1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näin luodaan Counter-Strike: Source Serveri + Stats

Viestiketju Käyttäjien tekemät oppaat -osiossa. Ketjun avasi Gocom 24.02.2006.

1. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    @ nobo2

Toinen tapa soittaa mp3 musaa on tehdä webradio, eli ostaa sivutilaa ja tehdä sinne "radio". Tosin muista että siellä saa soittaa vain musiikkia johon sinulla on oikeudet. Muuten tulee pian aikamoiset sakot, ja muita seurauksia riippuen iästäsi. Silloin musaa ei servulle tarvitse siirtää vaan se tulee internetistä.

@ laski92

Niinhän se alkaa jos ei tee tolleen kuin meitsi teki. Toisekseen servulle saa laittaa musiikkia johon sinulla on oikeudet. Serverisikin on yleinen palvelu eikä sinne saa laittaa ihan mitä tahansa! Toisaalta toi radiokin saa pelaajien pingit nousemaan. Nettiradio vie kaistaa 56 - 126 kt (riippuen bitratesta eli äänenlaadusta), eli pingi 256/256 kt netillä pelaavalla on noin 100. En suosittele tuota radiota käytettävän. Ja huonoilla koneilla pelaavien koneet kaatuvat aika nopsaan kun koneen tehot ei riitä kahteen toimintaan, toisekseen monien äänikortit eivät kestä. Toisekseen muisti loppuu helposti tollatavalla kesken.

Cheers!

Viimeksi muokattu: 29.07.2006
  2.  
  3. laski92

laski92 Guest

@Gocom

Nyt meni vähän ohi että tarkotikko oikeuksilla niit oikeita levyjä vai tota FragFM...selitystä?!?!PLZ

4. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tarkotin sitä, että sinulla tulee olla serverillä olevaan musiikkiin oikeudet tai lupa käyttää sitä. Esimerkiksi tuolta radion ylläpitäjältä sun pitää kysyä lupa lain mukaan, josset halua saada rahan menetystä. Myös kaikkiin kappaleisiin tulee saada oikeudet niin servulla kuin myös itsetehdyllä nettiradiokanavalla. Kaiken musiikin soittamiseen pitää olla lupa. Jos vaikka olet servullesi Metallican biisin laittanut niin on se laitonta (jos se ei ole musavideo, joka on julkisen levityksen oikeudet saanut). Kaikessa mediaan liittyvissä asioissa kannattaa lukea lakia tarkkaan sillä varoituksia on minullekin ropissut tekijänoikeusasioissa.

Cheers!

5. nObO2

nObO2 Guest

Okei kiitti noista en kyl aijo koittaa xD liian hankalaa ja raskasta.
    Voiko joku kerto miten tehä surffi servun? osaan laittaa mapit mutta en tiiä mitä komentoi pitäs laittaa.

Okei ei tarvi enää mut voiko joku sanoo mikä olis hyvä gravite surf servuun?

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 29.07.2006
  6. laski92

laski92 Guest

@ nobo2

server.cfg
    kirjota sv_airaccelerate 9999 -> siin oli

@Gocom

hyvä ku kerrot poistan sen ihme radion

oikee aika 0.10

EDIT: Mä tuun n0b02 kokeilee servuu kuinka monta sanaa keksin mitä et oo
    sensuroinu sit saat ottaa A3 paperin täytee sanoja ja lisätä

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 30.07.2006
  7. nObO2

nObO2 Guest

Kiitti laski92.
    En viiti laittaa siihe word filteriin mitään koska se on noobia : ).
    En usko että on pakko ottaa sitä radioo jos laittaa ne musat sinne C://srd\cstrike\sounds\admin_plugin\ mut en tiiä miten sais siihe semmosen tekstitiedoston niinku niissä on.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 30.07.2006
  8. laski92

laski92 Guest

@ n0b02

jos vaikka laitat sinne jonkun äänen esim "rofl" se tekee ne tiedostot itte sitte jossain välis ja sitte ne äänet pitää lisätä "cfg/M_a_p/soundlist ESIM: "rofl" admin_plugin/rofl.wav ja se tulee admin komentoihin sinne vipaks soundseihin ja ei kannata laittaa kovin pitkiä ääniä ettei sinne tarvi ladata 20 min per kipale EDIT: sit toi nimi joka on "" merkeis on se jolla sä sen näet siel admin komennois... jos et ymmärtäny tästä sönkötyksestä mitään...ei se mitää kerroin sen kumminkin...

@ Gocom

miten saa vaikka punaseks noi linkit motdii ku siin on se väri
    a:link {
    color: #FFFFFF;
    text-decoration: none;
    mikä väri on punanen ku toi on valkonen
    NOOB kysymys

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 31.07.2006
  9. nObO2

nObO2 Guest

Kun lataa skinin mihin se laitetaan et vaan admin voi käyttää?

10. laski92

laski92 Guest

@ n0b02

oletkos kuullut sanan [bold]adminskin[/bold] lataa [bold]adminskin[/bold] ja laita ohjeiden mukaa niin sul on [bold]adminskin[/bold] jota saa käyttää vaa admin koska se on [bold]adminskin[/bold]
    huomasikko sarkasmia ilmas

11. nObO2

nObO2 Guest

Kyllä erittäin paljon. Mutta toi ei vieläkään kertonu minne ne laitetaan. Sitä paitsi mulla ei toimi adminskinit en tajuu.

12. laski92

laski92 Guest

@ n0b04

lue niitte ohjeet
    oikia aika 0.39

13. nObO2

nObO2 Guest

Okei nyt osaan.

