1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mw518 hiiren kanssa sopivin hiirimatto?

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi Jommi65 20.07.2011.

  1. Jommi65

    Jommi65 Member

    Liittynyt:
    20.07.2011
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen aika vaativa mutta hiirimatto saisi olla semmonen, että kursori liikkuisi todella tarkasti, ei kuluisi kovinkaa nopeeta, toimisi hyvin ilman tassujakin, jos nyt sattuu tarvitsemaan tassut parempaa pelikokemusta varten(siis tarkotan että toimisi tassuilla ja ilman tosi hyvin ja ei kullutaisi nopeeta) Eikä saisi maksaakkaan hirveesti. 30€~ ois varmaan sen maximi.
     
  2.  
  3. Nimismies

    Nimismies Member

    Liittynyt:
    20.07.2011
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse ostin MX518 hiiren kumppaniksi Ulti-mat Breathe -maton, en muista tarkkaa mallimerkintää. Se on melko leveä mutta käytössä olen hyväksi havainnut, hiiri liikkuu liukkaasti ja tarkasti. Hintakin kohtuullisen edullinen, esim. Verkkokaupassa Breathe X4 on 14,90€.
     
  4. nRT

    nRT Regular member

    Liittynyt:
    22.09.2010
    Viestejä:
    101
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ulti-mat breathe x3 kyseisen hiiren kanssa ja hyvin toimii. Hintaakaan ei ollut kuin reilu kymppi. Tietenkin on makuasia, että haluaako käyttää kovapintaista vai pehmeämpää kangasmattoa. Kolmella kympillä saa jo halutessaan hyvänkin kovapintaisen lätyskän.
     
  5. Jommi65

    Jommi65 Member

    Liittynyt:
    20.07.2011
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No taidanpa laittaa sitten tuon ulti-matin tilaukseen. Kiitos avusta :))
     

Jaa tämä sivu