1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Muunto MPEG-2 kestää !!!

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi dvdaddict 25.11.2002.

  1. dvdaddict

    dvdaddict Member

    Liittynyt:
    05.09.2002
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu juu Juusto
    Itse keisarihan se jolta meikäläinenkin nyt sitten tämän E30 tilasi.
    Tosin tulin jo heti toisiin ajatuksiin kun kuulin että tätä HS2 saa yhtä toista kautta vieläkin halvemalla eli 1050 euroa niin olisin ehkä voinut sittenkin ostaa HS2:sen ?! Mutta kun se on joka paikasta varastoista loppu niin joutuisin odottelee
    tonne tammikuun puoleen väliin joten antaa sen diilin nyt olla toistaiseksi?!

    Mutta kun mä olen näitä arvosteluita ja faq palstoja lukenut niin mun käsittääkseni
    tällä E30:selläkin pystyy mainokset sun muut editoimaan veks kun käyttää ram-levyjä pesässä
    Mutta pätkä ei saa olla yli 6-12 tuntia pitkä kun taas
    HS2:sessa se on se 0-52 tuntia
    Mulla ei ole kokemusta vielä Ram levyistä
    mutta kun maahantuojan kanssa juttelin niin se hän on kaikista formaateista paras noin teknisesti ja kestää about 30 vuotta arkistokäyttöäkin , noh muutenhan se ei ole niin suosittu media mutta mulla on dvd-rom asema
    joka soittaa sitä ja dvd soitin joka toistaa sitä myös joten mulle se on ihan yees ,frendille
    ei ehkä voi jotain leffaa siinä muodossa lainata
    se on kyllä fakta ,mutta ainahan on noin cheap old UK DVD-r levyt johon voi polttaa myös vaihtoehtoisesti

    Zekkasin just yhden testin jossa oli
    PANASONIC HS2
    PHILIPSIN DVRW 895
    PIONEERIN DV-r 700o

    Harmi kun mä olin toisella koneella niin hukkasin sen linkin äääh!!?

    Mutta anyway siinä voiton vei Panan HS2
    kovalevynsä ja muotoilunsa ja parhaiden editointi
    mahdollisuuksien ansiosta + tietenkin hinta oli kohdallaan!!

    PHILPSIÄ ja PIONEERIA ei juuri kehuttu
    PHilipsissä huonot editointi mahdolliuudet
    ja kömpelö muotoilu (jääkimpale?!)
    Mutta helpoin kuulemma käyttää ja hienot
    on screen valikot yms.( sopii sitten varmaan mun muijalle hyvin ?!)
    PIONEERIÄ ei myöskään kehuttu senkään vertaa vaikka polttaa - RW levylle
    Liian iso liian kallis ja poistuu markkinoilta
    ennen kuin lyö itsensä edes läpi
    Mutta tosin käyttöominaisuudet olivat ihan ok luokkaa ,Editointi mahdollisuudet very poor!!!
    Ja mä kun luulin että se ois ollut paras
    Ei kannata uskoa frendeihin ja illuusioihin jos
    kerta faktaakin on kirjoitettu
    Taas tuli opittua kantapään kautta yks juttu
    Noh onneksi en sijoittanut 1700 euroa siihen masinaan (ei kyllä ois ollut varaakaan!)

    Mutta sillä lailla yhden PCWORLDIN arvostelian suusta näin pähkinän kuoressa!

    Maahantuojan mukaankin HS2 on eniten myyty laite
    PANASONICIN perheessä mutta huvänä taloudellisempana vaihtoehtona on tämä E30
    ilman kovoa jne!!! Tekniikka sama!
    Noh mä myyn sitten omani parin kuukauden päästä halvalla veke niinhän siinä aina on käynyt
    Kun tulee uusia toimivampia ja ominaisuuksiltaan
    parempia malleja kauppojen hyllyyn!

    Noista Digitaali recordereista (kovalevy)
    Mä katon missä mä niitä näin läjä päin myynissä
    300 tuntia tais kyllä olla EP/LP modella?!

    Tossa Panassa E30&HS2 muuten on eri hyvä tämä
    xp mode jonka kautta saat mahtumaan jopa 360 min.
    tavaraa yhdelle levylle 4.7 (4.4) GB siis kuvan laatukin näin maalikon silmin oli kyllä helevetin
    hyvä vielä frendin sony 42 tuuman telkussa ,!!!

    Noh eipä muuta taas tällä erää

    Hyvä Panasonic!!!
     
  2.  
  3. wipe2000

    wipe2000 Senior member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    6,109
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    RAM-levyllä olevaa matskua varmaan voi editoida, mutta miten sen voi enää siirtää DVD-R/W:lle? Siinäpä se ongelma nähdäkseni, sillä RAMit ovat turhan tyyriitä arkistointikäyttöön. Teknisesti DVD-RAM on kai muuten hyvä, mutta aika hidas ja eikös levyt ole pakattu omaan kasettiinsa jokainen? Hmm, pitänee tutustua noihin vähän tarkemmin.

    Aika skeptinen olen noiden "puolinopeuksien" kuvanlaadusta, mutta eihän niitä kenenkään ole pakko käyttää, jos ei halua.

    Mutta tosiaan, videon tallennukseen sopivista stand-alone kovalevytallentimista jos olet nähnyt jotain matskua, niin se kyllä kaikki kiinnostaa.

    Pelkästään yhden testin perusteella ei tietysti kannata kokonaan manata mitään tiettyä konetta, testaajien puolueettomuudesta (tahallinen tai tahaton) kun ei aina tiedä ja monesti kyse on vielä makuasioista eikä todellisista mittaustuloksista.
     

Jaa tämä sivu