14. laski92

laski92 Guest

@ n0b02

fpsbanaanin skinnit ei oo serverside eli niit ei saa servuun mutta ainaki http://www.ics-base.net/css_skins/ skinnit toimii hyvin niis on selvä ohjeet jopa n0b0 saa ne toimii EDIT itte sain laitettuu 2 toimivaa skinnii 3 minuutis

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 01.08.2006
  15. nObO2

nObO2 Guest

@ Laski92

Mul toimii ne fpsbananan skinit mut niitten lataaminen on pitkäveteistä.

16. laski92

laski92 Guest

@ nobo2

om*g miten nehän on anti-serverside hmm mielenkiintosta meempäs katteleen

17. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    @ laski 92

Tässä muutamia punaisia sävyjä:
    #FB6753
    #D92911
    #A53425
    #833C33
    #FC040A

Niitä voi itse sekoitella, tai sitten katso jonkin maksullisen kuvankäsittelyohjelman avulla. Yhteensä sävyjä on 16 miljoonaa. Valitse tuosta haluamasi ;), kaikkia viittä miljoonaa tuohon en viittinyt rustata.

@ nobo2

Ne skinit ei voi toimia sulla. Luultavammin olet asentanut ne omaan Sourceesi, eli ne eivät näy muilla vain sinulla. Voiko joku olla niin tyhmä että luulee että omalla koneella olevat skinit näkyvät muille? Toisekseen noilla mun ohjeilla edes servun skinit ei edes näy, siitä olen keronut moneen kertaan, miten saada server skinit toimimaan servussa LUE VANHAT VIESTIT! Niitä on vaikea missata, selaa vaikka niin näet mun jättimäiset otsikot "Näin saat skinit toimimaan", "Valve rikkoi skinit" tai "Skinini eivät toimi, mitä teen?" Lue samalla afterdawnin ohjeet, joissa sanotaan "lue aikaisemmat viestit ennen kuin kyselet tai teet uutta viestiä"!

Saanko sanoa, olet idiootti, omalle koneelle asennetut skinit eivät muilla näy, vain itse serverin hakemistoon asennetut puretut serverside skinit toimivat! Painotan usko pois tai olet aivoton! Laski92 oli oikeassa, niitä ei voi näkyä muilla, sillä niissä ei ole "purettuna" vtf tiedostoja, eli ei ollenkaan krafiikoita. Skinnaajan tarvitsee muuttaa ne toiseen muotoon, ne eivät vain yksinkertaisesti näy muilla kuin sulla!

Cheers!

Viimeksi muokattu: 02.08.2006
  18. laski92

laski92 Guest

@ Gocom

miten se linkin väri vaihetaan mul on 3 linkkii motdis ja ku vaa jonkun pääst vedin
    kohtaan niin se muutti vaa yhen linkin että oonko minä vai valve niin kaksinkertainen et se ei muuta ku yhen!? ja mul oli se nat kysymys yksityisesti

19. nObO2

nObO2 Guest

@ Laski92

vaikken ookaan Gocom niin voin kertoo

tohon color kohtaan laitat sen linkin värin muistaakseni
    eli toi #FFFFFF on valkonen. Tässä on jotain värejä

Musta #000000
    sininen #0000FF

Vihreä #008000
    Sinivihreä #008080
    Purpura #800080
    Harmaa #808080
    Punainen #FF0000
    Keltainen #FFF00
    Valkonen #FFFFFF

siinä oli jotain kysy jos haluut tietää jotain muita värei.
    Voitko lähettää motdis ni katon sitä?

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 02.08.2006
  20. laski92

laski92 Guest

@ n0b05

kyl tiedän mihin laitetaan MUTTA ongelma on siin ettei kaikkien linkkien väri vaihdu mutta mistä ketusta te noi väri koodit tiedätte

EDIT:

<html>
    <head>
    <title>Cstrike MOTD</title>
    <style type="text/css">

body {
    background:#000000;
    font-family:Arial;
    color:#FFFFFF;
    font-size: 11px;
    margin: 0;
    padding: 0;
    text-align: center;
    }

a {
    }

color: #FF0000
    }

a:visited {
    }

a:active {
    }

a:hover {
    color: #00CCFF;
    }

eih toi on mun motdin alku mutta nyt ei toimi mikää -.- kaikki on valkosta paitsi tausta

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 02.08.2006
  21. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    @ laski 92

Lähetä mulle se motdin sisältö niin mä rustaan sulle toimivan ja todella hienon näköisen muutamassa minuutissa. Teen sen vaikka tänä iltana jos mulle sen annat. Pimppaan sen todella hienon näköiseksi ja vielä validiksi html 4.0 kieleksi niin että sen voi jopa nettisivuna nettiin laittaa. Oikeastaan pyydän että annat mun tehä sen, jotta saan lisää töitä portfolioon, vaikkakaan toi ei ole iso homma, niin haluan tuon 30 nettisivuston rajan rikki :p

Laitan siihen ulkoasuun jotain extraakin kun mulla on tätä joutoaikaa muillekin jakaa :D

No, mä vetäsen noi värikoodit ihan kuvankäsittelyohjelmasta, ja käytän sitten niitä tiettyjä värejä lähes aina teksteissä kuten #999 #666 #333. Mikäs on muuten nykyisin sun servun osoite? Olis kiva sekin katsastaaa taas vaihteeksi :)

Cheers!

Viimeksi muokattu: 02.08.2006

Jaa tämä sivu