1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Modattu dc++ klientti?

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi FakeShare 12.01.2005.

  1. neptunus

    neptunus Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hoho! Saipahan kundi provosoitua dc++ fanaatikot
    melkoiseen raivoon:)
     
  2.  
  3. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Joo ei kaikkee kannata nii vakavasti ottaa.. :) Senkus jauhaa s**taa jos huvittaa.. Ketään ei lopuksi oikeesti edes kiinnosta.
     
  4. FakeShare

    FakeShare Guest

    Kiinnosta? Olen saannut yhteensä 16 mailia asiasta että saisinko sun modatun klientin. et niin.

    eWorld
     
  5. juuzo

    juuzo Regular member

    Liittynyt:
    24.05.2004
    Viestejä:
    462
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jakamatta jättäminen p2p ohjelmissa on melkeinpä rikos, ja se että rekisteröityy Afterdawniin (nimimerkistä päätellen) vain sen takia että pääsee rehvastelemaan modatulla clientillä on vähintään kuolemantuomio kaasukammioon.
     
    Viimeksi muokattu: 16.01.2005
  6. morbir

    morbir Regular member

    Liittynyt:
    26.11.2003
    Viestejä:
    939
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ihme nörtti olet kyllä fake...ensin leijut et oot "modannu" clienttis, mahdatko ees tietää mitä modaus tarkottaa? Sitte vielä myönnät et se joku nörttikaveris on sen tehny...kuinka hauskaa tota tekstiä on lukea..heh heh. Vitun uuno...
     
  7. FakeShare

    FakeShare Guest

    Voitte laittaa tän ketjun lukkooon. Täälä ei muutama nuori mies osaa keskustella vaan alkaa ravoaan ja nimitteleen. Antoipa hyvän kuvan tästä paikasta.

    Kiitos
    Terv.
    Fakeshare
     
  8. morbir

    morbir Regular member

    Liittynyt:
    26.11.2003
    Viestejä:
    939
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kerroppas mulle millä hubilla olet ni voin testata sitä sun clienttiä...heh
     
  9. Linkku-

    Linkku- Regular member

    Liittynyt:
    31.01.2004
    Viestejä:
    259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    "kerroppas mulle millä hubilla olet ni voin testata sitä sun clienttiä...heh"
    Ei se(hän) ole millään hubilla, koska on vasta kahdeksan vuotta eikä osaa käyttää sitä.
     
  10. revenb

    revenb Guest

    Mitä sä Fakeshit oikein odotit,jätkä tulee elvisteleen asialla joka varamasti repii jokaisen dc käyttäjän hermoja,ylistääkkö tollasta tyhmyyttä pitäs.
     
  11. Elma_

    Elma_ Member

    Liittynyt:
    18.01.2005
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kaikkea sitä kuulee...

    Eti mut jostain hubista ja laita privaa... Haluun nähä ton sun ihme clinus... =)
     
  12. Jubez

    Jubez Regular member

    Liittynyt:
    04.05.2004
    Viestejä:
    359
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyl saa tavan urpo olla et tekee oikein upeen "FakeShare" nickin ja tulee sil tänne lesoo... Sun teksteistäs päätellen on (jos on, tuskin on) clinu joka siis näyttää sitä nollaa slottia (ei hurjasti muute vaadi modausta) mut miks sulla sitte pitää olla nickinä FakeShare jos se share kummiski sitte on mukamas aitoa. Ja ei sitä oo kovinkaa vaikee tunnistaa, tod. näk. oot jossaa 5000 userin hubeilla hyppimäs sil sun 50 gigan jaollas ni ei niit oppei pahemmin kiinnosta alkaa sua sieltä bannimaan/sun clinuas tutkimaa (sinänsä aika perseestä) et mee nyt muutamalle suomalaiselle hubille jossa on sen 500 userii ja pari "oikeeta" OP:ta (ei näitä heppuja jotka on 200 hubilla OP jakamassa eikä tee mitää) ni et sä kyl kovin kauaa tol sun clinullas (jos sitä nyt sitte ees on) pysy.

