1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

MSI MEGA SKY 580

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi modify 01.02.2006.

  1. opamox

    opamox Guest

    Tuohon ongelmaan/ominaisuuteen , Kun kuva suurennetaan niin menee tavallaan taustakuvaksi ja kuvakkeet jää kuvan päälle. Itselläni korjaantui asia sillein että otti näytönohjaimesta s-video kaapelin irti. eli silloin ei muutu läpinäkyväksi. Näyttis 9800 pro. Näyttiksen ajureissa jokin juttu mikä ei toimi oikein tv kortin kanssa.

    Uusimmilla softilla msin sivuilta tekstit toimii mut ei tallennu.
     
  2.  
  3. pelleri

    pelleri Member

    Liittynyt:
    24.01.2001
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ettei sinulla vaan olisi jäänyt ruksi Advanced-asetuksissa kohtaan "Use desktop viewer on full screen mode" ???? ;)
     
  4. opamox

    opamox Guest

    En löytäny koko asetusta, tuolta catalyst centteristä. On tää atin ajurihommeli vähän hakusessa. Mut nytten toimii sillein kun pitääkin niin no promlem. Kiitos kuitenkin
     
  5. jokke78

    jokke78 Member

    Liittynyt:
    27.02.2005
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nonniin, tiedoksi sitten muillekin, että tuo EI toimi usb 1.1:llä. PCMCIA-USB2-adapteri meni ostoslistalle, että saa mökilläkin telkkarin toimimaan.
     
  6. jari74

    jari74 Member

    Liittynyt:
    06.03.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itelleni laitoin kannettavaan PCMCIA-USB2 lisäkortin, mutta ei suostunut enään löytämään kanavia. Voi olla tietenkin yksittäinen tapaus. USB1.1:llä Presto DVR löysi kylläkin kaikki kanavat taloantennilla.
     
  7. nassin

    nassin Member

    Liittynyt:
    07.06.2005
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla on semmonen ongelmna tuon kanssa että se ei löydä kun 16 kanavaa ja osa niistäkin on radio kanavia missä vika onko ohjelmissa vai huonossa signaalissa näyttää vaan 2-3 pykälää maksimi on aika paljon enemmän
     
  8. microbi

    microbi Active member

    Liittynyt:
    23.02.2005
    Viestejä:
    1,374
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    omistan kyseisen tikun - täysin hyödytön vehje, liian huono signaali - onneksi sain lahjaksi.

    Mitä noista digi-systeemeistä pc:ssä olen ihmisten kanssa keskustellut, lopputulos: AINOA järkevä vaihtoehto (itselleni) on digi-kortti koneeseen ja anteenipiuha kaapeliverkkoon => saa kanavat ym. näkyviin/kuuluviin, EIKÄ ole riippuvainen mistään ulkoisesta anteenista (niistäkin kuullut pääasiassa vain huonoja kokemuksia).

    En jaksa mitään uutta korttia ostaa, joka huoneessa on jo tv:t (missä niitä tarvitaan). Mutta ainakin tiedän mitä ostan, sit jos ostan.
     
  9. Megamaa

    Megamaa Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2005
    Viestejä:
    110
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Minulla on kytketty Msi Mega Sky 580 omakotitalon normaaliin antenniin ja pelaa tosin hyvin DVB wieverin kanssa. Toisena korttina on black Gold
    ja se pelaa yhtä hyvin.Nauhoittelen vaikka kymmentä kanavaa yhtä aikaa ja katson samalla mitä kanavaa haluan.Se on vain antenni signaalin voimakkuudesta kiinni.
     
  10. Henuli

    Henuli Guest

    Mikä vikana kun en saa [bold]MSI:n Mega Sky 580:sta[/bold] toimimaan ???
    Tulee vaan viesti kun on Preston avannut että
    [bold]"The device is not ready. Please check whether your device is connected correctly"[/bold] Olen siirrellyt antennia sinne sun tänne eikä mikään tunnu auttavan. Olisiko joku viisas ja kertoisi missä vika.
     
  11. himpo

    himpo Member

    Liittynyt:
    26.08.2005
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    18
    Todella vaikeaa oli saada tämä vehje (MSI Mega Sky 580) PC-DTV pulikka pelittämään. Sain kaverilta lainaksi kun ei saanut itse laitteesta irti kuvaa taikka ääntä. Ja oli jo 2kk yrittänyt.

    Tässä pari päivää taisteltuani sain lopulta Preston löytämään kanavat.

    Koneena kaneetava 2GHz P4 johon hankittu PCMCIA USB2.0 kortti.

    USB2.0 korttiin kytkettynä laita kuumenee tuliikuumaksi ja katoaa kokoonpanosta itsekseen vaikkei tee kortilla mitään.

    Asensin ensin ohjelmaCDllä olleen Presto PVR:n ja ajurit.
    Koitin myös ohjelmilla DVBviewer ja ProgDVB.
    Päivitin Preston ja uusimmat ajurit MSI:ltä.

