1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näin luodaan Counter-Strike: Source Serveri + Stats

Viestiketju Käyttäjien tekemät oppaat -osiossa. Ketjun avasi Gocom 24.02.2006.

  1. bossed

    bossed Guest

    miten näkee omat statsit joku sanos statsme mut en tiiä mitä mä sil teen
     
  2.  
  3. surffer

    surffer Guest

    moi mul ois servu ongelma ku kattoin yuotupest videoo miten voi tehä oman servun ja latasin sen hildusalentoolin ja tein kaikki niiku käskettii kopioisin yhest paikast tekstii mitä piti laittaa komento rivii ja siin videos se alkaa heti tekämää jotai se tietokone mut mul se vaa pysyy koko aja siin samas kohdas
     
  4. Pikkuu

    Pikkuu Member

    Liittynyt:
    06.01.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs, minulla olisi kysymys,
    mistäs saa ladattua tuon rankin,
    ja asennus.
    [KIITOSb]
     
  5. LSDPupu

    LSDPupu Member

    Liittynyt:
    23.06.2007
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo, kyllä Amerikassa oli joku vanha nainen (70-80v) voittanut 40GB (aivan giga, ei mega tai kilo) netin, 10000$ koneen ja tulostimen, ja tulostuspaperia loppuelämäksi. Artikkelia en nyt jaksa ehtiä mutta kuukelista varmaan löytyy.

    Ja tuo Dual-Xenon, ei se prossu pelkästään riitä siihen että "FPS on 400 0MfG!1oneone!" vaan kyllä siihen keskusmuistiakin tarvitsee, ja mielellään jonkun mahd. halvan näytönohjaimen, mutta eihän se ole pakollinen. Kaverin servukone maksoi 550€ ja ns. "Servu-FPS" on 300-400. Netti oli 64mb paikkeilla.
     
  6. Teme1122

    Teme1122 Member

    Liittynyt:
    23.12.2006
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla on sellainen ongelma DM servussa, kun olen tehnyt sen ja kaikki.
    Alan pelaa kavereideni kanssa niin kun "round time" on mennyt loppuun pelaaminen jatkuu silti loputtomasti. ja mappi ei vaihdu tämän takia koskaan, vai saako vaihdettua jostain että kun tulee vaikka 5 minuuttia ennen timelimittiä vote , niin sen jälkeen mappi vaihtuisi vaikka 5 sekunnin kulutta. Kun ei toi roundi näytä loppuvan koskaan.
    Käytän mani admin plugin 1.2o:ta ja SM, CSS DM, MM.
     
  7. Teme1122

    Teme1122 Member

    Liittynyt:
    23.12.2006
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ja voisko joku vielä auttaa näihin
    votemap, votekick, vote van ei auta vaikka oon laittanu mani_serveristä kaikki päälle.
    mulla on sourcemod, metamod, mani admin plugin ja dm samaan aikaan serverillä.
    Sekoittaako sourcemod tai jokin mani adminia ja sen takia ei toimi oikein?
    botitkaan ei tule rankkiin vaikka oon laittanu et tulee :D

    mani admin plugin 1.2o
     
  8. Teme1122

    Teme1122 Member

    Liittynyt:
    23.12.2006
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kaikki mun ongelmat oon ratkonu ei tarvi vastailla :D
    mutta on vielä yks. Kun laitan servuu Fast downloading ja niin edespäin. Kaikki toimii hyvin, mutta kun menen peliin ehdin olla joku 2 sekuntia ja css kaatuu. Servu kyllä jää päälle :).
    Konsoleen olen laittanu nämä:
    sv_downloadurl "http://USERNAME.site50.net/"
    sv_allowupload 1
    sv_allowdownload 1
    Tosin lataus ei kyllä paljoo nopeennu mutta riittävästi, huono/ilmais hostit on vähän hitaita :D
    Mutta niin onko jollai vastausta tohon kaatumis ongelmaan?
     
  9. bossed

    bossed Guest

    Tarviiks mä jonkun ohjelman servun tekoon=?
     
  10. questo

    questo Regular member

    Liittynyt:
    04.01.2006
    Viestejä:
    433
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kai toi oli vitsi?

    Lue edelliset viestit.
     
  11. Etk007

    Etk007 Member

    Liittynyt:
    24.09.2009
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noniin. Tässä teille kaikille nyt pientä ohjetta miten sen saa oikeasti toimimaan.

    Lueskelin tän artikkelin läpi ja katsoin että kaikki on päin V*****!

    Joten ensimmäiseksi ladatkaa tämä kyseinen HLDS Update Tool.

    Luo kansio C:\Srcds. Kun Hlds on ladannut niin paina sitä ja anna se päivittää itsensä. Sitten teet kansion C:\sourcededicatedserver

    Sitten siirrät Hldsupdatetoolin ja kaikki paskat kansiosta tuonne: C:\sourcededicatedserver

    Sen jälkeen -> Suorita -> Ja kirjoita siihen: hldsupdatetool -command update -game "Counter-Strike Source" -dir c:\srcds

    Siinä meneekin sitten muutama tunti. Käy vaikka kaupassa ja sinuhella kahvilla ja pullalla.

    Kun tämä on valmis, alkaa se todellinen kikkailu srcds:n kanssa.

    Kansiossa C:\srcds\ pitäisi nyt olla mm. kansioita: Cstrike, bin, hl2, platform ja config. Ja tietysti srcds.exe.

