1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Modpiiri vaiko Softmodaus?

Viestiketju Wii -osiossa. Ketjun avasi Stympel 02.02.2011.

  1. Stympel

    Stympel Regular member

    Liittynyt:
    19.07.2006
    Viestejä:
    262
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep jep, en ole vieläkään osannut päättää että kumman sitä nyt laittais. Wii versioni on 4.3

    Softmodaukseen minulla olisi kaikki tarpeellinen, Lego indiana, SD-kortti ja ulkoinen kovalevy, mutta olen kuullut että aika riskipeliä on tuo. Sekä en ole varma että onko ulkoinen kovalevyni sopiva tuohon wiihin kun jostain katsoin niin sopivuus oli kyllä/ei :S
    Ulkoinen kovalevyni on siis 1 TB Lacie Neil Poulton.

    Modpiiriksi olen ajatellut Wiikey fusionia, jolla saisin ainoastaan sd kortilta pelit, mutta wiin hajottamisen riski voi tuossa olla pienempi sekä sen saa pois, softmodia kuulemma ei. Ei tuo kortilta pelaaminenkaan haittaisi koska PC:ssäni on sd kortinlukija, niin saisin aina vaihdeltua pelin nopeasti. Toimiiko CG pelit fusionilla? Pystyykö NTCS pelejäkin pelaamaan sillä? Haluasin kuulla tuosta Wiikey Fusionista kokemuksia.

    Entäs pelien toimivuudet Tuon Wiikey fusionin ja softmodauksen välillä? Kummalla toimii enemmän pelejä? Se kyllä ratkaisee! Jos rahaa olisi niin veisin liikkeeseen softmodattavaksi ja myös modpiirin laittaisin, mutta kumpaa nyt alkuun kannattaisi kokeilla?

    Ja sitten vielä noista wiin omista päivityksistä että estääkö molemmat ne internetin kautta tulevat ja pelien cd:n kautta tulevat? pitääkö Softmodausta ja modpiiriä päivittää jatkuvasti? Joo olisin voinut googlettaa osan vastauksistakin mutta luotan tähän sivustoon! Kiitoksia etukäteen!
     
  2.  
  3. norppamus

    norppamus Member

    Liittynyt:
    10.01.2011
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni on samanlainen ulk. kovalevy ja itsellä ainakin toimii. Kirosin kanssa, kun katsoin noita sivuja joissa tuo kovalevy oli juuri noin et toimii/ei toimi. Omalla kohdalla se kuitenkin onneksi toimi.

    Itse en osaa sanoa kumpi tapa olisi parempi. Tuohon softmodaukseen löytyy kyllä suomeksikin selkeät ohjeet, että ei sitä niin helposti pitäisi onnistua ryssimään. Itse sovelsin ainakin parissa kohtaa, eikä kone siitä huolimatta räjähtänyt.

    Nuo isommat SD -kortit sitten maksaa maltaita. Pelkästään 2g maksoi 15 e, et kuvittelisin, että isommasta kortista joutuu pulittamaan ihan kivasti. Jos en ihan väärin katsonut tuota pienempää korttia ostaessani, niin joku 16g sd- kortti maksoi jotain likemmäs 40 e?

    Softmodauksessa ainakin voi asentaa priiloaderin, joka estää internetistä/ peleistä tulevat päivitykset.
     
  4. Stympel

    Stympel Regular member

    Liittynyt:
    19.07.2006
    Viestejä:
    262
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no tulipa jo tilattua tuo wiikey fuusioni ja nyt mietityttää et minkälainen 16 gb kortti sopii parhaiten tuon piirin kanssa, ei ole kauheen kalliita kun tilaa tuolta . mikäköhän kortti toimisi parhaiten tuon kanssa, kun olen kuullut että kaikki eivät toimi piirin kanssa ja en viitsisi maksaa tuota 20-30€ turhasta sd kortista :) kiitoksia etukäteen. Btw onko järkevää softmodata vielä ton piirin laiton jälkeen? vähän kyl harmittaa ku menin päivittään 4.3 ku en pysty enää piirin kanssa pelaan NTCS pelejä.
     
  5. Sumperi

    Sumperi Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voiko wii pelejä polttaa ja pelata modmiillä modatulla wiillä?
     
  6. Joni_m

    Joni_m Guest

    Voiko siis 4.3 pelata ntcs pelejä vai ei?
     
  7. Sumperi

    Sumperi Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eli kun softamodaus tehty nii kyllöä voi.
     
  8. Joni_m

    Joni_m Guest

Jaa tämä sivu