1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Muvo T200 jumissa, HELP

Viestiketju MP3-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Musiikkiorja 16.01.2010.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Musiikkiorja

    Musiikkiorja Member

    Liittynyt:
    16.01.2010
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Omistan Creative Muvo T200 - soittimen ja olen siitä AIVAN riippuvainen. Pari kertaa soitin on mennyt jumiin laittaessani siihen virran päälle. Olen kuitenkin saanut sen elpymään resetoimalla. Yhden kerran olen joutunut formatoimaan masiinan, kun se meni sellaiseksi, että soitti joka kappaleesta muutamia sekunteja alusta ja sitten alkoi toi-toi-toi-toi -toistaa samaa kohtaa. Olen formatoinut sen muistaakseni joskus muutenkin vaan, kun halusin vaihtaa koko sisällön.

    Nyt ongelma on tämä: mankeli meni jumiin eilen virran kytkemisessä eikä resetointi siitä pikku aukosta kyljessä auta. Olen kokeillut noin 65 krt - painanut nopeasti ja myös koittanut, että josko pitkä painallus jotain auttaisi. Ei auta, nyyh! Olen koittanut kahdessa koneessa - läppärissä ja desktopissa - mutta kumpikaan ei löydä soitinta. Hain netistä recover - ohjelman, mutta milläs käytät, kun se vaan sanoo, että laitetta ei ole kytketty, vaikka tuossa se jököttää...

    Mitä voin tehdä? Voiko MP3:ssa olla virus?
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu