Ku minä en vaan ossaa asentaa nuita ohjelmia..Joku sanoi että pitää laittaa ne .sis tiedostot vaan puhelimelle ja se itse asentaa ne ja toinen selitti että pitää purkaa tietokoneella ja sitten siirtää osina mutta tämä ei oikein tunnista, väittää että kansiossa tiedostoja on 0 vaikka koneella ne näkyvät.. :S jotain sain asennettua vaikkakin eri tavalla;eräs sivu vain antoi koodin ja sitten piti wapin kautta käydä hakemassa.(www.getjar.com)
Mä teen niin että siirrän .sis tiedoston kännykkään ja sitten vain asennan sen siitä painamalla. Sama homma .jar tiedostoille. Kännykkä siis 6600. Mikä sulla on?
Voit ihan vaikka Työkalut -> Tiedostonhallinta -> Väännä tattia oikealle, että pääset muistikortille -> Haet asennettavan tiedostosi -> Paina joko Valitse -> Avaa, tai tattia. Sitten etenet vain asennuksen läpi ja kuvake pitäisi ilmestyä Valikkoon.
Tosiaan!!unohin kokonaan tuon tiedostonhallinnan.puhelin kylläkin toista päivää itsellä mutta..koitin tosiaan sieltä gallerian kautta ja se ei tuntenunt(mistähän syystä) tiedostoja
nii ja kiitos kovasti.nyt sain ja toimii.muuten..mitä ootte mieltä näistä antiviruksista onko hyötyä vai pelkkää haittaa?
Mielestäni vain haittaa, koska ei sinne puhelimeen itsestään viiruksia tule PS. Käytä Edit-nappulaa, ettei tarvitse postata kahta viestiä peräkkäin.
Mikälie tuon ohjelman nimi? kun tuo linkki on kuollut. Jos sen löytäs muualta. Lainaus: Itse asiassa on yksi tapa saada mp3 muotoista musiikkia nokian 6600 soittoääniksi. Tästä http://www.60series.com/applications/mp3-player/index.html linkistä tuo alimmainen soitin mahdollistaa tämän, soitin on myös ilmainen. Samaisella sivustolla on useita muitakin soittimia ja kaikkea muutakin kivaa teemoista peleihin asti, tuo on mielestäni paras sivusto jolta saa ilmaista tavaraa s60 puhelimiin.
WMAPlus, tuolta saa: http://kotisivu.mtv3.fi/mobile.fun/programs.html Aika vanhaan ketjuun pistit vielä...
6600 sessa piti muistaakseni mp3 äänet olla eri kansiossa kuin mp3 kansiossa niin äänet pitäis pelata suoraan ilman mitään muunnoksia..
mulla oli yks mp3 lähetyksen testausta varten puhelimessa ja yllättäen se suostukin toistamaan sitä.toisaalta n 20 sec välein pätkäsi n 1/4 sekunniksi. mutta kuitenki.
Löytyisköhän tuohon series60 sivun tilalle muuta linkkiä, kun se sivuhan näuttää olevan poistettu (miksiköhän)
googlella varmaanjotain löytäs.. ainaki kannattas käyvä kattoo getjar.com siellä on jos jonkunäköstä ohjelmaa yms
tjaa-a tuostapa nyt ei tiijä enää mitä soitinta se on tarkottanu, ellei kysys siltä iteltään. mulla oli joku ohjelma jolla sai muutettua nuo en nyt nimeä muista.kattelen illalla jos jotaki sattuis kiinnostaa..