MSN Messenger..

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi anttiukki 10.03.2005.

1. L1M175

L1M175 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllähän niitä sieltä löytyy jonku verran, mutta ne on helppo poistaa.

2.  
  3. bscd

bscd Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    http://www.9down.com/modules.php?name=News&file=article&sid=4672 Tuosta löytyisi aika runsaasti erilaista fixiä meseen...tosin vain kaikkein uusimpaan leaked buildiin.

Mulla on vanhemmassa leaked buildissa joku 5-in-1 patch mikä poisti näppärästi kaikki mainokset yms ylimääräsen...en vain muista mistä sen löysin aikoinaan.

4. juuzo

juuzo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ^^Kiitos tuosta! Hommasin oikean enkkuversion ja hyvin näyttää toimivan.

5. anttiukki

anttiukki Guest

Mulla taassiinsa ei enkkuversio toimi ollenkaan!!Eikä sen kummemmin suomiversiokaan.. Aina kun yritän käynnistää mesen, tulee tämmöinen ilmoitus: Messenger has encountered a problem and needs to close. [bold]We are sorry for the inconvenience[/bold]

6. Juge92

Juge92 Guest

No jooo mulla on semmonen bugi että tulee kaksi samaa osotetta kahteen eri ryhmään

7. Juge92

Juge92 Guest

No jooo mulla on semmonen bugi että tulee kaksi samaa osotetta kahteen eri ryhmään

8. Wonderman

Wonderman Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen ennenkin kysynyt tätä asiaa, silloin ei selvinnyt oikeen mitään, eli kysytään taas. Onko mahdollista saada netistä haettuja hymiöitä (niitä kun on melkoisen paljon) enemmän kuin yksi kerrallaan meseen? Tai yleensäkin omia hymiöitä... Löysin jonkinlaisen patchin, joka tietääkseni oli juuri jotain kaipaamaani, mutta se ei suostunut asentumaan. Lienee tehty johonkin vanhempaan versioon tai jotain. Versio on siis uusin 7. Kyllästyttää naputella hymyjä yksitellen... :p

9. fkock

fkock Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  10. Wonderman

Wonderman Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oujee, kiitosta :D ei ainakaan suoraan löytynyt mitään ohjelmaa ongelmaan, mutta muita hyödyllisiä kyllä... ja täytyypä kysellä asiaa tuolta

Jaa tämä sivu