    Ja ootko sä nyt ylpee ku pääsit lesoo et oot modannu upeen clinun ja sitte "myönnät" et se sun tuttus (vai kenties se mielikuvituskaveri ku eihän sulla oo kavereita) on tehny sen. Koht varmaa selvii et se sun (mielikuvitus)kaveris on saanu sen joltaa omalta (mielikuvitus)kaveriltaa ja se on saanu sen taas joltaa (mielikuvitus)kaveriltaa...

    Mä oon about yhtä viisas mut MODASIN mun housut niin et paska tippuu lattialle jollon paska ei keräänny housuihin eli kukaa ei voi havaita sitä. Mut siin on vähä sama vika ku tos sun clinussas... Jossaa välis joku huomaa ne paskakasat lattial ja mun housuissa reiän... Eli ei se pidemmän päälle kannata... Meni vaa hyvät housut rikki.
     
  13. NeCer

    NeCer Guest

    Määki haluun kokeilla tota housujen hakkerointia.

    Miten helvetis sulta saa muka filelistin jos sulla ei ole slotteja? hah jätkä jäi kiinni!

    On myös netis haxxattuja klienttejä...
    Ja sen pystyy kans feikkaamaan et kuin monel hubil on ja kuin monta käyttäjää jne...

    Fakereal sun tuttus on kusettanu sua pahasti :D
    se on ladannu netist stealthin ja sit sanonu et mä koodasin tähän silleen et sul on jakoo 1204912bittii ja sä pääset ainaski 1029412 hubille.

    En myönnä käyttäväni feikkiklinettiä, mutta silti käytän sitä.

    Pelkään natsipoliiseja...

    Olin muuten Loimaalla tapahtuneessa kolarissa kyydissä, taksissa... Vittu et pelotti kun se ukko veti poikittain eteen.
    Lähin lätkimään kun en kestänyt kuolleita ja pelotti, että mua syytetään.
     
  14. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    No tjoo.. Filelistin saa kyl vaikkei slotteja oliskaan..

    No ensinnäki toi aihe ei kyl kuulu tänne millään lailla ja toiseksi varmasti kaikki uskoo tuon...
     
  15. M.J.R

    M.J.R Member

    Liittynyt:
    05.11.2004
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    UploadManager::UploadManager() throw() : running(0), extra(0), lastGrant(0) {



    running(0) <--- tuohon voi määritellä montako slottia heittää lukkoon

    running('0') <--- kaikki slotit lukossa

    extra(0) <--- tuohon voi määrittää montako "mini" slottia pistää lukkoon


    dc++:n lähdekoodi on sen verran simppeliä että kaiken clientin ja hubin välisen tiedon saa "feikattua" ja sitähän ei mikään clientti huomaa
     
    Viimeksi muokattu: 23.01.2005
  16. sniperfin

    sniperfin Regular member

    Liittynyt:
    08.12.2004
    Viestejä:
    990
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Blaah, ei nyt ihan noinkaan.
     
  17. Osku87

    Osku87 Regular member

    Liittynyt:
    30.11.2004
    Viestejä:
    2,634
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ei onnistu kauaa. Tulee vaan jollakin hubilla oppi vastaan ja kattoo että sulla on jotain mitä se haluaa ja sitte se laittaa sulle privaan että laitappas slotti, jos ei slottia kuulu nii lennät kyllä aika nopeesti ulos. Mites tästä pääsette feikkaamalla ohi?
     
  18. Linkku-

    Linkku- Regular member

    Liittynyt:
    31.01.2004
    Viestejä:
    259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sitten laitetaan sille opille slotti! Ei se nyt siitä ole kiinni. Koska jos joku tulee tänne elvistelemään että on h4x0r01nu7 DC:n niin se jo tarkoittaa sitä että kyseinen henkilö ei edes osaa käyttää sitä ohjelmaa.
     
  19. FakeShare

    FakeShare Guest

    Eipä oo Opit tullu kyseleen slotteja ku ei oo mitäänmielen kiintosta jaossa... Pitäis varmaan laittaa screenshotti?


    FK
     
  20. FakeShare

    FakeShare Guest

  21. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Mä en kyl huomaa mitään muuta tuos ku taitavaa kuvankäsittelyä... Ei tuohon tarvita kuule ku vain hyvä ohjelma ja hitusen aikaa ni saa tuollasen screenshotin muokattua...
     

Jaa tämä sivu