    Nyt menet kansioon C:\sourcededicatedserver ja siellä käynnistät HLDS Update toolin. Anna sen tehdä mitä tekeekin. Sitten menet kansioon C:\srcds\cstrike\cfg Ja siellä on muutama .cfg tiedosto. Sieltä kopioit yhden niistä ja liität samaan kansioon, mutta muuta nimi: "server" ja tallenna.


    HUOM!! ÄLÄ KOSKAAN KÄYTÄ TÄTÄ!!!!! c:\srcds\srcds.exe -console -game cstrike +map de_dust -maxplayers 16 -autoupdate Kaikki sanovat että se pitää laittaa mutta se ei vain toimi!! Jos ton tekee niin ei saa servua enää käyntiin.

    Nyt kun sinulla on siellä kansiossa C:\srcds se tiedosto nimeltä srcds. Käynnistät sen ja servun pitäisi käynnistyä. Mutta mikäli ei, niinkuin mulla kävi, menet kansioon C:\sourcededicatedserver Ja sieltä otat Hldsupdatetoolin sun muut ja siirrät kansioon C:\srcds

    Nyt menet windows nappulasta Suorita -> cmd -> Ja kirjoitat sinne
    C:\srcds\hldsupdatetool.exe -command update -game "Counter-Strike Source" -dir c:\srcds

    Huom!! Ei välttämättä tarvitse laittaa tuota .exe perään mutta jos ei toimi ilman sitä niin laita.


    Jos ei toimi niin ilmoitelkaa. Ohje henkilöltä joka on pyörittänyt css servuja jo 3 Vuotta.
     
  12. mammila

    mammila Member

    Liittynyt:
    09.10.2009
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs oon asentanu SRCDS oikein ohjeiden mukaan ja kaikki toimii muuten niinku pitää , mutta en pääse servulleni. servu näkyy kyllä palvelimissa mutta sinne pääse lataa vain jonkun aikaa sitten tulee teksti "connection failed after 4 retries . missähän vois olla vika???

    SRCDS näyttää tältä

    C:\SRCDS\srcds.exe -console -game cstrike -tickrate 33 -ip 88.192.49.217 -port 27015 -maxplayers 10 +map de_dust2
     
  13. Etk007

    Etk007 Member

    Liittynyt:
    24.09.2009
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11


    No se riippuu vähän käyttöjärjestelmäst.. Vista ei taho antaa mennä sinne servulle mut pistät kato eka sv_lan 1 ni pääset servulles ja sit sv_lan 0 ni muutki pääsee. :)
     
  14. mammila

    mammila Member

    Liittynyt:
    09.10.2009
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pistin cfg/server asetuksiin svl_lan 0 --> sv_lan 1 ja kokeilin mennä servulle ni vieläki tulee connection failed after 4 retries ja käyttöjärjestelmä on vista
     
  15. Etk007

    Etk007 Member

    Liittynyt:
    24.09.2009
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo no se on Vistan syy sitte.. Kokeileppa jos saisit ladattuu xp:n koneelle ja sit meet ja laitat takas vistalle. Kaveril toimi sillä tavalla.
     
  16. mammila

    mammila Member

    Liittynyt:
    09.10.2009
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei ole xp levyä ja pitäs muutenki formotoida kone jos vaihtais . Luin josain netistä että ei ole mahoillista hostata ja pelata samalla koneella ellei ole todella nopea netti. ja Huomasin että kun laitoin servun päälle ja yritin mennä suuri porukkaisille normaaliservuille ni valitti samaa "connection faile after 4 retries " eli voi siitäkin johtua. Toinen konekkin kyllä löytyy jossa on xp että sitä vois pitää servu koneena mutta siihenkin pitää vissiin asentaa source ennen ku voi tuota servua käyttää ja se ei pysty pyörittämään sourcea
     
  17. Harva

    Harva Member

    Liittynyt:
    13.03.2008
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jeps mulla on serveri tuon srcds kautta mutta tuntuu lagaavan aika paljonkun porukkaa ilmestyy. tickrate on 100 admin blugit löytyy. pingi pysyy hyvänä mutta tökkiminen vain jatkuu. jos joku viittis pistää noita vinkkejä niin oisin tosi kiitollinen :)
     
  18. mammila

    mammila Member

    Liittynyt:
    09.10.2009
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11


    Kuinka nopee netti sulla on itellä 2 megan enkä ees pääse servulle sisään yhistää vaan jonku aikaa ja sitte tulee "connection failed after 4 retries"
     
  19. Harva

    Harva Member

    Liittynyt:
    13.03.2008
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    2 meganen mullaki. sanosin että sun pitäs f-securesta avata portit 27015 ja 27016 ja voi olla että käytät väärää ip:tä kaveri ei päässy mun servulle väärän ip:n takia
     
  20. mammila

    mammila Member

    Liittynyt:
    09.10.2009
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    2 meganen mullaki. sanosin että sun pitäs f-securesta avata portit 27015 ja 27016 ja voi olla että käytät väärää ip:tä kaveri ei päässy mun servulle väärän ip:n takia[/quote]



    Harva heitäkkö mesen tai lisää juntunen2009@hotmail.com parempi jutella siellä ku täällä
     
  21. mammila

    mammila Member

    Liittynyt:
    09.10.2009
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla hävis nimet kokonaan ku servuylla tappaa jonkun ni näkyy vaan ase millä tappo muttei näy kuka tappo ja kenet ... tietääkö joku miten saa takas
     

Jaa tämä sivu