1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Myyty Myydään Antec Twelve-Hundred V3 -kotelo

Viestiketju Myydään -osiossa. Ketjun avasi Diapolo10 28.02.2019.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Diapolo10

    Diapolo10 Newbie

    Liittynyt:
    28.02.2019
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    1
    Vanhan koneeni ATX-kokoluokan kotelo ei ole minulle enää tarpeen, ja haluaisin kovasti myydä sen pois pölyttymästä.

    Kotelon koko: 21.3cm x 58.2cm x 51.3cm

    Vaikka paperilla kotelo onkin tarkoitettu ATX-emolevyille, olen itse tunkenut sisään e-ATX emolevyn (ASUS Rampage IV Black Edition), ja hyvin on toiminut. Koteloon mahtuu mm. kolme 5.25" asemaa eteen (esim. CD/DVD/Blu-Ray -soittimet), ja niiden alla on tilaa ainakin kuudelle 2.5" tai 3.5" kovalevylle/SSD:lle, riippuen siitä mitä koneesensa haluaa. Periaatteessa koneeseen saasmahtumaan yhdeksän. Virtalähteen paikka on odotetusti kotelon alaosassa, ja kotelon vasen puoli on puoliksi läpinäkyvä.

    HUOM: Kaksi etupaneelin placeholder-suojusta ovat ilmeisesti hukkuneet (joissa pidin aiemmin DVD- ja Blu-Ray asemia), joskin toiseen löysin suojuksen joka on vissiin tarkoitettu korppulukijalle, eli siinä on pieni neliskanttinen reikä. Periaatteessa tästä on haittaa vain ulkoasun kannalta, koska suojat ovat reikiä täynnä muutenkin (kuten alunperinkin) eivätkä siis muutenkaan erityisemmin pölyltä suojaa, mutta rehellisyyden nimissä lienee mainitsemisen arvoista.

    Lisää tietoa löytyy netistä melko helposti, mutta minultakin voi tarvittaessa kysyä tarkempia tietoja.

    Hintapyyntö: 50€ (neuvoteltavissa)

    Kuvat:

    (En jostain syystä saanut kuvia näkymään suoraan, mutta tässä kuitenkin Google Drive linkit niihin... vinkki kelpaisi!)

     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu