1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mokkula kuumenee ja katkoo...

Viestiketju Laajakaistaliittymät -osiossa. Ketjun avasi Veba 24.06.2011.

  1. Veba

    Veba Regular member

    Liittynyt:
    01.11.2005
    Viestejä:
    105
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Eli mulla on dna:n 2 mekanen mokkula se on ruvennu kuumenemaan pirusti, hyvä että kärsii koskea. Niin ja katkaisee yhteyden vähän väliä. Oisikko kellään apuja ko. ongelmiin?
     
  2.  
  3. S5570

    S5570 Member

    Liittynyt:
    15.07.2011
    Viestejä:
    72
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mulla on sama ongelma. (tikku huawei E160E saunalahti) mulla se kuumenee ja katkaisee netin, ja kun odottelee n. 10min niin netti alkaa toimimaan.
    tikku n. vuoden vanha
     
    Viimeksi muokattu: 27.07.2011
  4. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,093
    Kiitokset:
    1,207
    Pisteet:
    243
    Jotenkinhan se on mennyt rikki, koska noin kuumenee, ja kaipa tuo yhteyden katkeaminen johtuu juuri tuosta ylikuumenemisesta. Käy vaihtamassa uuteen.
     
  5. Bodomed

    Bodomed Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2006
    Viestejä:
    362
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pistä tikku usb jatkojohtoon ja se jatkojohto kiinni koneeseen. Pitäisi auttaa noissa tapauksissa. Sekä kannattaa se mokkulan fw päivittää.
     
  6. Veba

    Veba Regular member

    Liittynyt:
    01.11.2005
    Viestejä:
    105
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Joo tänään kävin hakemassa uuden tikun. Nytten netti on ollu toiminnassa jo 3 tuntia ilman katkoja. Jospa se vika oli tikussa...
     
  7. Veba

    Veba Regular member

    Liittynyt:
    01.11.2005
    Viestejä:
    105
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Joo, vika oli varmaan tikussa. Ei ole katkaissut yhteyttä tähän päivään mennessä yhtään kertaa. Mutta mokkula on aika kuuma kuiteskin. Kuumeneeko mokkulat muilla sankareilla? Mulla on mokkula 15cm johdon päässä.
     
  8. peksu62

    peksu62 Member

    Liittynyt:
    16.09.2011
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla pätkii tunnin välein ,ohjelma näyttää että yhteys on mutta tikku on pimee?
    Mistä hait uuden tikun? kävin mustassapörsissä mista hain tikun mutta siellä vaan pyöriteltiin asiaa eikä muuta.tikku vuoden vanha.Ostin myös uuden koneen eilen ku ajattelin että se on vahasta koneesta kiinni ku se pätki muutenkin.
     

Jaa tämä sivu