http://www.9down.com/modules.php?name=News&file=article&sid=4672 Tuosta löytyisi aika runsaasti erilaista fixiä meseen...tosin vain kaikkein uusimpaan leaked buildiin. Mulla on vanhemmassa leaked buildissa joku 5-in-1 patch mikä poisti näppärästi kaikki mainokset yms ylimääräsen...en vain muista mistä sen löysin aikoinaan.
Mulla taassiinsa ei enkkuversio toimi ollenkaan!!Eikä sen kummemmin suomiversiokaan.. Aina kun yritän käynnistää mesen, tulee tämmöinen ilmoitus: Messenger has encountered a problem and needs to close. [bold]We are sorry for the inconvenience[/bold]
Olen ennenkin kysynyt tätä asiaa, silloin ei selvinnyt oikeen mitään, eli kysytään taas. Onko mahdollista saada netistä haettuja hymiöitä (niitä kun on melkoisen paljon) enemmän kuin yksi kerrallaan meseen? Tai yleensäkin omia hymiöitä... Löysin jonkinlaisen patchin, joka tietääkseni oli juuri jotain kaipaamaani, mutta se ei suostunut asentumaan. Lienee tehty johonkin vanhempaan versioon tai jotain. Versio on siis uusin 7. Kyllästyttää naputella hymyjä yksitellen...
Oujee, kiitosta ei ainakaan suoraan löytynyt mitään ohjelmaa ongelmaan, mutta muita hyödyllisiä kyllä... ja täytyypä kysellä asiaa tuolta