1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näin luodaan Counter-Strike: Source Serveri + Stats

Viestiketju Käyttäjien tekemät oppaat -osiossa. Ketjun avasi Gocom 24.02.2006.

1. nObO2

nObO2 Guest

@Greamy

toi sun linkis ei toimi Kirjotatko sen uusiks? Mie lähen maanantaina helsinkiin ja tuun keskiviikkona takas!
    Ja koneen tehot on huiput.

Kyrsää ja Kaljaa!
    ps:kyrsä on makkara ettei tuu bannei.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 24.07.2006
  2.  
  3. TuukkaZ

TuukkaZ Guest

@n0b02

Se linkki on niin pitkä niin siksi ei tule siihen.
    EDIT. siinä linkki http://tinyurl.com/k8s4p pienennettyna

4. dualds

dualds Guest

mihin surf mapit tallennetaan? kun surf moden saan päälle mut mistä surf mapit saa toimimaan?(mihin tallennetaan)

5. TuukkaZ

TuukkaZ Guest

@dualds

Ei ole mitään surf modeja, sun pitää vaan kirjottaa server.cfg-tiedostoon, sv_airaccelerate 100

6. dualds

dualds Guest

joo tiedän mutta mihin tallennan mapit? että ne sit oikeesti toimii...

7. laski92

laski92 Guest

@ tuukkaz ja muut surf map keskustelus

mul on surf mappeja ja sv_airaccelerate 100 ei mun mielest onnistu ja se on hyvö ku se on sv_airaccelerate 9999

@ gocom

hostname "[SP]Suomi Pojat[FIN]"
    ei tuos oo mun mielest mitää vigaa

8. dualds

dualds Guest

mihin ne mapit tallennetaan?

9. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    @ laski92

Se on virallinen luku tuo sv_airaccelerate 100, tosin Valve taas sotki noi attribuutit eli lukua kannattaa kasvattaa suuremmaksi, vaikka sinne 9999:siin.

@ dualds

Kartat tallennetaan kansioon C://srcds/cstrike/maps/ tosin materialsit ja muut pitää laittaa oikeisiin kansiohin. Tosin sun kannattaa lukea vain paketin mukana tulevat ohjeet jotta saat tiedostot oikeisiin kansioihin. BSP ja NAV tiedostot menee maps kansioon jne. Muut menee sinne minne tekijä on niiden reitit laittanut.

Voit itse rakentaa Eventscriptillä, tai manin omilla karttasäädöillä omia asetuksia SURF-kartoille, eli niin että ne latautuvat vain surf kattojen kohdilla automaattisesti. Muistat kai kuitenkin että karttojen lisäämiseen vaaditaan nettipalvelin, jotta ne latautuisivat. Eli tarvitset maksullisen tilan niiden lisäämiseen, jonne ne tiedostot lisätään, muulloin siirtäminen on todella hidasta, ottaa noin 15 minuuttia yhteen karttaan ja voit olla varma ettei kukaan odota niin kauaa. Muista vielä, että Valven omassa tiedon siirrossa on myös rajoitin 56 mb (en muista tarkkaa lukua), sen isompia tiedostoja se ei siirrä. Eli tarvitset toisen tilan jonne lisäät tiedostot jos custom karttoja haluat niin että ne myös siirtyvät muillekin.

Cheers!

Viimeksi muokattu: 24.07.2006
  10. laski92

laski92 Guest

@gocom

kerrankin olin oikees jee
    mutta tuol hostnamel näkyy näin pelis http://www.freewebs.com/92juhis92/joku.htm
    vastaa samal siihen etusivun kysymyksee

sit viel et palomuurit sammutan ja mul ei pitäis olla naattia mul on televelli tw-ea 100

11. laski92

laski92 Guest

onko sille jotain järkevästi selitettävää selitystä sille hostnimelle
    [bold]Pahoittelen Vahinko Kaksois Viestiä LUEN SÄÄNNÖT[/bold]

12. dualds

dualds Guest

kiitos gocom. miksi lagittaa minulla aina omassa servussa kaikissa muissa mapeissa paitsi de_tides ja de_dust 2?

13. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    [bold]@ dualds[/bold]

No koska kaikilla jotka luovat serverin samalla koneella kuin pelaavat niin lagii. Sen takia tulee omistaa kunnon erillinen palvelin kone, sille lagille ei voi mitään. Muilla pelaajilla lagii sitten vielä vitusti enemmän jotka liittyvät servullesi. Kotiservut vain ovat lagihotelleja. Sen takia monet hankkivat palvelimia, konesalitilaa, omistavat 10/10mt netin, palvelinkoneen ja resurseja. Jos haluaa kunnon servun syö se paljon rahaa, sen takia itse en enää kuin tämän kesän pyöritä omia servuja, ehkä jossain vaiheessa haen johonkin yritykseen töihin.

Palvelin koneelle tulee aika paljon hintaa ja konesalipaikka maksaa noin 100 - 300 euroa / kk. Sen verran tämä homma maksaa jos haluaa kunnon serverin. Mulle tämä maksaa vähän vähemmän mutta nettiyhteys ja kone ovat vähän heikommat. Sen takia lopetankin ja investoin vain nettisivuihin, joita minulla on erilaisilla palvelimilla. Osan teistäkin kannattaa lopettaa haaveet serveristä sillä se maksaa, ja jos ei ikää löydy tai resurseja niin ei tuu mitään.

[bold]@laski92[/bold]

Ei sille pahemmin ole järkevää selitystä. Ehkä olet tallentanut server.cfg tiedoston muodossa txt? Tai sinulla on typo-virhe. Tallenna vaikka se uudestaan muistiolla muodossa kaikki nimellä server.cfg kansioon cfg. Kai sulla ei myöskään ole exec ennen hostname, tai ei muuta tekstiä tiedostossa tai merkkejä "//" turhaan siellä?

Cheers!

14. laski92

laski92 Guest

@ Gocom

THIS GONNA VERY WEIRD
    mä tein sun ton "tallenna uudestaa" nii rupes toimii

Kiitos Taas Kerran Gocom! :p

oliskohan tol ï»› ollu jotain asiaa siihen sekoomiseen!?

15. dualds

dualds Guest

taas yksi kysymys. menen omaan serveriin (mappina de_dust2) se sanoo näin: difference maps jotain ihmeellistä et on muka erilaiset mapit kun mun ylläpito koneella en osaa selittää mut apuva.

16. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    @ dualds

Deletoi vanha kartta sun Sorsan tiedostoista eli deletoi nämä: $base/valve/steam/SteamApps/käyttäjänimi/counter-strike source/cstrike/maps/ ja sieltä tiedostot de_dust2.bsp ja de_dust2.nav. Sen jälkeen mene servullesi niin toimii mainiosti.

Syy tähän: sun kartat ovat vanhentuneet, jostain ihmeellisestä syystä. Sen pitäisi olla oikeastaan mahdotonta. Toinen syy on että sun serverin kartat ovat vanhentuneet. Voit korvata ne sun omilla kartoilla kopioimalla noi sun sorsan kartat (tiedostot de_dust2.bsp ja de_dust2.nav) kansioon C://srcds/cstrike/maps/

Cheers!

17. laski92

laski92 Guest

@Gocom

tuli vaa mielee et voiko motdii pistää linkkii esim:
    English ja ku painaa tulee toinen motd ja siin on mussutettu sama motd enkuks

18. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    @ laski92

Voihan niin tehdä. Teet nettiin semmoisen samanmoison motd ikkunan html 1.0 kielellä. Sitten laitat linkin siihen sun toiseen ikkunaan, jota painamalla se avautuu. Sen tehdäksesi tarvitsee olla html 1.0:n todella alkeet hallussa.

Cheers!

19. dualds

dualds Guest

gocom mihin bannit tallentuu kun annoin kaverilleni 30 min bannit vahingossa.... ni pitäs poistaa ne vaikka se on ollut jo 1h kaverilla. eikä siltikään pääse. ja source dedicated serveri juttu sanoi että se kirjoittaa sitä bannia johonkin kansioon kävin sielä kansiossa mutta sielä ei ollut mitäään.

25.7.06 apuva

20. laski92

laski92 Guest

autokick.txe kansio muistaaksee cfg/mani_admin_plugin/

21. laski92

laski92 Guest

EDIT: no mä käänsin sen motdin huonolla englannilla nettii ja laitoin sinne linkin motdista kätevää...
    [bold]hupsis kaksois klikkaus sry kaksois viesti[/bold]

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 25.07.2006

Jaa tämä sivu