1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma Musiikki rätisee nettiä selatessa ja nettipelit ei toimi

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi Malmsteen 25.03.2016.

  1. Malmsteen

    Malmsteen Newbie

    Liittynyt:
    25.03.2016
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Elikkä kasasin joskus vuosi sitten uuden kotikoneen seuraavanlaisella kokoonpanolla MSI Big Bang-XPower II emolevy, Gigabyten GTX 770 näyttis 2gb muistilla, 16gb RAMia, Intel I7-4820K ja 128gb ssd kovo + teranen normaali. Käyttiksenä Windows 7 sp1

    Alusta asti ongelmana on ollut että normaalit pelit toimii ihan moitteitta, mutta selaimessa pelattava ei lainkaan vaan tökkivät ihan tolkuttomasti. Sekä suurimpana ongelman Spotifysta kuunneltu musiikki rätisee kun rullaat nettisivuja. Myös videoita katsoessa ääni rätisee jos teet mitään muuta samaan aikaan. Varsinkin kovalevyltä katsottaessa, eli tuskin liittyy nettiliittymään.

    Vaikuttaa siis ihan kuin väylä ei riittäisi kaikkeen tekemiseen jossain kohtaa. Prossu käy kuitenkin lähes tyhjäkäynnillä suurimman osan ajasta ja keskusmuistista ei ole käytössä kuin murto-osa.

    Olen yrittänyt päivitellä kaikki mahdolliset ajurit ja Windowsin, mutta ei apua. Kaikki mahdolliset virransäästöt olen yrittänyt ottaa pois ja kokeilla erilaisilla biosin asetuksilla, mutta ongelma senkun jatkuu. Ääniä olen kokeillut ottaa ulos suoraan emolevyltä, sekä hdmi kaapelilla kytketyn television kautta.

    Ainoa idea mikä itsellä enää jäljellä olisi kokeilla ulkoista Dacia jos tuo ottaa häiriötä jostain. Mutta tuntuu oudolta kun ei moista ongelmaa ole koskaan ollut.


    Hyvät neuvot siis arvossaan jos kenellä on tarjota...
     
  2.  
  3. Malmsteen

    Malmsteen Newbie

    Liittynyt:
    25.03.2016
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Jaa niin ja LatencyMon ohjelma näyttää tuollaista infoa että puskuri ei riitä....

    Latency.
     

Jaa tämä sivu