1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Modern Warfare 2

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi kosvi 14.02.2010.

  1. kosvi

    kosvi Regular member

    Liittynyt:
    28.12.2007
    Viestejä:
    241
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ajattelin hankkia modern warfare 2:n, mutta kysynpäs eka, että saanko pelistä mitään irti, jos oon ihan käsi 3d-räiskinnöissä? Hiiri & näppis kombolla menee ihan hyvin, mutta pädin kanssa ei. En kuitenkaan halua tietokoneelle ostaa, ku ois kiva pelaa co-oppina niitä spec ops juttuja jaetulla ruudulla.

    Halot menee ihan hyvin xboxilla, tykkäsin XIII:stä ja left 4 dead menee xboxilla mainiosti. Kuitenkin esim. resistance oli pleikalla pettymys, enkä pelannu ku ekan kentä läpi kun siinäkin kuolin helpoimmalla tasolla kaikkien checkpointtien välissä.

    Saanko mitään tosta pelistä irti? Vai onko se vain HC pelaajille, kun mä oon vähän tällänen "casual" pelaaja :)
     
  2.  
  3. AcerFan

    AcerFan Regular member

    Liittynyt:
    12.04.2009
    Viestejä:
    132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no ite oon aina pelannu pc:llä räiskintä pelejä ja ostin vähän aikaa sit ps3 ja mw2 ja hyvin oon ite päässy mukaa tattien kaa
     
  4. TemeTee

    TemeTee Regular member

    Liittynyt:
    12.12.2006
    Viestejä:
    1,541
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Sama juttu! Ostin testiksi MW2 PS3:lle kun ainoa konsoli fps kokemus oli joskus Medal Of Honor GameCubella. Tuntuu jostain syystä että sujuu peli paremmin padilla kuin näppishiiri yhdistelmällä! Ja onhan siinä jonkunlainen aim assisti? K/D ratio on mulla jotain 1.5 luokkaa ja accuracy vähän alle 20%.
     
  5. kosvi

    kosvi Regular member

    Liittynyt:
    28.12.2007
    Viestejä:
    241
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No periaatteessahan K/D ratio ei kerro paljon, koska kuolemia ja tappoja pitäs olla kutakuinkin yhtä paljon. Tuskin kukaan ottaa tappoa ilman, että joku kuolee :) eli aina jos jollakulla on K/D ratio yli 1, niin jollakulla pitää olla alle 1. Kaikilla ei voi olla yli 1.

    Mä vähän pelkään, että mä oon se jonka jopa naapurin Esko 5 veekin ownaa nettipelissä, tai ainakin resistance kokemukset osotti sen suuntaista. K/D suhde tais olla jotain 0.001 varmaan tai jotain :D

    Mä en vaan osaa sellasia hiiviskelypelejä, joissa kuolee yhdestä osumasta. Tykkään enemmän silmittömästä jokaiseen ilmansuuntaan ampumisesta. Mut kyl mä aikoinaan näppis & hiiri combolla nettipeleissäkin ihan ok pärjäsin, että ehkä mä sit tässäkin pärjään, jos pahimmat HC pelaajat on vaik ostanu sen PC version ;)
     
  6. ValdePS3

    ValdePS3 Guest

    ---------------------------------------------------------------------------------------

    ___ Voin suoraan sanoa että tässä on semmonen peli mistä pitää vielä vähän vanhempanakin :D on meinaan sen verran koukuttava peli että siitä ei hevillä irti päästä... :D osta pois ite sain jouluna ja ONLINE peliaikaa takana about 5 päivää. mutta tottapuhuen yksin pelissä ei saa kun alkuun jännitystä irti. ONLINESTA SE KOUKUTUS TULEE!
     
  7. kosvi

    kosvi Regular member

    Liittynyt:
    28.12.2007
    Viestejä:
    241
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pakko kai toi on nyt sitten hankkia näiden kehujen jälkeen :)

    Itse olen aina ollut enemmän strategia / rpg pelaaja, mutta kyllä sitä tuli muinoin counter-strikeä mätettyä, kun se vielä oli suosionsa huipulla. Sittemmin on ollut vuosia taukoa pelailusta ja nyt kun hankki ps3:n loppusyksystä slimin ilmestyessä, niin ei enää viittis PC:lle ostaa mitään, vaikka siinä hiiren ja näppiksen saiskin ohjaamiseen. Veljen xboxilla kuitenkin tullut haloja (no kolmonen oli ihan onneton, siihen loppu halot) ja muita l4d jne. mätettyä, että kai sitä jonkinlainen tuntuma sentään on. Katotaan tuleeko musta vaan kävelevä maalitaulu vai saanko mä jopa ammuttua takas netissä :D
     
