1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Muutoksia SystemaStoressa

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Whatta Heck 30.05.2018.

  1. Whatta Heck

    Whatta Heck Senior member

    Liittynyt:
    16.09.2011
    Viestejä:
    10,261
    Kiitokset:
    1,291
    Pisteet:
    243
  2.  
  3. PerttiGG

    PerttiGG Active member

    Liittynyt:
    22.04.2017
    Viestejä:
    452
    Kiitokset:
    123
    Pisteet:
    53
    Juu oikeastaan harmi että kuluttajamyynti loppuu, nyt täällä Oulussa ei ole kuin Verkkokauppa jäljellä. Mutta koska Verkkokaupasta ei osia kannata ostaa joutuu ne hankkimaan nyt Jimssistä tai Kompletista. :(
     
  4. WinLix

    WinLix Active member

    Liittynyt:
    22.02.2018
    Viestejä:
    850
    Kiitokset:
    136
    Pisteet:
    53
    Harmi tosiaan. Tuli hankittua sieltä vuosien mittaan muutamia komponentteja ja asiallinen asiakaspalvelu ja joskus hyviä tarjouksiakin.
     
  5. Whatta Heck

    Whatta Heck Senior member

    Liittynyt:
    16.09.2011
    Viestejä:
    10,261
    Kiitokset:
    1,291
    Pisteet:
    243
    Kuten itsekin, oli ikäänkuin lähempänä tuo kauppa muutenkin kuin vain kartalla. Kaikki aikanaan kuten sanotaan. Jimmsillä on postikulut sidottuna hintaan, ei kuitenkaan kohtuuttomasti vaan kilpailukykyisesti, imho. Vapaasti verrattuna kaikessa tarjonnassa. Olen yksityinen henkilö joka näitä komponentteja yleensä Suomesta olen hommaillut ja niillä harrastellut jo tovin.

    Hinta.fi ei aina ole kovinkaan ajan tasalla kuten monikin hiiren heiluttaja on huomannut. Jos joku on laittamassa juttuja niin vinkkejä kannattaa mainita. Ok ruokkii ok juttuja.
     
  6. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    Lapstore oli aikoinaan paras kauppa, mutta sitten fuusio maan kalleimman puljun kanssa ja tuloksena suuri keskinkertaisuus. Harmi niille jotka ei viitsi itse kasata konettaan.

    Jimmsillä varmaan pirskeet. Kun olotila vähän vahvistuu niin voisivat muuttaa kasauksen toimitusajaksi 6-8 viikkoa.
     

Jaa tämä sivu