1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Modattu dc++ klientti?

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi FakeShare 12.01.2005.

  1. FakeShare

    FakeShare Guest

    [OP]Hawk Oletko lukennu koko koko ketjun? En ole vieläkään jäänny kiinni/saannut banneja yhdeltäkään kahdestakymmenestä hubista...


    Voiko tätä p2p edes sanoa sceneksi?
     
  2.  
  3. morbir

    morbir Regular member

    Liittynyt:
    26.11.2003
    Viestejä:
    939
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ihme jorma..mainostaa jotain feikki clientia, nörtti...heh hehheh..luuletko tyhmä tosiaa et jäisit muutenkaa kii tosta jaettavasta tavarasta?kuule joka ikisel hubil ne varmaa näkee sun fake clientin mut ei vaan jaksa potkia..syytä en tiedä, ei kai kiinnosta. mun clientti ainaki ilmottaa heti jos joku esim feikkaa jakonsa. sun muuta..oletko ylpeä itsestäsi? mä en olis..tääl on kyl ollu kaiken näköstä tekstiä, mut tollasta tekstiä tulee joltai täysin urvelolta. Onnea elämälle..tää oli kaiken huippu
     
  4. SiZu

    SiZu Member

    Liittynyt:
    21.09.2004
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo eli oot aika 'fake' jätkä FuckShare..
     
  5. FakeShare

    FakeShare Guest

    morbir - Ymmärtääkseni ne potkii/bannaa aika hanakasti porukkaa jos on jotain väärää jaossa/käyttää klienttiä jota on muunneltu. Mutta mutta en ole jäännyt vielä kiinni. Käyttänny oon jotain 3 kk...
     
  6. Linkku-

    Linkku- Regular member

    Liittynyt:
    31.01.2004
    Viestejä:
    259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    "morbir - Ymmärtääkseni ne potkii/bannaa aika hanakasti porukkaa jos on jotain väärää jaossa/käyttää klienttiä jota on muunneltu. Mutta mutta en ole jäännyt vielä kiinni. Käyttänny oon jotain 3 kk..."

    Voisit nyt kertoa miten "hakkeroit" sitä DC:tä. Oletko ikinä edes lukenut sen lähdekoodia? Sitä arvelinkin. Kerropas vielä mitä kääntäjää käytät. "Mikä on kääntäjä?" tai voit tietenkin keksiä jonkun monen tuhannen euron ammattilaissoftan, jonka olet warettanut 800-850 (800-850 mitä? kbps? kbph?)

    Jos sulla on yhtään järkeä päässä niin lopetata trollaamiseen ja menet kotiin kasvamaan.
     
  7. FakeShare

    FakeShare Guest

    No okei tässä vaiheessa täytyy tunnustaa että en itse ole modannu sitä. Sen teki yksi tuttu. Voin kyllä kysyä siltä mitä se käytti...Yleensäkkään en wareta mitään tuhannen euron ohjelia koska en tee niillä mitään.

    Terv.
    Fakeshare
     
  8. FakeShare

    FakeShare Guest

    No okei tässä vaiheessa täytyy tunnustaa että en itse ole modannu sitä. Sen teki yksi tuttu. Voin kyllä kysyä siltä mitä se käytti...Yleensäkkään en wareta mitään tuhannen euron ohjelia koska en tee niillä mitään.

    Terv.
    Fakeshare
     
  9. Osku87

    Osku87 Regular member

    Liittynyt:
    30.11.2004
    Viestejä:
    2,634
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Saako sulta filelistiä otettua ollenkaa? Jos ei saa nii ne on vaa säälistä antanu sun olla hubeilla!!!!
     
  10. morbir

    morbir Regular member

    Liittynyt:
    26.11.2003
    Viestejä:
    939
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mä luulen fake...mikä ootkaa, et niit oppeja käy sua nii paljo sääliks ettei ne kerta kaikkiaa viitti potkia/bannia. Harvoin tulee vastaan todella tyhmiä, ihmisiä..susta vois sanoo aivokuollu...voi äiti
     
  11. morbir

    morbir Regular member

    Liittynyt:
    26.11.2003
    Viestejä:
    939
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mä luulen fake...mikä ootkaa, et niit oppeja käy sua nii paljo sääliks ettei ne kerta kaikkiaa viitti potkia/bannia. Harvoin tulee vastaan todella tyhmiä, ihmisiä..susta vois sanoo aivokuollu...voi äiti
     
  12. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Taitaa tyyppi puhua ny aivan puuta heinää.. Taidakko ittekkää tietää mitä höpöttelet?
     
  13. revenb

    revenb Guest

    No hohhoijaa,sen modas varmaan kaveris gatesin billy.
     
  14. FakeShare

    FakeShare Guest

    Osku87- saa multa filelistin. mutta siihen se sitten jääkin. Kertokaa mulle miten voin todistaa sen että mulla on se mistä oon puhunnu? Screenshotteja?
    terv.
    -FK
     
  15. poisoned

    poisoned Regular member

    Liittynyt:
    25.04.2003
    Viestejä:
    774
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    lähetä mulle mailiin se ihme viritykses..
     
  16. Rex100

    Rex100 Member

    Liittynyt:
    09.01.2005
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tiedätkö mitä FakeShare, taidan olla yhtä fiksu kuin sinäkin. Paskansin aamulla housuun eikä kukaan ole vielä humannut mitään, ollaan me viisaita. Huomenna koikeilen uudestaan.
     
  17. revenb

    revenb Guest

    JUMA..rex100 sä oot mun suosikki hakkeri,mä en tosiaan huomannu mitään :)
     
  18. morbir

    morbir Regular member

    Liittynyt:
    26.11.2003
    Viestejä:
    939
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei uskalla kauaa vittuilla, rupee kohta parkumaan.
     
  19. FakeShare

    FakeShare Guest

    Niin kuka alkaa parkumaan?

    FK
     
  20. Linkku-

    Linkku- Regular member

    Liittynyt:
    31.01.2004
    Viestejä:
    259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Menes nyt fakejotain muualle jauhamaan paskaa.
    1. Sulla ei oo kavereita
    2. Sä et osaa käyttää DC++:aa
    3. Mene kotiin kasvamaan
    4. Minkä takia rupesit heti selittelemään kun sanoin että et ole edes nähnyt lähdekoodia?
    5. Minun sängyn alla oleviakin pölyhiukkasiakin kiinnostaa jos sinulla on joku ohjelma tai sinulla ei ole jotain ohjelmaa
     
  21. jokisam

    jokisam Guest

    mua ainakin vituttaa ku joiltain tyypeilt ei saa mitään haettua!! kokeilin ite joskus läpä löytyiskö tollasiin modattuja dc:tä ja niitä löyty ihan sikana!!

    kaveri kelaa olevansa joku viisas ku lesoilee tollasilla jutuil!!
     

Jaa tämä sivu