1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

.mov -tiedosto korruptoitunut

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi enmity 18.04.2010.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. enmity

    enmity Regular member

    Liittynyt:
    30.06.2005
    Viestejä:
    112
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hei.

    Eli kameran kortilta poistin vahingossa muutaman mov-tiedoston, ja nyt kun olen palauttanut ne, niin ei lähde toimimaan.

    Mikään toisto-ohjelma ei niitä ymmärrä, ja kun yrittää esimerkiksi converttaa avi:ksi, wmv:ksi tai miksi tahansa muuksi, niin valitusta vaan tulee, että tuntematon tiedostotyyppi. Ei myöskään tuota tulosta suoraan uudelleennimeämällä tiedostopääte.

    Quicktimellä tulee error 2048 "the file is not a movie file". Tarpeeksi kauan jo selaillut foorumeita, että olen saanut käsityksen, että varsinainen video on kunnossa, mutta videon speksejä ei ole (fps, resoluutio jne), jonka takia sitä ei pystytä toistamaan. En tiedä, onko tämä todenmukainen, mutta ajattelinpa nyt antaa kaiken tiedon, mitä itse tiedän.

    Hex Editorilla varmaan suhteellisen vaikeaa alkaa muuttamaan mitään, kun siansaksaa koko binääri.

    Ehdotuksia otetaan vastaan.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu