1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näin asennat Empire: Total Warin

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi KapteeniC 04.06.2009.

  1. KapteeniC

    KapteeniC Member

    Liittynyt:
    23.04.2009
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Laitan tästä erillisen infon, kun itse tuli taisteltua koko ilta jotta peli lähti käyntiin. On käsittämätöntä, että näin buginen peli päästetään markkinoille. Toisaalta itse peli on niin mahtava, että tämänkin kestää.

    Oheisen linkin takaa löytyy hyvät ohjeet, joilla pelin saa asennettua. HUOM! Koko peli asentuu Steam-ohjelman hakemistoon(?!), joten tämä kannattaa huomioida juurta valitessa. Tilaa vaaditaan liki 16 gigaa.

    http://howdoiinstallempiretotalwar.wordpress.com/
     
  2.  
  3. Feron

    Feron Active member

    Liittynyt:
    13.11.2004
    Viestejä:
    1,125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kiitoksia linkityksestä. Hyvä tietää tuollainenkin. Itse en ole vielä ko. osaa Total War-sarjasta ostanut, kun odottelen ensin lisäosaa, jotta hinta laskisi. =)

    Vetääkö muuten vertoja edelliselle Medieval 2:lle?

    Mutta pitää kyllä sanoa, että onpa tehty v*****ksi asentaa nämä jotkin uudet (varsinkin ns. isomman budjetin) pelit. Ymmärrän, että pelien tekijät yrittävät taistella piratismia vastaan, mutta kyllä pelaamisen innostus laskee, kun itse pelin asentaminenkin käy kuin paremmastakin puzzlesta.
     
  4. KapteeniC

    KapteeniC Member

    Liittynyt:
    23.04.2009
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Peli itsessään on tosi hyvä, mielestäni TW-sarjan paras. Tässä on jo useampi arki-iltakin venähtänyt pikkutunneille Preussin miehiä taistelukentällä johtaessa. Musketit paukkuvat, ratsuväki rynnäköi ja tykinkuulat paiskovat tieltään niin vihollissotilaat kuin rakennuksetkin. Iso osa peliä ovat myös meritaistelut, jotka on myös hyvin toteutettu. Ainoa miinus on taistelujen kohtuullisen pitkät latausajat (jopa 5 minuuttia). Itse kampanjapuoli (eli maailmankarttaosio) sujuu suht sutjakkaasti ja tekoälykin toimii. Esimerkiksi viime yönä jouduin Puola-Liettuan ja Itävallan häikäilemättömän salajuonen uhriksi. Siinä on moni taistelukenttä hurmehessa, ennen kuin edes ehdotan aselepoa!

    HUOM! Tuo Steam-ohjelma päivittää pelin automaattisesti versioon 1.20, mikä on joidenkin mukaan jopa huonompi kuin 1.0 (!!). Palstoilla valitellaan, että peli kaatuu kun tekee sitä tai tätä. Minä en ole toistaiseksi kohdannut mitään ongelmia. Toivottavasti firman jepet saavat äkkiä uusia päivityksiä kasaan.
     

Jaa tämä sivu