1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mitkä kajarit B&W vai Canton

Viestiketju Kotiteatterin äänentoisto -osiossa. Ketjun avasi jaripo 29.12.2012.

  1. jaripo

    jaripo Member

    Liittynyt:
    01.09.2007
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse olen ollut kaikki vuodet ns. B&W ihminen. Ja nytkin olen ajatellut "päivittää" vanhat B&W vähän uudempiin vaihtoehtoina on ollut 683 tai CM8. Nyt olen kuitenkin törmännyt uuteen tuttavuutuun Canton ja siltä löytyy pari vaihtoehtoa Chrono SL sarja tai Chrono sarja hinnan eroja löytyy, mutta onko kellään kokemuksia kyseisistä esim. chrono SL 580 ja sitten myös löytyy 580.2(ilmeisesti vain uudempi versio???) tai olen myös katsonut SL 507.2
    Kokemuksia kyseisistä???
     
  2.  
  3. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itse pysyisin B&W linjalla, koska kyseisen merkin tuotteet ovat lähes poikkeuksetta hyviä. Cantonista en kovin paljoa tiedä, mutta mitä joissain testeissä noita on ollut mukana niin yhtäkään kertaa ei ole tainnut ihan kärjessä näkyä.

    Kannattaa kuitenkin ehdottomasti käydä jossain kuuntelemassa ennen ostopäätöstä ja vaikka pyytää vielä kotiin kuunneltavaksi kiinnostavimpia malleja. Eikä ehkä kannata rajata merkkiä noihin kahteen, vaan kuunnella muitakin.
     
  4. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,494
    Kiitokset:
    227
    Pisteet:
    93
    Samaa mieltä, näin takarivistä huudeltuna...

    T: Vesku
     

Jaa tämä sivu