    Sitten älysin laittaa Preston skannaamaan vain väliltä 586-762 jossa sattuu olemaan lähimmän maston antama A, B & C nippu, ja sain kanavat, tämä siis kannettavan USB1.1 portin kautta.
     
  12. blmc

    blmc Member

    Liittynyt:
    26.10.2006
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Samaa vikaa kun Henulilla."The device is not ready. Please check whether your device is connected correctly" vaikka kaikki näyttäis olevan ok.
    Onko mitään syytä tuohon selvinnyt? Vai eikö palikka vaan toimi kyseisessä kokoonpanossa?

    Pari kertaa olen saanut asennuksen päätteeksi ensiasennus-ohjeiden lupaaman taajuuksien skannaussivun automaattisesti pöllähtämään kuvaruutuun, mutta palikasta on tuolloin hävinnyt virrat ja skannaus ei siksi tuota mitään tulosta. Muina kertoina ohjelmisto on asentunut ok ja palikassa on kyllä pysynyt virta pällä, mutta ohjelmaa avatessa tule tuo yllä mainittu virhe-ilmoitus.

    Ei asennus varmaan vaikeeta ole kun vaan tietäis mitä seuraavaksi pitäis tehdä.

     
  13. Henuli

    Henuli Guest

    Moi blmc...

    Loppujen lopuksi minulla meni hermo ja kävelin naapuriin ja pistin palikan koneeseen ja asennus CD:n perään, ja eikös toimi kuin unelma.
    Noh... Tulin kotiin laitoin kaikki tärkeät tiedostot toisille kovalevyille ja asensin koko Winkkarin uudestaan ja, OLEEEEE toimii minullakin kuin unelma. Eli kyse oli ehkä jostain rekisteritiedostotsta josta tikku ei pitänyt, tai jotain. Sillälailla..
     
  14. exp81

    exp81 Guest

    Saakohan ko. boxia millään toimimaan linuxin kanssa... lähinnä Ubuntu
     
  15. blmc

    blmc Member

    Liittynyt:
    26.10.2006
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    nonii, tyypillisellä en-tiä-yhtään-mitä-kaikkee-tein tavalla sain sen ainakin skannaamaan ja löytykin jotain. Seuraavaksi tarttee kokeilla paremmalla antennilla.

    Millä muuten XP asennetaan uudestaan? Ei mulla ainakaan ole mitään levyjä... käyttöjärjestelmä oli koneessa kun sen joskus ostin. En oo paljon paneutunu tuohon käyttöjärjestelmän puoleen, jos ny sitten muuhunkaan. Jaa mutta olikos siinä joku alkuperäisten asetusten palautus tai jotain jossain?
     
  16. timtu

    timtu Guest

    Mulla ei DVBViewerin asennus onnistu, kun ohjelma toteaa, että hardware ja driverit täytyy olla asennettu ennenkuin voi asentaa itse ohjelman. Onkohan mulla nyt oikea versio? Mukana tuleva ohjeistuskin puhuu joittenkin TechniSAt tms. korttien ja mokkuloiden asennuksesta. Onks tää nyt varmaan yhteensopiva?
     
  17. Stolied

    Stolied Guest

    Kuules näkyykös tuossa MSI MEGA SKY 580:ssa Subtv, Mtv3, Nelonen, Yle 1 ja 2
     
  18. bscd

    bscd Active member

    Liittynyt:
    02.03.2003
    Viestejä:
    1,947
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Joo
     
  19. jakevm70

    jakevm70 Member

    Liittynyt:
    31.10.2003
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ostimpa minäkin tälläisen Msi:n Artecin tilalle ja epäiin kyllä toimivuutta. Mutta tämähän toimii. Asennus meni ilman ongelmia, eka skannauksella löytyi kaikki kanavat mitä pitikin, kuva ja ääni toimii ilman pätkimistä ja vielä omalla antennilla. Testailin eri paikoissa ympäri taloa ja hyvin näkyy. Kaiken lisäksi myös ylen tekstityskin toimii.
    Suosittelen.
     
  20. Stolied

    Stolied Guest

    Niin kun kysyin: Kuules näkyykös tuossa MSI MEGA SKY 580:ssa Subtv, Mtv3, Nelonen, Yle 1 ja 2

    niin mitä muita kanavia siihen tulee kun meinaan ostaa kyseisen tuotteen jos olen varma siitä että se toimii oikein ja myös näkyy ne kanavat mitkä haluasin.
     
  21. Stolied

    Stolied Guest

    sinulla täytyy olla kopio Windows Xp käyttöjärjestelmän levystä ja sinun täytyy etsiä siihen myös koodi tai jos sinulla on sellainen tai kirjoitat suorita kohtaan clear windows
    HUOM!!!!!!OBS!!!!! ei välttämättä toimi ja voi tyhjentää koneesi täysin.
     

Jaa tämä sivu