Mullekkin AGP - näyttis...

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi jarith70 12.05.2007.

1. jarith70

jarith70 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    jeeeeeees... kiitos kaikille, varsin mielenkiintoista keskustelua.

Nyt sitten alkoi - noihin muihinkin tiedusteluihin perustuen - armoton, GF7600GS metsästys + sitä muistia nyt ainakin 1 Gb lisää.

Loppukaneettina, näin persaukinen vaihtaa sitten myöhemmin uuden emon + suorittimen ja toivoo että muisti kelpaa siihenkin, jos ei niin jossain mydään nämä sitten halvalla ;) - ja ostetaan kalliilla uudenpaa.

Viimeksi muokattu: 14.05.2007
  2.  
  3. vanuhead

vanuhead Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Lähes pelottavan lujaa mentiin..Mutta 800x600 resolla ja mid asetuksilla mentiin pätkimättä.Välillä kyllä koko kone meni ihan pimiäks mutta kyllä sitä pelaamiseks voitiin jo sanoo.Diaesitykset jätän täysin Powerpointille, jos peli päivittyy kerran sekunnis, se saa luvan poistua mun kovalevyltä.Ja kyllä, päivittelyä on mietitty..Budjettiratkasuks menee sekin kyllä.

4. apilas

apilas Guest

5. friis

friis Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    voidaan keskustella, mutta turhaan...se on jokaisen oma mielipide millaisen pelikokemuksen haluaa. Itse en niinkään välitä pelien grafiikoista, vaan itse pelattavuus ja mielenkiintoisuus ratkaisevat. Jos peli on hyvä ei itseäni haittaa ainakaan yhtään jos grafiikat eivät ole täysillä. Toisaalta on myös sanottava etten ole mikään pelifriikki, vaan lähinnä satunnainen pelaaja.

EDIT: Meni muuten ihan offtopiciksi...Sorry

Jaa tämä sivu