1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näin luodaan Counter-Strike: Source Serveri + Stats

Viestiketju Käyttäjien tekemät oppaat -osiossa. Ketjun avasi Gocom 24.02.2006.

1. tuutu

tuutu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    voi hemmetti ?!?! mikä on "Engine Error Host_Error: Bad string:" mitä toi tarkottaa ? :/

2.  
  3. laski92

laski92 Guest

@ tuutu

toi mun lagaus juttu oli 99.99% vitsi
    kyl mä sen tiiän et se sen takia lagaa
    ja ei se mun ongelma oo koska mä oon ainut jolle EI lagaa'

EIKÄ KAKSOISVIESTÄJÄ TUUTU HYI SUA

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 20.06.2006
  4. Make293

Make293 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Do dii ohjeet ovat todella mahtavat nyt pyörii servu ja hyvinkin vielä. ISO KIITOS OHJEISTA! Mutta vielä olisi yksi juttu, miten saan uusia skinejä servulle esimerkiksi tämän http://www.fpsbanana.com/skins/5103. Tiedän tiedän jossain tuolla keskustelussa kerrotiin, mutta nyt jos tähän voitaisiin vastata lyhyesti ja selvästi. Eli miten saan nuo skinit että kaikkilla on ne päällä ja kaikki imuttaa ne itselleen.

Kiitos jo etukäteen ohjeesta

Mahtava Marko

EDIT: Oho tuo linkki ei toimikkaan mutta siis ihan mitä vaan skinejä tarkoitan esimerkiksi uudet skinit käsineisiin.

Viimeksi muokattu: 20.06.2006
  5. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    @ Make

Käsineitä ja aseita ei voi vaihtaa, tai kukaan ei tee niistä serverside skinejä. No sun pitää vaan muuttaa ne serverside muotoon. Käytäppäs sitä irkki ja mene jollekin skinnaus kannulle niin saat vastauksen nopeasti.

Cheers!

6. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    @ Tuutu

Emme voi lähettää sinulle hldsupdatetoolia, sillä se ei vain käy päinsä. Jokaisella on uniikki. Toisekseen nämä stringit ovat dos koodia, eli mitkään omat komennot kuten C: eivät toimi. Komento cd.. avaa C-juuren.

[bold]Tässä sulle noobin asennusohjeet[/bold]

Paina tätä linkkiä ja valitse latautumiskohteeksi [bold]Työpöytä.[/bold] Paina hyväksy:

http://www.steampowered.com/download/hldsupdatetool.exe

Nyt paina kyseistä pakettia HLDSUpdatetool. Valitse kohteeksi, jonne se purkaa itsensä, [bold]C:\srcds[/bold] Hyväksy ja viimeistele asennus.

Nyt valitse: käynnistä >> Suorita. (löytyy Käynnistysvalikosta)
    Kirjoita tämä painaen, joka rivin lopussa enteriä:

cmd
    C:
    cd \srcds
    hldsupdatetool

Nyt sovellus päivittyy uusimpaan versioonsa. Heti kun kursori rupeaa vilkkumaan paina: CTRL-C

Kirjoita seuraava ikkunaan:
    hldsupdatetool -command update -game "Counter-Strike Source" -dir C:\srcds

Ihan vain meidän kesken tuutu, se hldsupdatetool pitää aluksi asentaa. Onkos sulla lukihäiriö, kun oppaassa on omakohtakin tolle. Niin ja miksi minä tein tämän ohjeen tänne? Koska jotkut puhuu täällä cs-ongelmista, kun ei tajua mennä CS sivustoille tai irc-kanavalle. Irkistä saa aina apua jos tarviit tai jonkun cs-sivuston foorumilta.

Cheers!

Viimeksi muokattu: 20.06.2006
  7. laski92

laski92 Guest

[bold]@ Gocom tai joku muu asiansa osaava[/bold]

Miten saa joistain äänistä semmoset et ne kuuluu ku ku kirjottaa jotain

ESIM: sorry niminen kuuluu ku kirjottaa sry
    nein kuuluu ku kirjottaa nein
    ja viel haha

semmoset mul on ja haluaisin ne toimii sillai vängästi

jes 3 kerran peräkkäin alotan uuden sivun :p

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 21.06.2006
  8. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mani-Admin-Pluginissa on muutama toiminto mutta ainoa sana josta tulee ääniä on suondlist :D. No siis tarvitset Eventscriptin ja siihen jonkin scriptin, eli eventin. Se scripti siihen olisi jotain tämmöistä:

say "sry"
    alias ma_playsound "sry.mp3"

Mutta tietysti eventscript toimii eritavalla, eli kannattaa lukea eventscriptin foorumia. http://mattie.info/cs/

äänet laitetaan kansioon sounds, ja mani-admin-plugin soudlist.txt tai download.txt tiedostoon, että ne latautuvat servulta. Toimivat vähän samalla tavalla kuin clientien toiminnot eli aliakset ja bindit.

