1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näin luodaan Counter-Strike: Source Serveri + Stats

Viestiketju Käyttäjien tekemät oppaat -osiossa. Ketjun avasi Gocom 24.02.2006.

1. nObO2

nObO2 Guest

@Gocom

En pilkannut laskia92 millään muotoa. Taisit ymmärtää sen väärin. Mutta kiitos neuvoista.

2.  
  3. laski92

laski92 Guest

@ N0b02

Niin varmaa nyt tuli pysyvät traumat :'( nyyh ja yleensä se ei oo ohjeist kii vaa siit mitä on näppiksen ja tuolin välis...

EDIT: Ole Hyvä niist ohjeist...mä sain itte tietää ton admin jutun dynastian yhelt adminilt "Nemesis2010"
    kiitokset Nemelle
    ja mun nimi on [bold]LÄSKI92[/bold]
    vähä se rupes nyppii ku aloin kalastaa ku oli tylsää täs keskustelus sit ku olin saanu bännit niin tuli varmaa 8 tyyppii jokka tarvi apuu -.- ajattelin että ei *****! just ruuhkasimpaa autto aikaa sain itteni
    hyllylle...jee olin 20/31 mun ekois karting kisois wuhuu kuka ownas vaikka olin finaalis ekan mutkan ryssintä kolaris L0LL3R0

@Gocom

mutta mitkä mitkä kaikki tiedostot kannattais ottaa taltee ku päivittää servun?!!!?

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 21.07.2006
  4. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei mitään tarvitse ottaa talteen, sillä valve ei korvaa mitään sun muokkaamaa, sillä se päivitys on sama kuin Sourcen pelitys versiossa.

Cheers!

5. nObO2

nObO2 Guest

Jotenki tuntuu et kaikki tääl alkaa olla mua vastaa :mad:. Vaikka en oo muuta kun kysynyt neuvoja. Ja Läski92 viittitkö kysyy nemeltä miks mut on bannattu? olisitko niin kiltti?

@ Chou

NATin saat pois päältä näin:

Avaa selaimesi Internet explorer tai vastaava ja kirjota osoite rivillle 192.168.1.1 [käyttäjätunnus: admin] [salasana: 1234].
    Sitten tulee valikko mene wizard setup ja jos sieelä on tämmöinen kuin [Router] niin valitse [Bridge]. nyt NATin ei pitäisi häiritä.
    Ja tuosta palomuurista se kannattaa poistaa niinkuin Gocom sanoi.
    Kannattaa hankkia Sygate personal firewall ja viruksentorjunnaksi
    Antivir tai joku muu vastaava.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 22.07.2006
  6. laski92

laski92 Guest

@ nobo2

voisin kysyä mut en oo nähny nemee pitkään pitkään aikaan...mut jotenkin tuntuu et mä oon pelannu samaan aikaa samaa servuu ku sä mun nick on [SP]Juhis[FIN]
    ja
    mulki tuntu et kaikki on mua vastaan ku tein vahingos spam viestin ja gocom ja ETENKIN tuukka rupes valittaa siitä

7. TuukkaZ

TuukkaZ Guest

@laski92

Me vaan huomautetaan sulle, kun teet sääntöjen vastaista, ei sussa mitään pahaa oo(kait). ;)

8. nObO2

nObO2 Guest

Ollaan me varmaan pelattu samaa servuu. Mä pelaan nimi merkeillä kyrsä ja (FIN)nObO mAsTeR tai pelkkä nObO mAsTeR. Mut voitko kysyy siltä nemeltä et ottaisko mun bannin pois kun näät sen?

9. laski92

laski92 Guest

voin kysyä heti ku nään sen... eikös servu päivitetä sil hldsupdatetool - coommand uprate -game soiurce - dir srcds322 vähä kirjotus vierheit xD

WUHHUU OON MEMBER

10. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    @ laski92

juuri noin se päivitetään, mutta muista päivittää aluksi myös hldsupdatetool. Sen olen kertonut niin monta kertaa että kato sieltä.

Cheers!

11. laski92

laski92 Guest

hei se lähti paremmin toimii ku silloin ennen lomaa se ei se winukka blokkinu JEE mutta se saattaa blokkia se koska vaa...tiedän...oon kokenu just 1min ennen completee tulee "connect close by peer" siihen loppuu!

12. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    @ laski92

Winukka tarkoittaa Windowsia yhtä paljon kuin Linukka Linuxia, eli toisinsanoen ei yhtään. Älä käytä sanoja joita et tiedä ;)

Cheers!

Viimeksi muokattu: 22.07.2006
  13. nObO2

nObO2 Guest

Kun lisää adminlistiin jonku ni tarviiko siinä olla sen ip?

14. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    @ nobo2

Ei tarvitse olla sen ip:tä mutta sillä tavalla saa vaikka yhdelle tyypille jolla on useampia koneita niin joka koneelle vaikka adminit. Muuta käyttöä sille ei ole, tai toisaalta se estää myös acco kaapparien esiintymisen adminina, mutta sitä ei tarvi olla.

Cheers!

15. laski92

laski92 Guest

mut sä sen silti ymmärsit windowsiks ;P

16. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Hehe, ihan vitsilläni sanoin, vaikkakaan Winukka ei tarkoita Windowsia ;). Noh tajusin kuitenkin, sillä tein saman virheen kauan sitten ja mulle sanottiin samat.

Cheers!

17. laski92

laski92 Guest

mitä se tarkottaa niin pääsen siitä yli ja saan unta seuraavan yönä xD

miten se päivitettii jos et jaksa mussuttaa anna linkki ohjeisiin mul pysyy aina hostname counter-strike server hmm hmm voi vee ainaki luki tuos mun consoles jotain "delete old ranks" ja jotain ennen näkemötöntä mussutusta mutta sä oot niin kiltti ja lyöt linkin tiskii

18. creamy

creamy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no tää on vaan internet täys erilaisia ihmisiä jotkut tärkeilee enemmän ku muut no proplem ei pojat saa ressii ottaa

Hey wtf mä olen jo junnu... huomatkaa te adminit käytin edit...

19. nObO2

nObO2 Guest

No kun lisään kaverin adminlist listaan ni siitä ei tule admin.
    Miten sen pitäisi olla kun mulla on se näin

// setinfo _password mypassword
    //
    // in your config.cfg file in your client installation.
    //
    //
    STEAM_0:0:0000000[OMA ID]
    STEAM_0:0:0000000[KAVERIN ID]

0=mikä tahansa numero.
    Kuuluuko sen olla näin? en vaa saa kaveria adminiks se sanoo sille että "your are not an admin".

20. laski92

laski92 Guest

@ n0b03 siis 2

oikein on on on
    tarkista että oot kirjottanu oikein sen iden ja anna ip tuun katsastaan :p
    GTM2 aika 9.33

@ Creamy

onnee oot junnu wuhuu pileet pystyy

@kaikki

jos haluat piristää päivääsi lue tämä:
    bot_prefix "[ï»›P virallinen BOT]" i>>>=teini s miksi näin?... koska pelkällä SP jotkut luulivat botteja klaanilaisik

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 23.07.2006
  21. nObO2

nObO2 Guest

@Laski92

Voit tulla katsastamaan servua melkein millon haluat, koska pidän sitä aika paljo auki. IP ja portti ovat: 84.250.17.175:27015
    Tervetuloa kattomaan!

@Gocom tai joku

Mul ei toimi se server.cfg. Se sanoo consoles että couldn't
    exec server.cfg. Mitä pitäis tehä?

Jaa tämä sivu