1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mountaaminen Daemon Tools:lla

Viestiketju Käyttäjien tekemät oppaat -osiossa. Ketjun avasi LcD 26.11.2005.

  1. tinorau

    tinorau Guest

    miten saan vaihettua f-aseman e-asemaksi
     
  2.  
  3. radza

    radza Guest

    Aargh. Just kun sain kopioitua cd ohjelman koneelle img tiedostona, niin en saa sitä mitenkään auki, Daemoon Tools ei tue img tiedostoja, ainakaan noi uudet. Ja Alcohol 120% en tiedä yhtää.
     
  4. Gisred

    Gisred Member

    Liittynyt:
    03.03.2008
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kysynpäs näin äkkiseltään, että onkos tämä magicdisk ohjelma turvallinen kaikinpuolin? Ettei tule mitään kuonaa koneelle, saatikka poista boot.ini tiedostoa kuten Daemontools teki.
     
  5. zaTap

    zaTap Member

    Liittynyt:
    08.02.2006
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on Age Of Empiresin 2 aito versio koneellani, mutta cdni on hajonnut... Kysymykseni on tämmöinen, että mistä löydän tämän image-tiedoston, mikä pitää mountata?
     
  6. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ikävä kyllä, tuohon ei voi sääntöjen mukaan vastata.
     
  7. babaaba

    babaaba Member

    Liittynyt:
    09.06.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen nyt ensikertalainen ja myös avuton. Mielestäni olen tehnyt kaiken ohjeiden mukaisesti erään pelin kanssa mutta ei toimi. Se pelin kuvake näkyy siellä oman tietokoneen kohdalla, mutta kun klikkaan sitä ja yritän pelata niin se käy yhä valittamaan ettei levy ole asemassa, missä vika?
     
  8. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Sun täytyisi ladata siihen crack, http://www.gameburnworld.com saattaisi auttaa, jos onnistut sen käyttämisessä. Tuon enempää en voi sääntöjen nojalla auttaa, ikävä kyllä.
     
  9. sampotus

    sampotus Regular member

    Liittynyt:
    14.12.2007
    Viestejä:
    472
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    noniin. apua tarvitaan. asentelin tiger woods pga tour 08. kaikki sujui hyvin ja sain pelinkin asennettua kunnes käynnistän pelin niin tulee teksti Levykeasemassa on väärä levy, Aseta levykeasemaan ohjelman alkuperäinen CD/DVD levy. elikkä tälle ei varmaan mitään voi vai?
     
  10. Wex

    Wex Member

    Liittynyt:
    30.06.2008
    Viestejä:
    77
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eiköhän tämän kaikki osaa? ^^
     
  11. sampotus

    sampotus Regular member

    Liittynyt:
    14.12.2007
    Viestejä:
    472
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    niin voiko tolle jotain vai onko se vain niin että joitakin pelejä ei saa toimimaan.
     
  12. ninsu

    ninsu Member

    Liittynyt:
    03.12.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Quottaan nyt ikivanhaa viestiä, mut mulla ois nyt toi sama ongelma ja tarvisin vähän jeesiä, anyone?
     
  13. Dreamlore

    Dreamlore Regular member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    1,381
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ei sen tekstin olekaan tarkoitus siinä kauaa viipyä. Olet kai tarkistanut että onko se image jo tunnistettu ja mountattu?
     
  14. ninsu

    ninsu Member

    Liittynyt:
    03.12.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei se kyllä ole.. Kyseessä on .iso image ja kun yritän mountata sitä niin daemonissa lukee vaan "Device 0: [ ] D:\tiedosto" eikä mitään tunnu tapahtuvan. Onko tuo jotenkin sopimaton tms teen jotain väärin, kun en oikein oo perillä näistä jutuista?
     
  15. Atheyy

    Atheyy Guest

    Minulla on GTA SA, mutta levy hävinnyt ja koitan tuolla saada sen toimimaan. Olen tehnyt kaiken tarkalleen ohjeiden mukaisesti, mutta silti tulee kun koittaa käynnistää ikkuna: "Wrong disc inserted. Please insert the CD/DVD". Ja minulla myös näkyy tuolla omassa tietokoneessa, se GTA:n pikakuvake E:asemassa, eli minun virtuaaliasemassani.
     
