1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

mkv-tiedostot Playstationille?

Viestiketju Blu-ray -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Cacomuco 14.01.2011.

  1. Cacomuco

    Cacomuco Regular member

    Liittynyt:
    30.01.2007
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli, saako videon, joka on mkv-muodossa jotenkin näkymään Playstation 3:lla?
     
  2.  
  3. tapsabooy

    tapsabooy Member

    Liittynyt:
    04.01.2011
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    nosiis mkv: ha on vaa semmone tiedostomuoto mihi voi sulloo melkei mitä tiedostoja, vähä niiko joku zip tiedosto mut suoraan toistettavissa ilman mitää purkuja. kyllä mun pleikkari ainaski toistaa, mkv: tku on yleesä iha bluray leffoja. edit: aa siis tarkotin ett poltin sen leffan bluray levylle ja olin kylä muuttanu sen yhelä convert ohjelmalla, mut pääte oli edellee mkv, ja kyllä se pelitti :O mut tässä ei varmaankaa puhuta ett polttas sen vaa suoraa koneelta pleikkariin, jonka kanssa itelläniki o ongelmia - . -"
     
    Viimeksi muokattu: 24.01.2011
  4. Kellukka

    Kellukka Regular member

    Liittynyt:
    01.04.2006
    Viestejä:
    254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

    Ei muuten varmaan toista suoraan. Kannattaa kysellä tuolta ps3 osiolta. Siellä on ohjeet miten MKV saa näkymään konsolilla.
     
  5. LordPepsi

    LordPepsi Regular member

    Liittynyt:
    03.06.2006
    Viestejä:
    785
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mkv2vob yks hyvä ohjelma.. ehkä helpoin ohjelma... mutta sieltä PS3 osioista enemmän inffoo
     
  6. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
  7. presleyy

    presleyy Member

    Liittynyt:
    09.02.2010
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tiedettökö miksi mun koneelta ei siirry 10 GB kokoinen elokuva kovalevylle? Tilaa kyllä riittää ja paljon, ja silti valittaa että liian vähän levytilaa?
     
  8. LordPepsi

    LordPepsi Regular member

    Liittynyt:
    03.06.2006
    Viestejä:
    785
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    koska pleikkari käyttää FAT32 systeemiä jossa maksimi tiedoston koko on 3.x gigaa.. joten sun täytyy ne leffat pilkkoa..
     
  9. Arzgahhh

    Arzgahhh Guest

    kannattaa käyttää bittorent clinettiä nimeltä vuze! Sillä voitte siirtää leffat suoraan PS3:lle ja konevrtoi leffat sopivaan muotoon. Todella helppo käyttöinen on. Itse käytän vain tuota menetelmää. Ei tarvii olla ku vuze ja pleikka auki. Nii yhteys luodaan melkein aina automaattisesti. Siirto nopeuskin on ihan kohdillaan.
     

Jaa tämä sivu