Muistaakseni ei, mutta ei se daemontoolskaan niitä suojauksia onnistu poistamaan. Joka tapauksessa täytyy ladata crack.
JEP! Täytyy olla viksu jätkä että osaa selittää minulle miks mulla se ei toimi! =) "Device 0: [ ] No Media" tossa suluissa kuuluisi olla aseman kirjain...., mutta minä en ole saanut siihen mitenkään sitä näkyviin... tuntuu, kun olisi tässä jo kaiken kokeillut.. =/ ...oliskos joku ystävällinen ja antaisi minulle muutaman vinkin? plz^^
Olen yrittänyt mountata ja kaikkea, mutta siihen hakasulkujensisään ei ilmesty aseman kirjainta.... se on vaan tyhjillään... miten saan tehtyä siihen aseman ... sit ku noiitä lisäillee, ja nimeää niitä se vaan pyytää käynnistää konetta uudestaan, mutta siltikin hakasulut ovat tyhjillään... =(
mä latasin limewirellä microsoft office 2007 paketin .iso muotoisena ja mounttasin daemon toolilla.. sit oma tietokone paikkaan tuli uusi "cd-asema (J)" ja kun yritän avata sitä niin tulee teksti : "levyä ei voi lukea. Se on ehkä vahingoittunut tai käyttää windowsille tuntematonta formaattia." Missä vika?!
voin kuitenkin ladata sen .iso tiedostona kun löysin hyvän torrentin? eli sit sen pitäisi kuitenkin toimia? kun limewirellä lataamani .iso ei auennut mountaamalla
joo.. kuulin kyl just et mun kummisedäl on se sama paketti levyl ja se tulee huomen tänne nii ei tartte ladata kiitos avusta kuitenkin.
voisko joku jeesii latasin ohjelman tuolta sen omilta kotisivuilta DaEMON Tools v4.10 X86 32 Bits (with SPTD 1.50) kun rupesin asentamaan niin pääsin siihen jossa lukee se lisenssi vaatimukset sitten kuin painoin että hyväksy niin tuli SYSTEM FILE WRITE ERROR voisko joku jeessii
Ei tuo vielä mitään, itse asensin sen 4.10 joskus viikko sitten, windows ei suostu käynnistymään ollenkaan. Bluescreen tulee vain juuri ennen kuin kirjautumisikkunan pitäisi tulla. Onneksi koneella on kaksi windowssia.
Waretin pelin need for speed prostreet ja se ei suostu toimimaan vaikka latauksen ohessa tulleessa muistiossa kehotettiin mounttaamaan peli Daemon Toolsilla. Kun yrittää pelata tulee vain ilmoitus EMULOINTI OHJELMASSA HAVAITTIIN RISTIRIITTA ja peli ei käynnity. Helppikää jos jotenkin mahdolista
Luehan foorumin säännöt. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717 Muuten voisi kyllä auttaa. Edit:Onko tämä jonkun mielestä wnb-moderointia?
Sellaista että kun mounttaan imagea, pitääkö minun valita all files vai all images? Eipä tahdo löytyä all imagesilla muka mitään sopivaa tiedostoa
No mikä pääte tiedostolla on? All filesistä voit katsoa, ja jos tiedosto ei sieltä toimi, et daemonilla paljoa voi tehdä.
sainkin toimimaan kun löysin alcoholin kautta oikean tiedoston. Mites tämä kun sain asennettua pelin koneelle ja nyt singleplayer ilmoittaa että aseta levy asemaan....
lataat siihen peliin crackin, jonka avulla saat pelin toimimaan ilman levyä. lataa se cracki esimerkiksi täältä www.gamecopyworld.com