1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

mp3sien poltto ei onnistu...

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi ssaaqq 21.03.2013.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. ssaaqq

    ssaaqq Member

    Liittynyt:
    21.03.2013
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tässä pieni ongelma.. olen yrittäny polttaa mp3sia levylle mut ne ei toimi polton jälkeen.. ohjelmassa(burn4free) näyttää datalevyn suuruudeks 98.9 tjsp. eli suhkoht täynnä pitäs olla. poltto jälki levyllä on kuitenkin noin sentin paksunen..eli dataa ei tosiaan ole tarpeeks vaikka pitäis.(ja ei ole zipattu, ollu kyllä mut oon ne purkanu) hassua tässä on se et näyttää kyllä kaikki tiedostot levyllä mitä siellä pitäs ollakkin ku lyö ceedeen koneeseen mutta auton mankka huutaa erroria(ja kyllä, tukee mp3sia). muutamia levyjä oon poltellu ihan hyvin tuloksin mut nyt ei vaan toimi...? missä vika.? koitin myös heittää noita kolmosia tikulle mut eipä se sieltäkään niitä tunnistanu..pitkä pitkä ajomatka luvassa huomenna ja uutta musiikkia pakko saada reissuun mukaan..ei jaksas eikä kiinnotas ruveta audio ceedeiks noita muutamaa kymmentä albumia väkertään..
    Helevetin isot propsit sille joka ratkoo tämän.

    kiitos!
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu