1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

mp4 vain osa kuvasta näkyy: 1/4 ?

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi hopeahelmi 30.07.2010.

  1. hopeahelmi

    hopeahelmi Regular member

    Liittynyt:
    30.07.2010
    Viestejä:
    140
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hei!

    Olen tapellut saman ongelman kanssa yli 1v.

    Eli minulla kamera SANYO VPC-C5:

    http://www.steves-digicams.com/camera-reviews/sanyo/xacti-vpc-c5/sanyo-xacti-vpc-c5-review.html

    Joka tallentaa suoraan SD kortille mp4 muodossa.
    Aluksi 2v kaikki toimi OK, mutta viime vuonna lomavideot näkyivätkin MEDIA PLAYER-QUICK TIME-REAL PLAYER kaikissa vain 1/4 osa kuva vasen yläreuna?.

    Ainoa jossa toistaa koko kuvan on Nokian oma playeri.
    Samoin kun äänitin DVD muotoon kaikki tiedostot myös näkyi vain sama vasen yläkulma 1/4 koko kuvasta.

    Kone on vanha mutta toimiva ja siihen ei ole tullut mitään muutoksia : AMD athlon +2400mhz / 1.5GB Ram / 128mb Ati Radeon 9100 / 80gb maktor kovalevy.
    Siis hardware päivitystä ei ole ollut ja kaikki on sujunut kokoonpanolla hinosti kunnes yht äkki 1v sitten alko tämä 1/4 ruudusta näkymään vaan.
    En ymmärrä laillinen XP + päivitykset tehty myös SP2 service pack...SP3 ei ole tehty.

    Onko kysymys jostain päivtyksestä vai?...

    En enään ymmärrä mitä tehdä :O

    Kiitollinen edes vihjeistä

    t: DESPERADO
     
  2.  
  3. coocie98

    coocie98 Regular member

    Liittynyt:
    25.08.2007
    Viestejä:
    220
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse aloittaisin ensin kodekkien ja soittimien päivittämisellä. Tästä on ainakin hyvä jatkaa eteenpäin. Voisit poistaa kaikki kodekit ja ylimääräiset soittimet MEDIA PLAYER-QUICK TIME-REAL PLAYER mukaanlukien. Lataa tämän jälkeen testiksi pelkkä MPC-HC ja katso näkyykö kaikki kuten haluat. Jos tarvitset kodekkeja, suosittelen CCCP:tä. Sisältää yllämainitun soittimen.
     

Jaa tämä sivu