukkaZ

TuukkaZ Guest

siis mihin? mikä pitää laittaasen pikakuvakkeen nimeksi? tämäkö console -game cstrike +map de_dust -maxplayers 12 -autoupdate?

7. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    [bold]Näin tehdään pikakuvake[/bold]

Paina Windows XP:n työpöydällä hiiren kakkosnäppäintä (oikeanpuolimmainen näppäin). Esiin ilmestyy lista ja valitse siitä:

[bold]Uusi >> Pikakuvake[/bold].

Esiin ilmestyy uusi ikkuna, joka kysyy ohjelman kohdetta. Kirjoita siihen ikkunaan:

[bold]c:\srcds\srcds.exe -console -game cstrike +map de_dust -maxplayers 12 -autoupdate[/bold]

Paina seuraava. Tähän ikkunaan kirjoitat pikakuvakkeen nimen mikä voi olla mikätahansa, mutta hyvä varmaan olisi "SRCDS.EXE".

Nimeämisen jälkeen valitset Valmis, ja mikä ihme; olet luonut työpöydälle pikakuvakkeen, jota painamalla voit tulevaisuudessa käynnistää Counter-Strike: Source Servusi.

Cheers!

Viimeksi muokattu: 27.03.2006
  8. TuukkaZ

TuukkaZ Guest

JEEEEEES, kiitos toi autto mua 10000% nyt toimii, i love u :D

9. TuukkaZ

TuukkaZ Guest

Muuten miten laitettuu silleen että se teksiri näkyy kaikille eli ADMIN teksi?

EDIT. Ja mitä mun pitää muuttaa että kun tappaa botin niin siitä ei tule statseihin muutosta?

EDIT2. miten saan statsit/rankin pysymään jos käynnistä servun uudestaan?

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 28.03.2006
  10. jalzu

jalzu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    en viitti aloitaa uuta ketju visetiä en löytänyt kyseistä aihetta mut saako esim surf japan v2 servun mappi listaa ja miten sen sais lisättyä sinne pitääkö lataa mappi paketti jostain vai toimiiko se et siirtää omasta css map listasta jossa ollut pelaamassa sen sutf japan v2? entäs kun haluun Mani Admin Plugin listaan lisää äänen esim siellä on se move ja muut äänet =) oon koittanut kaikki sain äänen tekstin kyl Mani Admin Plugin admin listaa mut ei ääni kuulu

11. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Rankia et saa säilymään mitenkään. Sun pitää pitää kone aina päällä.
    Ja botit saa rankeista pois laittamalla allow_bots_to_ranks 1 nollaksi.

Joskus helpoin vastaus läytyy ihan tuolta manin mani-admin-pluginin omista ohjeista. Lue vanhoja viestejä siellä sanotaan miten ääniä lisätään. Jos et lukea jaksa niin etsä sitä servuakaan mihinkään tarvitse.

Cheers!

12. jalzu

jalzu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    heh oon näköjään sokee =) ei oo uutta noiten mukaan oon servun ja kaiken tehnyt mut kun jaksais keskityy eikä vaan äkkii lukasta niin vois ne vastukset löytyy =)

13. vieras12

vieras12 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi! =) Kiitokset ohjeista oon nyt melkeenpä saanu kaiken toimimaan eli servun pystyyn jne eli se näkyy kun laitan ipn toisella koneella..

Mutta sitten ku yrittää yhdistää servulle toisella koneella niin lataa puoleenväliin ja tulee tämmönen ilmotus

"Server is enforcinq consistency for this file models\player\t_phoenix.mdl :(

joten mitä tässä pitäis tehä? Ainakin se tiedosto pitäs olla tuol kansiossa?

14. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    @ Vieras 12

Hmm, tää on vaikeempi tapaus. Täytyy sanoa että nytten on vähän itelläkin lyö tyhjää päässä. Mää en ite ikinä kohdannu tohon bugiin vaikkakin oon testannu cs:ää iät ja ajat. Luulen että ongelma johtuu siitä, että et ole purkanut skini tiedostoa oikein, tai toinen vaihtoehto: HlAutoUpdateTool ei ole toiminut oikein. Katso että sinulla on varmasti kaikki nämä tiedostot C:/crsds/cstrike kansiossa.

models/player/lduke/adminctv1/urban.mdl
    models/player/lduke/adminctv1/urban.dx80.vtx
    models/player/lduke/adminctv1/urban.dx90.vtx
    models/player/lduke/adminctv1/urban.phy
    models/player/lduke/adminctv1/urban.sw.vtx
    models/player/lduke/adminctv1/urban.vvd
    materials/models/player/lduke/adminctv1/ct_urban.vmt
    materials/models/player/lduke/adminctv1/ct_urban.vtf

models/player/lduke/admintv1/terror.mdl
    models/player/lduke/admintv1/terror.mdl
    models/player/lduke/admintv1/terror.dx80.vtx
    models/player/lduke/admintv1/terror.dx90.vtx
    models/player/lduke/admintv1/terror.phy
    models/player/lduke/admintv1/terror.sw.vtx
    models/player/lduke/admintv1/terror.vvd
    materials/models/player/lduke/admintv1/t_phoenix.vmt
    materials/models/player/lduke/admintv1/t_phoenix.vtf

Jos tiedostoja puuttuu niin kerro mulle niin mä annan huomenna sulle korjauspaketin linkin. Sitten ongelma korjaantuu. Niin koita bootata (käynnistää uudelleen) konetta jossa servu pyörii. Ehkä Steam lataa päivityksiä ja ongelma korjaantuu.

Vaikkakaan SRCDS ei tarvitsekaan Steam tiliä on se hyvä olla servu koneella, jotta päivittyminen toimisi kunnolla. Tämän takia surullisesti on muutamalle servulle käynyt, kun ei ole servu päivittynytkään. Asenna koneelle Steami, rekisteröi se ja boottaa kone. Se ehkä korjaa sen ongelman. Palaan asiaan huomenna.

Cheers, hyvää illan jatkoa!

15. TuukkaZ

TuukkaZ Guest

En ole löytänyt tota admin sanontaa mistää niin voisiko joku sanoa mitä pitää laittaa jotta se tulisi? :/

16. plx

plx Guest

moi taas..
    mulla on TAAS ongelmia ton Hldsupdatetoolin kans..
    http://img387.imageshack.us/img387/7977/uus6fk.png

Mikäs ois neuvoks vai kannattaisko yrittää tehä servua jos toimii admin jutut ihan vaan Dedicated serverillä ( Suora link steamistä )?

Jos jollain ois sivu mis olis tietoo miten sil sais tehtyy ois kiva tietää :)

17. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Se on sun netti. Se pätkii...

18. plx

plx Guest

okei kiitti tiedost! en oo kyl huomannu muussa ? :(

rupee ärsyttää ku tää homma vie aikaa niin vietävästi..

19. vieras12

vieras12 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    nonii, eli en oo saanu toimimaan vieläkään :( Kaikki tiedostot pitäis olla kansioissa..

Mutta se valittaa tosta t_phoenix.mdl joten missä sen pitäis olla? En kyllä ees tiedä mitä toi varotus tarkoittaa :D

Jos sais sen korjauspaketin niin =)

20. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    kohta saat paketin jonka pitäis ongelman korjata... odotas kun se latautuu filefronttiin...
    :D

Cheers!

21. vieras12

vieras12 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ookkei, eli mistäs sen nyt sais? =)

Saisinko vaikka sun mesen niin voitais jutella siinä yms? :)

Jaa tämä sivu