  16. Roope93

    Roope93 Member

    Liittynyt:
    11.04.2008
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moi. Mikäs hitsi on ongelmana kun oon tehnyt kaikki ohjeiden mukaisesti mutta silti ei tapahdu mitään. Eli kun olen painanut että lataa levykuva ja hakenut tuommoisen kuin O12MLPFI.iso ja avannut sen niin sen jälkeen ei ole mitään tapahtunut. Mikään ei ole automaattisesti avautunut tai muuta vastaavaa. Ja kun uudestaan menee sinne virtuaalinen CD/DVD-ROM siellä näyttää tältä -> Laite 0: [ -: ] C:\Users\Ropsu\Desktop\O12MLPFI.iso. Olenko tehnyt jotakin väärin vai mikä on kun ei suostu avaamaan tuota?
     
  17. jusunakki

    jusunakki Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2004
    Viestejä:
    1,254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    ei ne välttämättä automaattisesti käynnisty jossei ole mitään autorun tiedostoo sillä levyllä. Eli avaat sen manuaalisesti ihan normaalisti.
    Tai sitten ISO on korruptoitunut
     
  18. kurt94

    kurt94 Guest

    itelläni on far cry 1 (cd on hävinnyt) mutta daemon tools ei ota kuin FARCRY1.ISO ja koko tällä tiedostolla on 3 gigaa ja risat. crack on .exe muodossa mutta daemon tools ei ota sitä (crack(w-rar tiedosto)>pura tänne(pelin tiedosto kansion sisälle)> tulee crackki mutta daemon en ota sitä. auttakaa uunoa ja avutonta
     
  19. pide

    pide Member

    Liittynyt:
    12.02.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nuo ohjeen kuvat ei oikeen pelitä, ni voisko joku vähän selittää jotain tosta image/levykuvasta?
     
  20. BforeDusk

    BforeDusk Senior member

    Liittynyt:
    15.09.2006
    Viestejä:
    6,570
    Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    118
    Daemon tollsilla mountataan levynkuvia, imageja. Niitä on muitakin kuin .iso.
    Mitään normitiedostoa se ei huoli. .exe ei ole image.
    .bin voi olla image, videotiedosto tai ohjelman pakattu tiedosto (usein pelissä), sisältäen mitä vaan.
    Eikä mountatun imagen sisältä, virtuaali cd:stä mitään pureta ja mountata sitten imageen tai imageksi.
    Joku on kotisivultaan ne linkittänyt ja vaihtanut operaattoria tjms. ei enään ole missään kuvia.
    Daemon Tools on niin simppeli käyttää, että nää ohjeet...
    Kai sä olet ennekin jonkun ohjelman asentanut?
    Ja semmoisen (palomuuri tai virusskanneri), joka tekee pikkukuvakkeen oikeaan alakulmaan, kellon viereen?
    Sitä Daemonin kuvaketta klikaten, 2 eri valikkoa tulee, riippuen kummalla napilla klikkaat.
    Noi tekstin sinällään riittää käyttöohjeeksi, jos jotenkin ihmetyttää miten ja mistä.
    Ei nyt oo täässä koneessa Daemon. siinä on mukana Help, joka varmaan neuvoo aika hyvin.

    Google auttaa
    Oikein videona se käyttö.
    Jos enkku tuottaa vaikeuksia, niin tässä ei oo kuvat kadonneet, Joudut vaan avaamaan kuvat omaan ikkunaan.
    http://jaaari.no-ip.com/foorumi/viewtopic19993.html
    Onko sama kaveri kyseessä vai täältäkö on tekstin kopsannut?

    Ja toinen ohje
    http://www.helsinki.fi/atk/neuvonta/ohjehakemisto/daemon.html
     
  21. samurai3

    samurai3 Member

    Liittynyt:
    04.10.2008
    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ois tällänen ongelma:Yritä mountata uusinta oblivionia (lainassa kaverilta) ja kun oon mountannu sen niin se väittää että levy on vahingoittunu tai se käyttää windowsille tuntematonta formaattia? mitä teen!? ja versio on 3.47
     
    Viimeksi muokattu: 27.03.2009

Jaa tämä sivu