Cheers!

Viimeksi muokattu: 21.06.2006
  9. laski92

laski92 Guest

joo normaalisti saan äänet toimii sillai et ne on siel sounds kohas admin komennois

tuli semmone problem et ne ei toimi mul on tuollalail ne siel

say "haha"
    alias ma_playsound "admin_plugin/haha.mp3"

ööö

jag vet inte

pistänkö ma_playsound server.cfg vai

10. tuutu

tuutu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    @ Gocom

vitut mulla mitää häiriöitä oo mä tein ton kaiken jo oikee !!!!!!!
    ei toi suorita juttu toimi vaikka olis mikä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! meen muualle angstaa :DD joojoo
    siis onko nää ohjeet windowsille?? tää runkku ei löydä mitää tosta suoritasta ! joka on käynnistävalikos... asensin khyl jo sen (aluks) srcds kansioo ja tein tota suorita juttuu ei wörksi... eli kusi homma perseestä.......... no ei nuo mun admin modelit toimi.. se valittaa Engine error BAD; STRING.. poistin ne admin modelit heti toimi, kiitos kaikista sain nää toimii source dedicatedill headshot äänet ja muut :))

Viimeksi muokattu: 21.06.2006
  11. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    @ laski92

Eventscript, eventscript...

12. laski92

laski92 Guest

@ tuutu

[bold]E.V.O[/bold]

@Gocom

mul on jo eventti rippi
    mut mikä niist kaikist venteistä pitkä vai lyhyt

13. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Hä? Se pitää kirjottaa se eventti, käypäs selaamassa noita eventscriptin foorumeja. Mä en oo ihan proo noissa eventscripteissä, mutta tohon ääniin oli myös ohjelma jos oikein muistan, mutta tosin en muista sen nimeä.

14. laski92

laski92 Guest

ahaa...no en oo mäkää koskenukkaa evennteihin mut servuja oon tehny jo kyllästymiseen asti ku 20 muuta klaanilaista haluaa oman servun ja on E.V.O.J.A jokaselle pitäää tehä...ja se oli paras ku mä näytin kaverille miten tehää servu steamin detikatetil heti ku oli päässy sinne niin kuulu skypest kuink se soitti kaverille: arvaa mitä mäpä osaan tehä servu -.-

15. zorkk3li

zorkk3li Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    -

Viimeksi muokattu: 06.07.2009
  16. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Netissä NAT:it?

17. laski92

laski92 Guest

@ gocom

tuol sun jossain toises ohjees lukee zh ja siin oli toimiva linkki zh 2.8 ja puhuit winbndowssista niin toimiiko se zh windowssil

18. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Pari vanhaa versiota toimi, mutta en ole ihan varma toimiiko toi vanha versio nykyään enää sourcessa. Siis en tiedä onko Valven päivitykset muuttaneet liikaa toimintaa. Luulisin ettei toimi enää.

19. laski92

laski92 Guest

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 23.06.2006
  20. TuukkaZ

TuukkaZ Guest

@laski92

toi on aika hattumaista lukea! voisit vähän käykkää järkeä? :)

21. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    @ laski92

Toisekseen toi täyttää afterdawnin levytilaa, eli ei enteriä, jos ei pakko sillä enter vie aina lisää tilaa, sillä silloin koodin tule extra merkki nimeltä br tai p. :) Menkää vaikka Tilt.tv:n foorumeille niin näätte minkälainen jättifoorumi siitä on tullu ja samalla pelkkää filttausta (same as spam) ja haukkumista.

Ps. tosin tää mun viestikin vie paljon enemmän tilaa, tosin afterdawn on iso sivusto ja niillä taitaa olla ihan oma ded-palvelin eli tilaa riittää. Senkin vois piruittain tarkistaa whois:sta (domainien seurantasana same as irc). :D

Cheers!

Viimeksi muokattu: 23.06.2006

Jaa tämä sivu