1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mp3-soitin ei näy koneella

Viestiketju MP3-soittimet -osiossa. Ketjun avasi matiktuo 28.08.2008.

  1. matiktuo

    matiktuo Member

    Liittynyt:
    01.09.2006
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moro!

    Koitan saada creativen muvo-v100 mp3-soittimen näkymään tietokoneella, mutta jostain syystä kone ei tunnista soitinta. Soittimen näytölle tulee kyllä ilmoitus, että soitin on kytketty koneeseen, mutta kone ei reagoi mitenkään. Emolevy on asus p5k ja hiiri on ainut usb-laite.
     
  2.  
  3. Akkuratix

    Akkuratix Member

    Liittynyt:
    14.01.2008
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi! Mullon sama juttu paitsi että tietsikka väittää, että mp3 ei ole liitetty koneeseen vaikka kyllä se usb:n on työnnetty. Olen yrittänyt saada apua mutta en ole onnistunut. Seurataan yhdessä tilanetta!
     
  4. _Sarkka_

    _Sarkka_ Member

    Liittynyt:
    15.03.2008
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Meillä oli sama ongelma, kokeilin sitten eri USB portteja, ja yhdessä sain sitten toimimaan. Eli nyt olen sitten käyttänyt tuota porttia.
     
  5. JMaL

    JMaL Member

    Liittynyt:
    05.09.2008
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on sama soitin ja sama ongelma.

    Kerran huomasin että soitin oli ollut koko päivän päällä ja ihmettelin suuresti miten patteri oli voinut kestää niin kauan kun se oli muutenkin ihan lopussa.
    Sitten vaihdoin kappaletta jolloin soitin sammui. Sen jälkeen mikään laite ei ole tunnistanut soitintani. Olen päivittänyt ohjaimia ym. Soittimella kuitenkin pystyy kuuntelemaan musiikkia mutta on alkanut risomaan kun samat biisit soi aina.

    Kokeilin yhdessä vaiheessa poistaa jotain biisejä jos se auttaisi mutta en ole vielä kaikkia poistanut (nimittäin jos se ei auta, tolla soittimella ei tee mitään)
     
  6. JMaL

    JMaL Member

    Liittynyt:
    05.09.2008
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Unohdin vielä mainita, että kone herjaa näin kun soittimen liittää USB:iin:

    USB-laitetta ei tunnistettu

    Yksi laitteista on vikasietotilassa eikä Windows tunnista sitä.


    - Ja jossain luki että päivitä laitteen ohjainohjelmistot tai korvaa laite uudella. :(
     
  7. Akkuratix

    Akkuratix Member

    Liittynyt:
    14.01.2008
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No Hei! Olen saanut päivitys- ja resetointiohjeita laitetueltakin, mutta ne ovat valitettavasti sellaisia joita en voi omassa tietsikassani hyödyntää. Nyttemmin olen käyttänyt jossain määrin Creative Zen-soitinta ja tietenkin You Tubea suurimpaan musiikin nälkään.Pärjäillään!
     

Jaa tämä sivu