  8. ValdePS3

    ValdePS3 Guest

    lisää mut kaveriks :D LOL3217654 Juu en tienny sillo et toi näkyis mun nimenä :D:D:D
     
  9. kosvi

    kosvi Regular member

    Liittynyt:
    28.12.2007
    Viestejä:
    241
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, mä lisään huomenna, en tänään enää viiti mennä vääntää kaikkia laitteita päälle olkkariin :)
     
  10. gsuh

    gsuh Member

    Liittynyt:
    04.06.2009
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pelasin ennen aina vain koneella esim cod4:sta mutta nyt kun sain pleikan ja siihen mw2 niin vähän sai harjoitella mutta nykyään hiirellä ja näppiksellä on minusta vaikeampi pelaa...
     
  11. AcerFan

    AcerFan Regular member

    Liittynyt:
    12.04.2009
    Viestejä:
    132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    vähän sama ongelma, hiiri tuntuu ihan huteralta ku taas tatit menee tasaisesti.
     
  12. NAQS

    NAQS Guest

    Joo elikkä itse siis olen sahannut counter-strikeä aikoinaan pc:llä näppishiiri yhdistelmällä luonnollisesti 8vuotta, itteäki epäillytti et tuleeko tosta vitun tattitouhusta mitään, aluks tuntu tosi nihkeeltä mut kun sai pelattua vähän enemmän ni kyl se siit sitte lähti, hullun koukuttava toi nettipeli :)
     
  13. kosvi

    kosvi Regular member

    Liittynyt:
    28.12.2007
    Viestejä:
    241
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, pakkohan toi oli sitten ostaa, kun viimein sai edes vähän uutta halvemmalla huuto.netistä (tästä tuli mun tähän mennessä kallein PS3 peli) :)

    Ihmiset vaan huutaa ihan hirveetä ylihintaa tosta huuto.netissä ja kun ei viittis ostaa uutena, kun uus peli maksaa sen 45 euroa.
     
  14. Larzaa

    Larzaa Member

    Liittynyt:
    31.01.2010
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    pelaajat vois tänne lisäillä IDeitä ni olis suomalaistaki seuraa. Itte en viel laita koska ei oo edes PS3 viel talos mut laitan kunha tulee.
     
  15. maksa84

    maksa84 Member

    Liittynyt:
    11.06.2006
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo tosiaan id laittakkaa on aivan mahtava peli!!! :)

    oma id on:markus84

    niin ja saa lisätä joka pvä pelailen!
     
    Viimeksi muokattu: 21.02.2010
  16. NAQS

    NAQS Guest

    id:ni on Shuudi
     
  17. kosvi

    kosvi Regular member

    Liittynyt:
    28.12.2007
    Viestejä:
    241
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Huomenna pitäs postiluukusta pudota toi MW2, eli sit kai mäkin sitä pelailisin. Mutkin voi lisätä kaverikseen, tosin en tänne julkisesti laita ID:täni. Privalla voi kysellä sitä, mikäli kiinnostaa.

    Niin, tai voi sen id:n laittaa mulle privana, niin mä lisäilen sut. Ja mä en tiedä pelailenko ihan päivittäin, mutta aina sillon kun sattuu sopivasti olemaan aikaa. Kuten sanottua, olen casual-pelaaja, en hc :)
     
    Viimeksi muokattu: 22.02.2010
  18. Paasi86

    Paasi86 Member

    Liittynyt:
    24.02.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Saa mutki lisätä sinne ps3 kaverilistaan nimim. Paasi86 . ite oon jääny pahasti koukkuun peliin siinäkun tuntuu aina ylittävän ittensä ku saa yli 3 tappoo :D saa
     
  19. Paasi86

    Paasi86 Member

    Liittynyt:
    24.02.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Saa mutki lisätä sinne ps3 kaverilistaan nimim. Paasi86 . ite oon jääny pahasti koukkuun peliin siinäkun tuntuu aina ylittävän ittensä ku saa yli 3 tappoo :D saa
     
  20. gsuh

    gsuh Member

    Liittynyt:
    04.06.2009
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Aattelin tässä kysyä ,että miten tällä ps3:sella oikein näitä montageita kuvaillaan. Olen pitkä aikainen pc mies ja nytten alko mietityttää kun suhkot hyvin tässä pelissä menee...
     
  21. TemeTee

    TemeTee Regular member

    Liittynyt:
    12.12.2006
    Viestejä:
    1,541
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46

Jaa tämä sivu